Cena od | 1 177 330 Kč |
Paliva | diesel benzín plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | RWD |
Výkon | 135 kW - 210 kW |
Maximální rychlost | 226 - 250 Km/h |
Spotřeba | 0.6 - 7.2 l/100km |
Akcelerace | 5.8 - 8.8 s |
Německá automobilka BMW nabízí celkem 42 modelů, namátkově třeba Řada 5 Touring, Řada 3 Touring, X2, X5 nebo Z4. Řada 3 Touring patří s délkou 4.713 metru k těm větším, šířka je pak 2.068m, výška 1.44 m. Hodnoty průměrného kombíku jsou pak 4.77m na délku, 2.02m na šířku a 1.47m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “combi”, tedy aut kde karoserie vede v jedné linii nad zavazadlový prostor, kde pak jde ostře dolů. Díky tomu disponuje opravdu velkým zavazadlovým prostorem. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších kombíků, jako jsou Mercedes-Benz C kombi, Audi A4 Avant, Mercedes-Benz CLA Shooting Brake AMG, Audi A4 Allroad, Mercedes-Benz C kombi All-Terrain, Mercedes-Benz CLA Shooting Brake, Škoda Octavia Combi RS, CUPRA Leon ST VZ, Ford Focus Kombi ST, Volkswagen Passat Alltrack, Škoda Superb Combi, Mazda 6 WAGON, Volkswagen Golf Variant R, Volkswagen Passat Variant, CITROËN C5 X, KIA ProCeed GT, SEAT Leon ST, KIA ProCeed, Škoda Octavia Combi, Peugeot 308 SW, Volkswagen Golf Variant, Renault Mégane Grandtour nebo KIA Ceed SW.
Řada 3 Touring se vyrábí v šestnácti různých motorizacích, mezi nejvýkonnější M340i xDrive (AT) a nejslabší 316d (AT) je rozdíl celkových 185kW (248 koní). Rozdíl v udávané spotřebě je pak zanedbatelných 3l/100km. Ke koupi motorizace potěší jak příznivce benzínu, tak i nafty, je jich totiž stejně - 6 od každé.
Dostupná je verze s osmistupňovou automatickou převodovkou 318i (AT) ve spojení s výbavou SÉRIOVÉ PROVEDENÍ.Vůz BMW Řada 3 Touring lze sehnat jak ve variantě s pohonem zadních kol, tak i s pohonem všech kol. Ten se pojí s motorizacemi 330i xDrive (AT) a příplatek oproti nejlevnější dvoukolce je -66 tisíc Kč.
Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 22458Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 237280 Kč. Neméně zajímavou variantou financování vozu BMW Řada 3 Touring pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing BMW Financial Services v sobě zahrnuje i havarijní pojištění , silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 10-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.Nechte si spočítat nabídku operativního leasingu přesně podle vašich představ.
U kombíku by pro vás mohl být důležitý i objem kufru. BMW Řada 3 Touring disponuje objemem 500 litrů, resp. 1510 litrů při sklopených zadních sedadlech. Za stejnou nebo nižší cenu toho nejvíce uvezete v těchto vozech: SEAT Tarraco (760 litrů), Volkswagen Touran (743 litrů), CITROËN GRAND C4 SPACETOURER (704 litrů), Renault Koleos (579 litrů) nebo Mercedes-Benz GLB (570 litrů)
Palivo | dieselbenzínplug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 90 kW - 275 kW |
Maximální rychlost | 213 - 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.6 - 8.8 s |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | střední třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1440mm |
Šířka | 1827mm |
Délka | 4713mm |
Rozvor | 2851 mm |
Objem kufru | 500 / 1510 l |
Hmotnost | 1650 - 1955/ 2170 - 2430 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 1.4 - 8.1l/100km |
Ve městě | - - - l/100km |
Mimo město | - - - l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 153 g/km |
typ | combi |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Adaptivní brzdová světla | - |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | - |
Kontrola trakce | - |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | - |
Navigační systém | - |
Cena | 1 110 200 Kč - 1 838 200 Kč |
Minimální výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Brzděný | 1300 - 1800 kg |
Nebrzděný | 750 - 750 kg |
Cena od | 1 064 700 Kč |
Paliva | diesel benzín mild-hybrid plug-in-hybrid |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 218 km/h |
Zrychlení | 8.8 s |
Výkon | 115 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 4500 RPM |
Spotřeba | 6.8 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 153 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 110 200 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 90 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 5.1 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 134 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 159 600 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 230 km/h |
Zrychlení | 7.6 s |
Výkon | 135 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 6.8 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 153 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 236 300 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 6.1 s |
Výkon | 180 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4500 RPM |
Spotřeba | 6.9 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 156 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 365 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 6 s |
Výkon | 180 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4500 RPM |
Spotřeba | 7.3 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 165 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 431 300 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.6 s |
Výkon | 275 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 8.1 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 182 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 838 200 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 213 km/h |
Zrychlení | 8.8 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 320 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.1 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | 134 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 211 600 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 229 km/h |
Zrychlení | 7.2 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.1 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | 133 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 306 500 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 225 km/h |
Zrychlení | 7.5 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.4 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | 140 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 372 800 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.5 s |
Výkon | 210 kW |
Točivý moment | 650 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.4 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 141 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 471 600 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.2 s |
Výkon | 210 kW |
Točivý moment | 650 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.7 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 149 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 537 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.7 s |
Výkon | 250 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | 4400 RPM |
Spotřeba | 6 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 157 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 825 200 Kč |
BMW 318d Touring určitě nenadchne nejmodernějším interiérem jako Audi A4, puncem výjimečnosti jako Mercedes-Benz C, vnitřním prostorem jako Škoda Superb nebo aurou dokonalosti jako Volkswagen Passat. A už vůbec ne bezkonkurenční cenou. Jenže to, co na tomhle autě pořád táhne, je způsob, jakým jezdí, a to i v takto obyčejné verzi, kterou představuje čtyřválcový turbodiesel s pohonem všech kol. Pokud je pro vás právě to, jak se v autě cítíte jako řidič, stále důležité, přitom ale musíte myslet racionálně a nemůžete si tolik vybírat, prostě není co řešit.autoweb.cz