Cena od | 1 307 800 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Převodovka | a |
Pohon | RWD |
Výkon | 135 kW - 275 kW |
Maximální rychlost | 238 - 250 Km/h |
Spotřeba | 4.6 - 7.4 l/100km |
Akcelerace | 4.5 - 7.8 s |
Německá automobilka Mercedes-Benz nabízí celkem 62 modelů, namátkově třeba C kupé, C kupé AMG, CLA kupé, CLA kupé AMG nebo AMG GT 4dveřové kupé. C kupé patří s délkou 4.686 metru k těm větším, šířka je pak 2.016m, výška 1.405 m. Hodnoty průměrného coupé jsou pak 4.67m na délku, 1.99m na šířku a 1.33m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “coupe”, tedy aut velmi sportovního charakteru, nejčastěji třídvéřové absentující B sloupek. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších coupé, jako jsou BMW Řada 4 Coupé, BMW Řada 4 Gran Coupé, Audi A5 Coupé nebo Mercedes-Benz CLA kupé.
C kupé se vyrábí v osmi různých motorizacích, mezi nejvýkonnější 300 a nejslabší 180 je rozdíl celkových 75kW (101 koní). Rozdíl v udávané spotřebě je pak zanedbatelných 0.1l/100km. Ke koupi motorizace potěší jak příznivce benzínu, tak i nafty, je jich totiž stejně - 3 od každé.
Dostupná je verze s devítistupňovou automatickou převodovkou 180 ve spojení s výbavou C205.Vůz Mercedes-Benz C kupé lze sehnat jak ve variantě s pohonem zadních kol, tak i s pohonem všech kol. Ten se pojí s motorizacemi 200 4MATIC a příplatek oproti nejlevnější dvoukolce je -56 tisíc Kč.
Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 27585Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 291430 Kč. Neméně zajímavou variantou financování vozu Mercedes-Benz C kupé pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing Mercedes Financial Services v sobě zahrnuje i havarijní pojištění , silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 10-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.Nechte si spočítat nabídku operativního leasingu přesně podle vašich představ.
Palivo | dieselbenzínmild-hybrid |
Převodovka | a |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 115 kW - 190 kW |
Maximální rychlost | 226 - 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 6 - 8.5 s |
Série | C-Klasse (205) Coupé (12/15 - 04/18) |
Začátek výroby | 12/2015 |
Začátek výroby modelu | 12/2015 |
Třída vozidla | Střední třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1405mm |
Šířka | 1810mm |
Délka | 4686mm |
Rozvor | 2840 mm |
Objem kufru | 400 / - l |
Hmotnost | 1475 - 1680/ 1955 - 2200 Kg |
Poloměr otáčení | 11.22 |
Světlá výška | 0 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 4.6 - 6.6l/100km |
Ve městě | 5.4 - 8.9 l/100km |
Mimo město | 4 - 5.3 l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 145 g/km |
typ | coupe |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 2 |
Zatížení střechy | 75 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Adaptivní brzdová světla | Brzdové světlo a aktivace varovná světla (před zastavením) |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | vo.+hi. mit Rückfahrkamera |
Kontrola trakce | Elektronisches Stabilitätsprogramm |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej |
Cena | 1 251 140 Kč - 1 427 800 Kč |
Minimální výbava | C205 |
Brzděný | 1400 - 1800 kg |
Nebrzděný | 735 - 750 kg |
Cena od | 1 137 400 Kč |
Paliva | diesel benzín plug-in-hybrid |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | RWD |
Objem | 1.6 l |
Max. rychlost | 226 km/h |
Zrychlení | 8.5 s |
Výkon | 115 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 6.3 l |
Velikost nádrže | 41 l |
CO2 | 145 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | C205 |
Cena | od 1 251 140 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | RWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 239 km/h |
Zrychlení | 7.9 s |
Výkon | 135 kW |
Točivý moment | 280 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 6.1 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 140 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | C205 |
Cena | od 1 292 280 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 234 km/h |
Zrychlení | 8.4 s |
Výkon | 135 kW |
Točivý moment | 280 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 6.6 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 150 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | C205 |
Cena | od 1 347 940 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 240 km/h |
Zrychlení | 7 s |
Výkon | 143 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 2800 RPM |
Spotřeba | 4.6 l |
Velikost nádrže | 41 l |
CO2 | 121 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | C205 |
Cena | od 1 363 670 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 6 s |
Výkon | 180 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 2400 RPM |
Spotřeba | 4.9 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 129 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | C205 |
Cena | od 1 383 030 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 233 km/h |
Zrychlení | 7.3 s |
Výkon | 143 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 2800 RPM |
Spotřeba | 4.9 l |
Velikost nádrže | 41 l |
CO2 | 129 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | C205 |
Cena | od 1 419 330 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 6 s |
Výkon | 190 kW |
Točivý moment | 370 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 6.4 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | 147 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | C205 |
Cena | od 1 367 300 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 6.3 s |
Výkon | 190 kW |
Točivý moment | 370 Nm |
Maximální otáčky | 5800 RPM |
Spotřeba | 6.5 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | 150 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | C205 |
Cena | od 1 427 800 Kč |
Mercedes-Benz C 220d je krásné auto, možná nejhezčí auto se střechou ve střední třídě. Má silný a opravdu úsporný diesel a famózní jízdní vlastnosti. Motor je ale hlučný, komfort jízdy při kvalitě našich silnic dost na hraně, moc pohodlná nejsou ani sedadla a dané třídě a cenovce neodpovídají všechny materiály v interiéru. Faktem ovšem je, že jako celek musí přinášet rivalům v Mnichově noční můry, protože svým naladěním zcela bezostyšně loví v řadách zájemců o sportovně laděnou zadokolku.auto.cz