cena od | 677 915 Kč |
motor | 1.5 EcoBlue 88 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1499 ccm |
max. rychlost | 171 km/h |
spotřeba | 4.5 l |
akcelerace | 12.6 s |
Naftový motor o objemu 1968ccm a výkonu 101 koní přenáší sílu tohoto MPVčka na přední kola pomocí šestistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 12.9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 172km/h. Pro srovnání, naftový motor 1.5 EcoBlue Fordu Tourneo Connect o objemu 1499ccm generuje 118 koní a na stovku zrychlí za 12.6 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 171km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 4.8 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách nafty bude v tomto MPV od Volkswagenu stát 1.44 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 43 200,00 Kč. Výše zmiňovaný Ford Tourneo Connect je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 4.5l, což v praxi znamená náklady 1.35 Kč na 1km a 40 500,00Kč na 30 tisíc km.
Volkswagen Caddy Beach měří 1.82 metru na výšku, 1.79 metru na šířku a 4.41 metru na délku. Rozvor činí 2.68 metru. Do kufru se vejde 750 litrů nákladu, resp. 3030 litrů při sklopených sedačkách. U Fordu jsou hodnoty následující: 1.85 metru na výšku, 1.84 metru na šířku a 4.42 metru na délku, rozvor činí 2.66m. Objem kufru je 1029 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 2410 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Volkswagen má pohotovostní hmotnost 1.46 tuny, Ford o 86kg více, váží tedy 1.54 tuny.
Název | 2,0 TDI |
Palivo | diesel |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Common Rail |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 2900 RPM |
Točivý moment | 250 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1300 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (6) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 75 kW |
Maximální rychlost | 172 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 12.9 s |
Série | Caddy III Beach |
Začátek výroby | 06/2015 |
Začátek výroby modelu | 11/2015 |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1822mm |
Šířka | 1793mm |
Délka | 4408mm |
Rozvor | 2682 mm |
Objem kufru | 750 / 3030 l |
Hmotnost | 1457 / 2280 Kg |
Poloměr otáčení | 12,2 m |
Světlá výška | není známo |
Přední nájezdový úhel | - |
Zadní nájezdový úhel | - |
Přechodový úhel | - |
Stoupavost | - |
Hloubka brodění | - |
Kombinovaná | 4.8 l/100km |
Ve městě | 5.7 l/100km |
Mimo město | 4.3 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 119 g/km |
typ | mpv |
Počet míst | - |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | 100 kg |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Listová pružina |
Nebrzděný | 720 kg |
Brzděný | 1500 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | zadní |
Kontrola trakce | Program elektronické stability |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | nepřímé měření (ABS) |
Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
Cena | 727 540 Kč |
Minimální výbava | Beach |
Palivo | CNG diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 1.2 - 2 l |
Max. rychlost | 152 - 194 km/h |
Spotřeba | 4.3 - 6.1 l |
Zrychlení | 9.9 - 17.6 s |
Výkon | 55 kW - 110 kW |
Cena | 552 165 Kč - 867 880 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (5) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.2 l |
Max. rychlost | 157 km/h |
Spotřeba | 6.1 l |
Zrychlení | 14.7 s |
Výkon | 62 kW |
Cena | od 552 165 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.4 l |
Max. rychlost | 185 km/h |
Spotřeba | 5.8 l |
Zrychlení | 10.9 s |
Výkon | 92 kW |
Cena | od 616 921 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.4 l |
Max. rychlost | 185 km/h |
Spotřeba | 5.8 l |
Zrychlení | 10.9 s |
Výkon | 92 kW |
Cena | od 686 104 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (5) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 152 km/h |
Spotřeba | 4.8 l |
Zrychlení | 17.6 s |
Výkon | 55 kW |
Cena | od 595 867 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (5) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 172 km/h |
Spotřeba | 4.8 l |
Zrychlení | 12.9 s |
Výkon | 75 kW |
Cena | od 657 249 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 172 km/h |
Spotřeba | 4.8 l |
Zrychlení | 12.9 s |
Výkon | 75 kW |
Cena | od 727 540 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 194 km/h |
Spotřeba | 5 l |
Zrychlení | 9.9 s |
Výkon | 110 kW |
Cena | od 742 468 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 178 km/h |
Spotřeba | 5.7 l |
Zrychlení | 11.5 s |
Výkon | 90 kW |
Cena | od 755 669 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 194 km/h |
Spotřeba | 5 l |
Zrychlení | 9.9 s |
Výkon | 110 kW |
Cena | od 800 250 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 194 km/h |
Spotřeba | 5 l |
Zrychlení | 9.9 s |
Výkon | 110 kW |
Cena | od 867 880 Kč |
Palivo | CNG |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.4 l |
Max. rychlost | 174 km/h |
Spotřeba | 4.3 l |
Zrychlení | 12.9 s |
Výkon | 81 kW |
Cena | od 678 284 Kč |
Palivo | CNG |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.4 l |
Max. rychlost | 174 km/h |
Spotřeba | 4.3 l |
Zrychlení | 12.9 s |
Výkon | 81 kW |
Cena | od 746 240 Kč |
cena od | 677 915 Kč |
motor | 1.5 EcoBlue 88 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1499 ccm |
max. rychlost | 171 km/h |
spotřeba | 4.5 l |
akcelerace | 12.6 s |
cena od | 587 274 Kč |
motor | 1.5 TDCi 74 kW |
převodovka | m (5) |
pohon | FWD |
objem | 1499 ccm |
max. rychlost | 163 km/h |
spotřeba | 4.3 l |
akcelerace | 13.3 s |
cena od | 573 900 Kč |
motor | Blue dCi 120 88 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1749 ccm |
max. rychlost | 195 km/h |
spotřeba | 4.8 l |
akcelerace | 14.2 s |
cena od | 557 900 Kč |
motor | 1.5 BlueHDi 96 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1499 ccm |
max. rychlost | 198 km/h |
spotřeba | 4 l |
akcelerace | 12.7 s |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto MPVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii MPV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Volkswagen lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Caddy Beach oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Volkswagen Caddy Beach s motorem 2,0 TDI na 19 068 Kč ročně, což je na poměry MPVček o 923 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Naftový s výkonem 75kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (4.8l/100km) při současných průměrných cenách paliv (30 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 43 200 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Caddy Beach v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba