Cena od | 1 706 826 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | RWD |
Výkon | 221 kW - 423 kW |
Maximální rychlost | 250 - 300 Km/h |
Spotřeba | 8.1 - 11 l/100km |
Akcelerace | 3.7 - 5.7 s |
Benzínový motor o objemu 2979ccm a výkonu 405 koní přenáší sílu tohoto coupé na zadní kola pomocí šestistupňové manuální převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 4.4 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 250km/h. Pro srovnání, benzínový motor F-Type Coupé P450 Jaguaru F-Type Coupé o objemu 5000ccm generuje 444 koní a na stovku zrychlí za 4.6 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 285km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 10.0 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto coupe od BMW stát 2.6 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 78 000,00 Kč. Výše zmiňovaný Jaguar F-Type Coupé je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 10.6l, což v praxi znamená náklady 2.76 Kč na 1km a 82 680,00Kč na 30 tisíc km.
BMW Řada 2 Coupé M měří 1.41 metru na výšku, 1.85 metru na šířku a 4.46 metru na délku. Rozvor činí 2.69 metru. Do kufru se vejde 390 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U Jaguaru jsou hodnoty následující: 1.31 metru na výšku, 1.92 metru na šířku a 4.47 metru na délku, rozvor činí 2.62m. Objem kufru je 310 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. BMW má pohotovostní hmotnost 1.63 tuny, Jaguar o 110kg více, váží tedy 1.74 tuny.
Název | M2 Competition |
Palivo | benzín |
Počet válců | 6 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Bi-Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5230 RPM |
Točivý moment | 550 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 2350 RPM |
Objem motoru | 3 l |
Převodovka | m (6) |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 302 kW |
Maximální rychlost | 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.4 s |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Série | 2er-Reihe (F87) M2 Coupé |
Začátek výroby | 09/2018 |
Začátek výroby modelu | 09/2018 |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1410mm |
Šířka | mm |
Délka | 4461mm |
Rozvor | 2693 mm |
Objem kufru | 390 / 0 l |
Hmotnost | 1625 / 2010 Kg |
Poloměr otáčení | 11.7 |
Světlá výška | 118 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 10 l/100km |
Ve městě | 12.5 l/100km |
Mimo město | 8.3 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 52 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 224 g/km |
typ | coupe |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 2 |
Zatížení střechy | 75 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | Brzdové světlo a aktivace varovná světla (před zastavením) |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | přední a zadní |
Kontrola trakce | Stabilizační systém DSC III |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej |
Cena | 1 688 700 Kč |
Minimální výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Palivo | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | RWD |
Objem | 3 - 3 l |
Max. rychlost | 250 - 250 km/h |
Spotřeba | 9 - 10 l |
Zrychlení | 4.2 - 4.4 s |
Výkon | 302 kW - 302 kW |
Cena | 1 688 700 Kč - 1 794 390 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | RWD |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.4 s |
Výkon | 302 kW |
Točivý moment | 550 Nm |
Maximální otáčky | 5230 RPM |
Spotřeba | 10 l |
Velikost nádrže | 52 l |
CO2 | 224 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 688 700 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | RWD |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.2 s |
Výkon | 302 kW |
Točivý moment | 550 Nm |
Maximální otáčky | 5230 RPM |
Spotřeba | 9 l |
Velikost nádrže | 52 l |
CO2 | 206 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 794 390 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto coupé vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii coupe za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz BMW lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Řada 2 Coupé M oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz BMW Řada 2 Coupé M s motorem M2 Competition na 15 792 Kč ročně, což je na poměry coupé o 2 353 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 302kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (10.0l/100km) při současných průměrných cenách paliv (26 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 78 000 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Řada 2 Coupé M v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba