Cena od | 980 200 Kč |
Paliva | benzín mild-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | RWD |
Výkon | 115 kW - 275 kW |
Maximální rychlost | 224 - 250 Km/h |
Spotřeba | 4.6 - 8.1 l/100km |
Akcelerace | 4.3 - 8.7 s |
Benzínový motor o objemu 1499ccm a výkonu 138 koní přenáší sílu tohoto coupé na přední kola pomocí šestistupňové manuální převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 8.7 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 215km/h. Pro srovnání, benzínový motor 220i Coupé BMW Řada 2 Coupé o objemu 1998ccm generuje 181 koní a na stovku zrychlí za 7.5 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 236km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.4 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto coupe od BMW stát 1.89 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 56 700,00 Kč. Výše zmiňovaný BMW Řada 2 Coupé je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 6.3l, což v praxi znamená náklady 2.21 Kč na 1km a 66 150,00Kč na 30 tisíc km.
BMW Řada 2 Gran Coupé měří 1.42 metru na výšku, 1.8 metru na šířku a 4.53 metru na délku. Rozvor činí 2.67 metru. Do kufru se vejde 430 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U BMW jsou hodnoty následující: 1.39 metru na výšku, 1.84 metru na šířku a 4.54 metru na délku, rozvor činí 2.74m. Objem kufru je 390 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. BMW má pohotovostní hmotnost 1.35 tuny, BMW o 215kg více, váží tedy 1.57 tuny.
Název | 218i |
Palivo | benzín |
Počet válců | 3 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 6500 RPM |
Točivý moment | 220 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 4200 RPM |
Objem motoru | 1.5 l |
Převodovka | m (6) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 103 kW |
Maximální rychlost | 215 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 8.7 s |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1420mm |
Šířka | 1800mm |
Délka | 4526mm |
Rozvor | 2670 mm |
Objem kufru | 430 / 0 l |
Hmotnost | 1350 / 1885 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 5.4 l/100km |
Ve městě | 7.3 l/100km |
Mimo město | 4.3 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 42 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 123 g/km |
typ | coupe |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 4 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 710 kg |
Brzděný | 1300 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 795 600 Kč |
Minimální výbava | Sériová výbava |
Palivo | diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4FWDRWD |
Objem | 1.5 - 2 l |
Max. rychlost | 200 - 253 km/h |
Spotřeba | 3.8 - 6.7 l |
Zrychlení | 4.9 - 10.3 s |
Výkon | 85 kW - 225 kW |
Cena | 795 600 Kč - 1 336 400 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 215 km/h |
Zrychlení | 8.7 s |
Výkon | 103 kW |
Točivý moment | 220 Nm |
Maximální otáčky | 6500 RPM |
Spotřeba | 5.4 l |
Velikost nádrže | 42 l |
CO2 | 123 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 795 600 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 215 km/h |
Zrychlení | 8.7 s |
Výkon | 103 kW |
Točivý moment | 220 Nm |
Maximální otáčky | 6500 RPM |
Spotřeba | 5.4 l |
Velikost nádrže | 42 l |
CO2 | 123 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 849 784 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 238 km/h |
Zrychlení | 7.1 s |
Výkon | 131 kW |
Točivý moment | 280 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.4 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 960 856 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 234 km/h |
Zrychlení | 7.1 s |
Výkon | 131 kW |
Točivý moment | 280 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 6.1 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 010 100 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.9 s |
Výkon | 225 kW |
Točivý moment | 306 Nm |
Maximální otáčky | 6250 RPM |
Spotřeba | 6.7 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 153 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 336 400 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | RWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 200 km/h |
Zrychlení | 10.3 s |
Výkon | 85 kW |
Točivý moment | 270 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 3.8 l |
Velikost nádrže | 42 l |
CO2 | 99 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 882 284 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 222 km/h |
Zrychlení | 8.6 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 350 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.3 l |
Velikost nádrže | 42 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 907 400 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 222 km/h |
Zrychlení | 8.5 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 350 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.3 l |
Velikost nádrže | 42 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 964 314 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 253 km/h |
Zrychlení | 7.5 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.2 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 110 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 012 700 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 234 km/h |
Zrychlení | 7.3 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.8 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 066 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto coupé vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii coupe za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz BMW lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Řada 2 Gran Coupé oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz BMW Řada 2 Gran Coupé s motorem 218i na 15 319 Kč ročně, což je na poměry coupé o 2 826 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 103kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.4l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 56 700 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Řada 2 Gran Coupé v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba