Cena od | 1 069 900 Kč |
Paliva | diesel benzín plug-in-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 110 kW - 206 kW |
Maximální rychlost | 220 - 237 Km/h |
Spotřeba | 4 - 7.1 l/100km |
Akcelerace | 5.5 - 7.8 s |
Benzínový motor o objemu 1998ccm a výkonu 271 koní přenáší sílu tohoto coupé na zadní kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 5.9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 240km/h. Pro srovnání, benzínový motor 2,0 TSI BMT 4MOTION Volkswagenu Arteon o objemu 1984ccm generuje 276 koní a na stovku zrychlí za 5.5 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 220km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 8.0 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto coupe od stát 2.8 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 84 000,00 Kč. Výše zmiňovaný Volkswagen Arteon je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 7.1l, což v praxi znamená náklady 2.49 Kč na 1km a 74 550,00Kč na 30 tisíc km.
Chevrolet Camaro Coupé měří 1.34 metru na výšku, 1.88 metru na šířku a 4.78 metru na délku. Rozvor činí 2.81 metru. Do kufru se vejde 0 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U Volkswagenu jsou hodnoty následující: 1.45 metru na výšku, 1.87 metru na šířku a 4.86 metru na délku, rozvor činí 2.84m. Objem kufru je 563 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1557 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Chevrolet má pohotovostní hmotnost 1.54 tuny, Volkswagen o 192kg více, váží tedy 1.73 tuny.
Název | 2.0 Turbo |
Palivo | benzín |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5500 RPM |
Točivý moment | 400 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 3000 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 202 kW |
Maximální rychlost | 240 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 5.9 s |
Nejnižší výbava |
Série | Camaro (VI) Coupé |
Začátek výroby | 06/2016 |
Začátek výroby modelu | 06/2016 |
Třída vozidla | Vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1340mm |
Šířka | 1880mm |
Délka | 4784mm |
Rozvor | 2812 mm |
Objem kufru | 0 / 0 l |
Hmotnost | 1539 / 2120 Kg |
Poloměr otáčení | 11.7 |
Světlá výška | 0 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 8 l/100km |
Ve městě | 10.2 l/100km |
Mimo město | 6.6 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 72 l |
Emisní norma | Euro6b |
CO2 | 181 g/km |
typ | coupe |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 2 |
Zatížení střechy | 0 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | hinten mit Rückfahrkamera |
Kontrola trakce | Elektronische Stabilitätskontrolle |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
Cena | 1 050 000 Kč |
Minimální výbava |
Palivo | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | RWD |
Objem | 2 - 6.2 l |
Max. rychlost | 240 - 250 km/h |
Spotřeba | 8 - 12.8 l |
Zrychlení | 4.4 - 5.9 s |
Výkon | 202 kW - 333 kW |
Cena | 1 050 000 Kč - 1 297 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 240 km/h |
Zrychlení | 5.9 s |
Výkon | 202 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 8 l |
Velikost nádrže | 72 l |
CO2 | 181 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 1 050 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | RWD |
Objem | 6.2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.6 s |
Výkon | 333 kW |
Točivý moment | 617 Nm |
Maximální otáčky | 5700 RPM |
Spotřeba | 12.8 l |
Velikost nádrže | 72 l |
CO2 | 292 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 1 232 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 6.2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.4 s |
Výkon | 333 kW |
Točivý moment | 617 Nm |
Maximální otáčky | 5700 RPM |
Spotřeba | 11.1 l |
Velikost nádrže | 72 l |
CO2 | 252 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 1 297 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto coupé vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 059 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii coupe za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Chevrolet lze tedy o 1399 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Camaro Coupé oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Chevrolet Camaro Coupé s motorem 2.0 Turbo na 7 945 Kč ročně, což je na poměry coupé o 10 200 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 202kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (8.0l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 84 000 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Camaro Coupé v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba