Cena od | 349 900 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Převodovka | m |
Pohon | FWD |
Výkon | 70 kW - 96 kW |
Maximální rychlost | 184 - 212 Km/h |
Spotřeba | 4.2 - 5.3 l/100km |
Akcelerace | 9.6 - 12.8 s |
Hyundai i30 Fastback měří 1.43 metru na výšku, 1.8 metru na šířku a 4.46 metru na délku. Rozvor činí 2.65 metru. Do kufru se vejde 450 litrů nákladu, resp. 1351 litrů při sklopených sedačkách. U Fiatu jsou hodnoty následující: 1.5 metru na výšku, 1.79 metru na šířku a 4.53 metru na délku, rozvor činí 0m. Objem kufru je 520 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Hyundai má pohotovostní hmotnost 0 tuny, Fiat o 1190kg více, váží tedy 1.19 tuny.
Název | 1,0 T-GDI |
Palivo | benzín |
Počet válců | 3 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | - RPM |
Točivý moment | - Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | - RPM |
Objem motoru | 1 l |
Převodovka | m (6) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 88 kW |
Maximální rychlost | - Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | - s |
Nejnižší výbava | Comfort |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1425mm |
Šířka | 1795mm |
Délka | 4455mm |
Rozvor | 2650 mm |
Objem kufru | 450 / 1351 l |
Hmotnost | 0 / 0 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | - l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 50 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | liftback |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 439 990 Kč |
Minimální výbava | Comfort |
Palivo | benzín mild-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Objem | 1 - 1.6 l |
Max. rychlost | 200 - 210 km/h |
Spotřeba | 5 - 5.8 l |
Zrychlení | 8.6 - 10.4 s |
Výkon | 88 kW - 118 kW |
Cena | 439 990 Kč - 549 990 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 88 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfort |
Cena | od 439 990 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 88 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfort |
Cena | od 489 990 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 210 km/h |
Zrychlení | 8.6 s |
Výkon | 118 kW |
Točivý moment | 253 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 5.7 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 128 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfort |
Cena | od 489 990 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.6 l |
Max. rychlost | 200 km/h |
Zrychlení | 10.4 s |
Výkon | 100 kW |
Točivý moment | 280 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 113 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfort |
Cena | od 499 990 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 210 km/h |
Zrychlení | 8.8 s |
Výkon | 118 kW |
Točivý moment | 253 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 5.8 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 130 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfort |
Cena | od 539 990 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.6 l |
Max. rychlost | 200 km/h |
Zrychlení | 10.1 s |
Výkon | 100 kW |
Točivý moment | 320 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 113 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfort |
Cena | od 549 990 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto liftbacku vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 1 951 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii liftback za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Hyundai lze tedy o 1507 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu i30 Fastback oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Hyundai i30 Fastback s motorem 1,0 T-GDI na 5 341 Kč ročně, což je na poměry liftbacků o 12 804 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 88kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (0.0l/100km) při současných průměrných cenách paliv (46 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách i30 Fastback v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba