Cena od | 1 956 900 Kč |
Paliva | mild-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 251 kW - 251 kW |
Maximální rychlost | 250 - 250 Km/h |
Spotřeba | 7 - 7 l/100km |
Akcelerace | 5.1 - 5.1 s |
motor o objemu 1997ccm a výkonu 201 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 8.0 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 210km/h. Pro srovnání, motor TDI Audi SQ5 o objemu 2967ccm generuje 337 koní a na stovku zrychlí za 5.1 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 250km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.2 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto SUV od Jaguaru stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný Audi SQ5 je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 7.0l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.
Jaguar F-Pace měří 1.66 metru na výšku, 1.94 metru na šířku a 4.75 metru na délku. Rozvor činí 2.87 metru. Do kufru se vejde 470 litrů nákladu, resp. 1428 litrů při sklopených sedačkách. U Audi jsou hodnoty následující: 1.64 metru na výšku, 1.89 metru na šířku a 4.68 metru na délku, rozvor činí 2.82m. Objem kufru je 510 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1510 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Jaguar má pohotovostní hmotnost 1.95 tuny, Audi o 134kg více, váží tedy 2.09 tuny.
Název | D200 DSG 4x4 |
Palivo | mild-hybrid |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Common Rail |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 4250 RPM |
Točivý moment | 430 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1750 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 150 kW |
Maximální rychlost | 210 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 8 s |
Nejnižší výbava | F-Pace |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Mittelklasse (z.B. 3er-Reihe) |
Interní označení výrobce |
Výška | 1664mm |
Šířka | 1936mm |
Délka | 4747mm |
Rozvor | 2874 mm |
Objem kufru | 470 / 1428 l |
Hmotnost | 1951 / 2540 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 5.2 l/100km |
Ve městě | 5.7 l/100km |
Mimo město | 4.9 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 60 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 2400 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 834 653 Kč |
Minimální výbava | F-Pace |
Palivo | benzín mild-hybrid plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 - 5 l |
Max. rychlost | 210 - 286 km/h |
Spotřeba | 2.4 - 11.4 l |
Zrychlení | 4 - 8 s |
Výkon | 150 kW - 297 kW |
Cena | 1 834 653 Kč - 2 958 152 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 217 km/h |
Zrychlení | 7.3 s |
Výkon | 184 kW |
Točivý moment | 365 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 7.7 l |
Velikost nádrže | 82 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | F-Pace |
Cena | od 1 863 659 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 5 l |
Max. rychlost | 286 km/h |
Zrychlení | 4 s |
Výkon | 297 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | 6250 RPM |
Spotřeba | 11.4 l |
Velikost nádrže | 82 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SVR |
Cena | od 2 958 152 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 210 km/h |
Zrychlení | 8 s |
Výkon | 150 kW |
Točivý moment | 430 Nm |
Maximální otáčky | 4250 RPM |
Spotřeba | 5.2 l |
Velikost nádrže | 60 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | F-Pace |
Cena | od 1 834 653 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 230 km/h |
Zrychlení | 6.4 s |
Výkon | 221 kW |
Točivý moment | 650 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 6.9 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | F-Pace |
Cena | od 2 077 681 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.4 s |
Výkon | 294 kW |
Točivý moment | 550 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 8.9 l |
Velikost nádrže | 82 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | F-Pace |
Cena | od 2 489 587 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 059 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Jaguar lze tedy o 1399 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu F-Pace oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Jaguar F-Pace s motorem D200 DSG 4x4 na 6 903 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 11 242 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 150kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.2l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách F-Pace v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
F-Pace může přijet jak s 18ti palcovými disky, tak i 20ti palcovými, cenový rozdíl sady letních pneumatik prémiové značky v obou rozměrech je 8 956 Kč. Zatímco tedy v menším rozměru pneumatik 255/60 R18 zaplatíte za sadu Continental SportContact 5 SUV 13 460 Kč, u větších 255/50 R20 za model Michelin Latitude Diamaris to je 22 416 Kč.* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
Pro konkrétní porovnání v rámci modelu F-Pace: zimní sada prémiových pneumatik Continental ContiWinterContact TS 830P SUV s 18ti palcovými disky (255/60 R18) vás vyjde na 14 748 Kč, s 20ti palcovými (255/50 R20 - Continental SportContact 5 SUV) pak na 26 112 Kč.
* průměrná hodinová sazba