Cena od | 7 627 000 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | RWD |
Výkon | 588 kW - 588 kW |
Maximální rychlost | 340 - 340 Km/h |
Spotřeba | 14.9 - 14.9 l/100km |
Akcelerace | 2.9 - 2.9 s |
Benzínový motor o objemu 6498ccm a výkonu 730 koní přenáší sílu tohoto coupé na všechna 4 kola pomocí sedmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 2.9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 350km/h. Pro srovnání, benzínový motor 6.5 812 Superfast o objemu 6496ccm generuje 789 koní a na stovku zrychlí za 2.9 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 340km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 16.9 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto coupe od stát 6.08 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 182 520,00 Kč. Výše zmiňovaný Ferrari 812 Superfast je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 14.9l, což v praxi znamená náklady 5.36 Kč na 1km a 160 920,00Kč na 30 tisíc km.
Lamborghini Aventador S měří 1.14 metru na výšku, 2.03 metru na šířku a 4.8 metru na délku. Rozvor činí 2.7 metru. Do kufru se vejde 60 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U jsou hodnoty následující: 1.28 metru na výšku, 1.97 metru na šířku a 4.66 metru na délku, rozvor činí 2.72m. Objem kufru je 0 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Lamborghini má pohotovostní hmotnost 1.58 tuny, Ferrari o 55kg více, váží tedy 1.63 tuny.
Název | LP740-4 |
Palivo | benzín |
Počet válců | 12 |
Vstřikování | Nepřímé vstřikování |
Typ motoru | Atmosférický |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 8400 RPM |
Točivý moment | 690 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 5500 RPM |
Objem motoru | 6.5 l |
Převodovka | a (7) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 544 kW |
Maximální rychlost | 350 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 2.9 s |
Nejnižší výbava |
Série | Aventador S |
Začátek výroby | 03/2017 |
Začátek výroby modelu | 03/2017 |
Třída vozidla | Nejvyšší třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1136mm |
Šířka | mm |
Délka | 4797mm |
Rozvor | 2700 mm |
Objem kufru | 60 / 0 l |
Hmotnost | 1575 / 2000 Kg |
Poloměr otáčení | 11.5 |
Světlá výška | 115 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 16.9 l/100km |
Ve městě | 26.2 l/100km |
Mimo město | 9.99 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 90 l |
Emisní norma | Euro6b |
CO2 | 394 g/km |
typ | coupe |
Počet míst | 2 |
Počet dveří | 2 |
Zatížení střechy | 0 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | vo.+hi. mit Rückfahrkamera |
Kontrola trakce | Elektronisches Stabilitätsprogramm |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej |
Cena | 8 716 000 Kč |
Minimální výbava |
Palivo | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Objem | 6.5 - 6.5 l |
Max. rychlost | 350 - 350 km/h |
Spotřeba | 16.9 - 16.9 l |
Zrychlení | 2.8 - 2.9 s |
Výkon | 544 kW - 566 kW |
Cena | 8 716 000 Kč - 9 077 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 6.5 l |
Max. rychlost | 350 km/h |
Zrychlení | 2.9 s |
Výkon | 544 kW |
Točivý moment | 690 Nm |
Maximální otáčky | 8400 RPM |
Spotřeba | 16.9 l |
Velikost nádrže | 90 l |
CO2 | 394 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 8 716 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 6.5 l |
Max. rychlost | 350 km/h |
Zrychlení | 2.8 s |
Výkon | 566 kW |
Točivý moment | 720 Nm |
Maximální otáčky | 8700 RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 85 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 9 077 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto coupé vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 059 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii coupe za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Lamborghini lze tedy o 1399 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Aventador S oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Lamborghini Aventador S s motorem LP740-4 na 7 945 Kč ročně, což je na poměry coupé o 10 200 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 544kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (16.9l/100km) při současných průměrných cenách paliv (36 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 182 520 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Aventador S v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba