Cena od | 729 900 Kč |
Paliva | diesel |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 133 kW - 133 kW |
Maximální rychlost | 185 - 195 Km/h |
Spotřeba | 7.9 - 8.6 l/100km |
Akcelerace | - - - s |
4 000 000 prodaných kusů za bezmála 40 let, takový je úspěch Japonského pick upu. V současnosti je v prodeji již pátá verze, u které se podařilo dokonale skloubit vlastnosti pracovního, terénního auta s jízdními vlastnostmi osobního vozu.
Prodává se ve dvou karosářských verzích: dvoumístné Mitsubishi L200 Club Cab nebo pětimístné Mitsubishi L200 Double Cab. Obě možnosti nabízejí ložný prostor úctyhodných 1 290 litrů.
Double Cab nabízí ten samý motor jako single cab (2.4 DI-D 113 Kw), ale o 20 Kw výkonnější s technologií variabilního časování ventilů MIVEC. V kombinaci buď s manuální nebo automatickou převodovkou. Průměrná reálná spotřeba podle serveru https://www.spritmonitor.de činí 9.4 litru na sto.
Nejnižší stupeň výbavy INVITE společný pro obě karosářské provedení obsahuje manuální klimatizaci, start-stop systém a palubní počítač. Spodní část auta nepřijde k úhoně díky ochrannému krytu. Každý musí ocenit systém aktivního řízení stability a trakce M-AST nebo systém stability přívěsu TSA. Double Cab nabídne navíc ještě tempomat a podélnou plochou stupačku.
Další úrovní dostupnou už jen v pětimístné verzi je INTENSE. L200 zdobí sedmnácti palcová kola z lehkých slitin, kožený volant, velké rádio s bluetooth konektivitou a zadní kamera. Dalšími pomocníky se stanou automatické rozsvěcování světlometů s ostřikovači a dešťový senzor.
V nejvyšší výbavě INSTYLE se posadíte do kožených sedadel s výhřevem. Startovat budete pomocí tlačítka, cestu vám bude pomocí velkého displeje napovídat navigace, svítit vám k tomu budou bixenonové světlomety a o vás se bude starat dvouzónová klimatizace.
Cena L200 startuje na 769 000 Kč za Single cab, nejdražší verzi INSTYLE pořídíte za 1 037 000 korun.
Konkurenčním vozem je pak Toyota Hilux, kterou pořídíte také jen s jedním motorem a cenou o 62 tisíc vyšší za čtyřkolku, Toyota oproti Mitsubishi nabízí i možnost pohonu pouze dvou kol.
Palivo | diesel |
Převodovka | a, m |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 110 kW - 127 kW |
Maximální rychlost | 171 - 179 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 12.4 - 13.5 s |
Série | L200 (III) |
Začátek výroby | 09/2019 |
Začátek výroby modelu | 09/2019 |
Třída vozidla | Vyšší střední třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1780mm |
Šířka | -mm |
Délka | 5225mm |
Rozvor | 3000 mm |
Objem kufru | - / - l |
Hmotnost | 2069 - 2140/ 3010 - 3110 Kg |
Poloměr otáčení | 11.8 |
Světlá výška | 205 |
Přechodový úhel | 24 |
Stoupavost | 70 |
Hloubka brodění | 500 |
Kombinovaná | 7.5 - 9.7l/100km |
Ve městě | 8.4 - 8.7 l/100km |
Mimo město | 6.9 - 7.5 l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 198 g/km |
typ | pickup |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 4 |
Zatížení střechy | 80 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Bubnová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Listová pružina |
Adaptivní brzdová světla | - |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | - |
Kontrola trakce | Mitsubishi active stability control |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | - |
Navigační systém | - |
Cena | 784 250 Kč - 1 057 250 Kč |
Minimální výbava | INVITE |
Brzděný | 3100 - 3100 kg |
Nebrzděný | 750 - 750 kg |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2.3 l |
Max. rychlost | 174 km/h |
Zrychlení | 12.4 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 7.5 l |
Velikost nádrže | 75 l |
CO2 | 198 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | INVITE |
Cena | od 784 250 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2.3 l |
Max. rychlost | 171 km/h |
Zrychlení | 13.5 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 7.9 l |
Velikost nádrže | 75 l |
CO2 | 206 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | INTENSE |
Cena | od 903 650 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2.3 l |
Max. rychlost | 179 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 127 kW |
Točivý moment | 502 Nm |
Maximální otáčky | 3100 RPM |
Spotřeba | 8.6 l |
Velikost nádrže | 75 l |
CO2 | 226 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | INVITE |
Cena | od 910 850 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2.3 l |
Max. rychlost | 176 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 127 kW |
Točivý moment | 502 Nm |
Maximální otáčky | 3100 RPM |
Spotřeba | 9.7 l |
Velikost nádrže | 75 l |
CO2 | 254 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | INTENSE |
Cena | od 1 057 250 Kč |
O tom, jaké Mitsubishi L200 je, jsme vlastně referovali v širší míře už při našem prvním testování v Portugalsku a tady se jen potvrdilo, jak moc dobré auto ve třídě pick-upů to je. Škoda jen, že tento konkretní vůz měl onu zmiňovanou krycí desku nad korbou, která sice působila stylově, ale ubírala na praktičnosti. Jinak je L200 stroj, který můžeme v zájmu o pracovní náčiní s častějšími výpravami do civilizace vřele doporučit.autoweb.cz