Cena od | 1 355 080 Kč |
Paliva | elektřina |
Převodovka | a |
Pohon | FWD |
Výkon | 100 kW - 100 kW |
Maximální rychlost | 130 - 130 Km/h |
Spotřeba | - - - l/100km |
Akcelerace | 13.1 - 14.3 s |
Elektrický motor o objemu 0ccm a výkonu 134 koní přenáší sílu tohoto na přední kola pomocí automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 12.1 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 130km/h. Pro srovnání, elektrický motor Elektromotor 100 kW Peugeotu e-Traveller o objemu 0ccm generuje 134 koní a na stovku zrychlí za 14.3 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 130km/h.
Opel Zafira-e Life měří 1.89 metru na výšku, 2.01 metru na šířku a 5.31 metru na délku. Rozvor činí 3.28 metru. Do kufru se vejde 0 litrů nákladu, resp. 4900 litrů při sklopených sedačkách. U Peugeotu jsou hodnoty následující: 1.88 metru na výšku, 1.92 metru na šířku a 5.31 metru na délku, rozvor činí 3.28m. Objem kufru je 2011 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 3300 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Opel má pohotovostní hmotnost 1.99 tuny, Peugeot o 178kg více, váží tedy 2.17 tuny.
Název | L Elektromotor 100kW (50 kWh) |
Palivo | elektřina |
Počet válců | - |
Vstřikování | - |
Typ motoru | - |
Počet ventilů | - |
Maximální otáčky za minutu | - RPM |
Točivý moment | 260 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | - RPM |
Objem motoru | - l |
Převodovka | a (1) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 100 kW |
Maximální rychlost | 130 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 12.1 s |
Nejnižší výbava | Edition |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1890mm |
Šířka | 2010mm |
Délka | 5306mm |
Rozvor | 3275 mm |
Objem kufru | 0 / 4900 l |
Hmotnost | 1989 / 2965 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | - l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | - l |
Emisní norma | x |
CO2 | - g/km |
typ | minibus |
Počet míst | 6 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 1000 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 399 990 Kč |
Minimální výbava | Edition |
Palivo | elektřina |
Převodovka | a |
Pohon | FWD |
Objem | - l |
Max. rychlost | 130 - 130 km/h |
Spotřeba | - l |
Zrychlení | 12.1 - 13.3 s |
Výkon | 100 kW - 100 kW |
Cena | 1 369 990 Kč - 1 594 990 Kč |
Palivo | elektřina |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | FWD |
Objem | 0 l |
Max. rychlost | 130 km/h |
Zrychlení | 12.1 s |
Výkon | 100 kW |
Točivý moment | 260 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | x |
Nejnižší výbava | Edition |
Cena | od 1 369 990 Kč |
Palivo | elektřina |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | FWD |
Objem | 0 l |
Max. rychlost | 130 km/h |
Zrychlení | 12.1 s |
Výkon | 100 kW |
Točivý moment | 260 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | x |
Nejnižší výbava | Edition |
Cena | od 1 399 990 Kč |
Palivo | elektřina |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | FWD |
Objem | 0 l |
Max. rychlost | 130 km/h |
Zrychlení | 13.3 s |
Výkon | 100 kW |
Točivý moment | 260 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | x |
Nejnižší výbava | Edition |
Cena | od 1 564 990 Kč |
Palivo | elektřina |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | FWD |
Objem | 0 l |
Max. rychlost | 130 km/h |
Zrychlení | 13.3 s |
Výkon | 100 kW |
Točivý moment | 260 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | x |
Nejnižší výbava | Edition |
Cena | od 1 594 990 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii minibus za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Opel lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Zafira-e Life oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Opel Zafira-e Life s motorem M (50 kWh) na 17 111 Kč ročně, což je na poměry o 1 034 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Elektrický s výkonem 100kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (0.0l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Zafira-e Life v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba