Cena od | 885 000 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 116 kW - 140 kW |
Maximální rychlost | 198 - 200 Km/h |
Spotřeba | 5.6 - 5.9 l/100km |
Akcelerace | 9.7 - 10.1 s |
Naftový motor o objemu 1968ccm a výkonu 197 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí sedmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 7.8 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 210km/h. Pro srovnání, naftový motor Blue dCi Renaultu Koleos o objemu 1995ccm generuje 188 koní a na stovku zrychlí za 10.1 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 198km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.3 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách nafty bude v tomto SUV od stát 1.75 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 52 470,00 Kč. Výše zmiňovaný Renault Koleos je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 5.6l, což v praxi znamená náklady 1.85 Kč na 1km a 55 440,00Kč na 30 tisíc km.
SEAT Tarraco měří 1.66 metru na výšku, 1.84 metru na šířku a 4.74 metru na délku. Rozvor činí 2.79 metru. Do kufru se vejde 760 litrů nákladu, resp. 1775 litrů při sklopených sedačkách. U Renaultu jsou hodnoty následující: 1.67 metru na výšku, 1.84 metru na šířku a 4.67 metru na délku, rozvor činí 2.71m. Objem kufru je 579 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1795 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. SEAT má pohotovostní hmotnost 1.78 tuny, Renault o 10kg méně, váží tedy 1.77 tuny.
Název | 2.0 TDI DSG 4WD 147kW |
Palivo | diesel |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Common Rail |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 3600 RPM |
Točivý moment | 400 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1750 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (7) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 147 kW |
Maximální rychlost | 210 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 7.8 s |
Nejnižší výbava | XPERIENCE |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1658mm |
Šířka | 1839mm |
Délka | 4735mm |
Rozvor | 2790 mm |
Objem kufru | 760 / 1775 l |
Hmotnost | 1780 / 2380 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 5.3 l/100km |
Ve městě | 6.4 l/100km |
Mimo město | 4.8 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 60 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 141 g/km |
typ | suv |
Počet míst | 7 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 2300 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 279 900 Kč |
Minimální výbava | XPERIENCE |
Palivo | diesel benzín plug-in-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 1.4 - 2 l |
Max. rychlost | 196 - 228 km/h |
Spotřeba | 1.8 - 7.6 l |
Zrychlení | 6.2 - 10.1 s |
Výkon | 110 kW - 180 kW |
Cena | 904 900 Kč - 1 299 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 201 km/h |
Zrychlení | 9.7 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 6.3 l |
Velikost nádrže | 58 l |
CO2 | 147 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Style |
Cena | od 904 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 198 km/h |
Zrychlení | 9.5 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.8 l |
Velikost nádrže | 60 l |
CO2 | 132 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Style |
Cena | od 959 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 211 km/h |
Zrychlení | 8 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 320 Nm |
Maximální otáčky | 4200 RPM |
Spotřeba | 7.3 l |
Velikost nádrže | 60 l |
CO2 | 166 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | XPERIENCE |
Cena | od 1 204 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 228 km/h |
Zrychlení | 6.2 s |
Výkon | 180 kW |
Točivý moment | 370 Nm |
Maximální otáčky | 5250 RPM |
Spotřeba | 7.6 l |
Velikost nádrže | 60 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | FR |
Cena | od 1 299 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 202 km/h |
Zrychlení | 9.8 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 340 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 4.9 l |
Velikost nádrže | 58 l |
CO2 | 129 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Style |
Cena | od 984 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 196 km/h |
Zrychlení | 10.1 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 340 Nm |
Maximální otáčky | 3000 RPM |
Spotřeba | 4.6 l |
Velikost nádrže | 58 l |
CO2 | 120 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Style |
Cena | od 1 039 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 210 km/h |
Zrychlení | 7.8 s |
Výkon | 147 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 3600 RPM |
Spotřeba | 5.3 l |
Velikost nádrže | 60 l |
CO2 | 141 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | XPERIENCE |
Cena | od 1 279 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz SEAT lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Tarraco oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz SEAT Tarraco s motorem 2.0 TDI DSG 4WD na 9 381 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 8 764 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Naftový s výkonem 147kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.3l/100km) při současných průměrných cenách paliv (33 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 52 470 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Tarraco v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba