Cena od | 1 096 900 Kč |
Paliva | diesel benzín plug-in-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Výkon | 110 kW - 206 kW |
Maximální rychlost | 216 - 250 Km/h |
Spotřeba | 1.3 - 7.2 l/100km |
Akcelerace | 5.5 - 7.9 s |
Benzínový motor o objemu 1984ccm a výkonu 276 koní přenáší sílu tohoto kombíku na všechna 4 kola pomocí sedmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 5.3 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 250km/h. Pro srovnání, benzínový motor 2,0 TSI BMT 4MOTION Volkswagenu Arteon Shooting Brake o objemu 1984ccm generuje 276 koní a na stovku zrychlí za 5.5 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 250km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 7.3 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto combi od Škody stát 2.56 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 76 650,00 Kč. Výše zmiňovaný Volkswagen Arteon Shooting Brake je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 7.2l, což v praxi znamená náklady 2.52 Kč na 1km a 75 600,00Kč na 30 tisíc km.
Škoda Superb Combi Scout měří 1.5 metru na výšku, 1.86 metru na šířku a 4.86 metru na délku. Rozvor činí 2.84 metru. Do kufru se vejde 660 litrů nákladu, resp. 1950 litrů při sklopených sedačkách. U Volkswagenu jsou hodnoty následující: 1.46 metru na výšku, 1.87 metru na šířku a 4.87 metru na délku, rozvor činí 2.84m. Objem kufru je 565 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1632 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Škoda má pohotovostní hmotnost 1.67 tuny, Volkswagen o 68kg více, váží tedy 1.74 tuny.
Název | 2,0 TSI 206 kW DSG 4x4 |
Palivo | benzín |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 4950 RPM |
Točivý moment | 400 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 2000 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (7) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 206 kW |
Maximální rychlost | 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 5.3 s |
Nejnižší výbava | SCOUT |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1496mm |
Šířka | 1864mm |
Délka | 4863mm |
Rozvor | 2841 mm |
Objem kufru | 660 / 1950 l |
Hmotnost | 1670 / 2318 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 7.3 l/100km |
Ve městě | 9.7 l/100km |
Mimo město | 5.9 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 66 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | combi |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 2200 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 254 900 Kč |
Minimální výbava | SCOUT |
Palivo | diesel benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 - 2 l |
Max. rychlost | 227 - 250 km/h |
Spotřeba | 5 - 7.3 l |
Zrychlení | 5.3 - 7.3 s |
Výkon | 147 kW - 206 kW |
Cena | 1 180 900 Kč - 1 254 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.3 s |
Výkon | 206 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4950 RPM |
Spotřeba | 7.3 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SCOUT |
Cena | od 1 254 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 227 km/h |
Zrychlení | 7.3 s |
Výkon | 147 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 3600 RPM |
Spotřeba | 5 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SCOUT |
Cena | od 1 180 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto kombíku vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii combi za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Škoda lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Superb Combi Scout oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Škoda Superb Combi Scout s motorem 2,0 TSI DSG 4x4 na 13 347 Kč ročně, což je na poměry kombíků o 4 798 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 206kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (7.3l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 76 650 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Superb Combi Scout v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba