Cena od | 961 570 Kč |
Paliva | diesel |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 75 kW - 146 kW |
Maximální rychlost | 157 - 182 Km/h |
Spotřeba | 6 - 6.6 l/100km |
Akcelerace | 11.9 - 16.4 s |
Volkswagen Multivan měří 1.97 metru na výšku, 2.3 metru na šířku a 4.9 metru na délku. Rozvor činí 3 metru. Do kufru se vejde 0 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U Volkswagenu jsou hodnoty následující: 1.99 metru na výšku, 2.3 metru na šířku a 4.9 metru na délku, rozvor činí 3m. Objem kufru je 0 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 5800 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Volkswagen má pohotovostní hmotnost 0 tuny, Volkswagen o 0kg méně, váží tedy 0 tuny.
Název | 2,0 TDI 4MOT |
Palivo | diesel |
Počet válců | - |
Vstřikování | - |
Typ motoru | - |
Počet ventilů | - |
Maximální otáčky za minutu | - RPM |
Točivý moment | - Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | - RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (7) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 146 kW |
Maximální rychlost | - Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | - s |
Nejnižší výbava | Comfortline |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | - |
Interní označení výrobce |
Výška | 1970mm |
Šířka | 2297mm |
Délka | 4904mm |
Rozvor | 3000 mm |
Objem kufru | 0 / 0 l |
Hmotnost | 0 / 3080 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | - l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 70 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | minibus |
Počet míst | 7 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 627 956 Kč |
Minimální výbava | Comfortline |
Palivo | diesel |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 2 - 2 l |
Max. rychlost | 157 - 182 km/h |
Spotřeba | 6 - 6.7 l |
Zrychlení | 12.9 - 17.9 s |
Výkon | 75 kW - 146 kW |
Cena | 1 177 411 Kč - 1 627 956 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (5) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 157 km/h |
Zrychlení | 17.9 s |
Výkon | 75 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 3000 RPM |
Spotřeba | 6 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 155 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Trendline |
Cena | od 1 177 411 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 182 km/h |
Zrychlení | 12.9 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 6.2 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 161 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Trendline |
Cena | od 1 261 142 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 181 km/h |
Zrychlení | 13 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 340 Nm |
Maximální otáčky | 3250 RPM |
Spotřeba | 6 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 155 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Trendline |
Cena | od 1 327 340 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 179 km/h |
Zrychlení | 13.2 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 340 Nm |
Maximální otáčky | 3250 RPM |
Spotřeba | 6.7 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 174 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Trendline |
Cena | od 1 359 267 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 178 km/h |
Zrychlení | 13.5 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 340 Nm |
Maximální otáčky | 3250 RPM |
Spotřeba | 6.3 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 163 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Trendline |
Cena | od 1 425 466 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 146 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfortline |
Cena | od 1 528 261 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 146 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfortline |
Cena | od 1 627 956 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii minibus za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Volkswagen lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Multivan oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Volkswagen Multivan s motorem 2,0 TDI 4MOT na 14 013 Kč ročně, což je na poměry o 4 132 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Naftový s výkonem 146kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (0.0l/100km) při současných průměrných cenách paliv (25 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Multivan v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba