Cena od | 831 270 Kč |
Paliva | CNG diesel |
Převodovka | m |
Pohon | FWD |
Výkon | 100 kW - 131 kW |
Maximální rychlost | - - - Km/h |
Spotřeba | 6.8 - 13.6 l/100km |
Akcelerace | - - - s |
Naftový motor o objemu 1968ccm a výkonu 101 koní přenáší sílu tohoto na přední kola pomocí pětistupňové manuální převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 16.4 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 157km/h. Pro srovnání, naftový motor 2.3 MTJ Fiatu Ducato o objemu 2287ccm generuje 138 koní a na stovku zrychlí za (neznámo) sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 0km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.8 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách nafty bude v tomto minibus od Volkswagenu stát 1.62 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 48 720,00 Kč. Výše zmiňovaný Fiat Ducato je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 6.8l, což v praxi znamená náklady 1.9 Kč na 1km a 57 120,00Kč na 30 tisíc km.
Volkswagen Transporter Kombi měří 1.99 metru na výšku, 1.9 metru na šířku a 4.9 metru na délku. Rozvor činí 3 metru. Do kufru se vejde 0 litrů nákladu, resp. 5800 litrů při sklopených sedačkách. U Fiatu jsou hodnoty následující: 2.25 metru na výšku, 2.05 metru na šířku a 4.96 metru na délku, rozvor činí 3m. Objem kufru je 0 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Volkswagen má pohotovostní hmotnost 1.8 tuny, Fiat o 233kg více, váží tedy 2.03 tuny.
Název | 2.0 TDI |
Palivo | diesel |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | - |
Typ motoru | - |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 3000 RPM |
Točivý moment | 250 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1500 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | m (5) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 75 kW |
Maximální rychlost | 157 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 16.4 s |
Nejnižší výbava | Kombi krátký rozvor |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1990mm |
Šířka | 1904mm |
Délka | 4904mm |
Rozvor | 3000 mm |
Objem kufru | 0 / 5800 l |
Hmotnost | 1797 / 2800 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 5.8 l/100km |
Ve městě | 7.3 l/100km |
Mimo město | 5.1 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 70 l |
Emisní norma | Euro6b |
CO2 | 153 g/km |
typ | minibus |
Počet míst | 9 |
Počet dveří | 4 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 2200 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 828 449 Kč |
Minimální výbava | Kombi krátký rozvor |
Palivo | diesel |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 2 - 2 l |
Max. rychlost | 157 - 182 km/h |
Spotřeba | 5.8 - 6.5 l |
Zrychlení | 11.9 - 16.4 s |
Výkon | 75 kW - 146 kW |
Cena | 828 449 Kč - 1 154 597 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (5) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 157 km/h |
Zrychlení | 16.4 s |
Výkon | 75 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 3000 RPM |
Spotřeba | 5.8 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 153 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | Kombi krátký rozvor |
Cena | od 828 449 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 182 km/h |
Zrychlení | 11.9 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 340 Nm |
Maximální otáčky | 3250 RPM |
Spotřeba | 6.1 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 159 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | Kombi krátký rozvor |
Cena | od 904 252 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 181 km/h |
Zrychlení | 12 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 340 Nm |
Maximální otáčky | 3250 RPM |
Spotřeba | 5.8 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 153 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | Kombi krátký rozvor |
Cena | od 967 890 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 179 km/h |
Zrychlení | 12.2 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 340 Nm |
Maximální otáčky | 3250 RPM |
Spotřeba | 6.5 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 170 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | Kombi krátký rozvor |
Cena | od 993 688 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 146 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Kombi krátký rozvor |
Cena | od 1 154 597 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii minibus za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Volkswagen lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Transporter Kombi oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Volkswagen Transporter Kombi s motorem 2.0 TDI na 17 321 Kč ročně, což je na poměry o 824 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Naftový s výkonem 75kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.8l/100km) při současných průměrných cenách paliv (28 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 48 720 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Transporter Kombi v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba