Škoda Fabia Combi 1.0 TSI - základní stavební kámen pro mladou rodinu

,
exterier skoda fabia-combi

Motor a výbava

Stále přemýšlím nad vozovými parky firem, společností či podnikatelů. Většinu z nich tvoří právě Fabie s naftovými jednotkami, které pořizují s ohledem na nájezd kilometrů a spotřeby paliva. Nevím, zdali je nabídka litrových benzínových jednotek oslní. Nicméně pro soukromé uživatele to asi nebude takový oříšek. Když budete chtít škodovku a naftu, porozhlídnete se po Rapidu. Pro uživatele preferující benzínové jednotky se až tak nic nepříjemného neděje. Pod kapotu modernizované Fabie lze pořídit jednotky 1,0 MPI a 1,0 TSI ve výkonovém spektru od 44 kilowatt až po vrcholné provedení s 81 kilowatty. Právě nejsilnější jednotka pracuje v námi testovaném voze a upřímně ve verzi Combi by tato jednotka měla být v každém voze s praktičtější karoserií. V nabídce je samozřejmě i slabší provedení, to nabízí výkon 70 kilowatt a vychází o 16.000 Kč levněji. Slabší jednotku bych však raději volil pro menší a lehčí hatchback. Pokud už teď na nabídku motorizací nové Fábie koukáte skrze prsty, nezoufejte. Testovaná 1,0 TSI mile překvapí. Výkon 110 koňských sil dokáže s relativně lehkou Fabii zacvičit, nutností je však jednotku vytáčet do hodně vysokých otáček. V opačném případě je projev naprosto ospalý. Dle ukazatele optimálního rychlostního stupně má řidič řadit vyšší rychlostní stupeň již při cca 1.500 otáčkách. Pokud budete následovat rad na palubním počítači, musíte se smířit s minimální odezvou na sešlápnutí plynového pedálu, kuckání jednotky a s tím spojenými vibracemi v interiéru. Nevím, zdali bude situace v případě sedmistupňového DSG lepší, zde ale doporučuji řadit dle pocitu a každopádně ve vyšších otáčkách. Šestistupňová převodovka osloví jemným chodem řadící páky, krátkými a přesnými drahami. Zde škodovka oproti konkurenci umí nabrat plusové body. Co se týče spotřeby silnější jednotky, tak po týdenním testování jsme se dostali na konečnou spotřebu do šesti litrů na sto kilometrů.

exterier skoda fabia-combi

V případě volby výbavového stupně je situace podstatně složitější než-li při výběru pohonné jednotky. Modernizovaná Fabia i nadále zůstává věrna čtveřici výbavovým stupňům. Základní Fabia Combi s označením „ACTIVE” a benzínovou jednotkou 1,0 MPI startuje na 293.900 korunách. Z výbavy nechybí například klimatizace, LED denní svícení, kompletní bezpečnostní výbava, rádio Blues (Apple konektivita, zdířka pro USB a SD kartu), palubní počítač či centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Druhý výbavový stupeň „AMBITION” pořídíte od 313.900 Kč, zde dostanete k dobru 3ramenný kožený volant s chromovaným rámečkem, Infotainment Swing 6,5" (Apple konektivita, zdířka pro USB a SD kartu), přední mlhové světlomety, asistent rozjezdu do kopce a mimo jiné i Front Assist (včetně nouzového brzdění).

interier skoda fabia-combi

Třetí výbavový stupeň nese označení „STYLE”, ten již nepořídíte se základní motorizací 1,0 MPI. Ve výbavě „STYLE” je základní jednotkou 1,0 TSI s výkonem 71 kilowatt. Pořizovací cena v tomto případě startuje na 358.900 korunách. Zde je výbava již na velmi slušné úrovni, nechybí tak nové Bi-LED světlomety s funkcí přisvěcování při odbočování, zadní LED světla, tempomat, Climatronic – automatická klimatizace, elektrické ovládání oken vpředu a vzadu či 3ramenný kožený multifunkční volant s chromovaným rámečkem. Posledním výbavovým stupněm, a tedy vrcholem nabídky, je verze Monte Carlo. Sportovnější vzhled a bohatou výbavu vycházející ze stupně „STYLE” zde získáte od 388.900 korun. Pokud se podíváme na testovaný vůz, v ceníku se dostáváme do vyšších pater. Se silnější jednotkou 1,0 TSI a třetím nejvyšším výbavovým stupněm startujeme na 374.900 korunách. Pokud bychom zvažovali investici do automatické převodovky, naši peněženku by to stálo rovných 30.000 Kč. Na palubě testovaného vozu je k dispozici velká řada příplatkových položek, za zmínku stojí panoramatická střecha, která stojí 21.000 Kč v kombinaci se stříbrnými ližinami. Infotainment Amundsen 6,5" s navigací (včetně mapového podkladu, Bluetooth, Apple/Android konektivity, ŠKODA Surround a Infotainment Online) zkrášlí váš interiér v hodnotě 15.500 korun českých. Většina příplatkových položek až zbytečně šroubují cenu vysoko nad rozpočet mladé rodiny. Nejpodstatnějším prvek výbavy bych tak označil nové Bi-LED světlomety, které jsou součástí verze „STYLE”. Vozu prospívají i po stránce vzhledu, každopádně stojí především za podstatně lepším a bezpečnějším jízdním komfortem při horších světelných podmínkách.

exterier skoda fabia-combi interier skoda fabia-combi

Asistenční systémy: Novinky, které něco stojí.

Modernizovaná Fabia se i v reklamních spotech prezentuje sledováním mrtvého úhlu. Tato inovace v případě modelové řady Fabia stojí uživatele v případě zájmu 8.500 korun. Asistent rozpoznávání únavy, jinak Driver Alert zvýší cenu o 1.500 Kč. Asistent dálkových světel (Auto Light Assist) – automatické přepínání dálkových a potkávacích světel včetně světelného a dešťového asistenta pořídíte za 6.500 Kč. Nabídka asistenčních systémů tak není ohromující, potěší spíše již v základu velmi bohatá bezpečnostní výbava (Airbagy řidiče a spolujezdce (s deaktivací), boční airbagy vpředu a hlavové airbagy). Ve výbavě „STYLE” již v základu nalezneme kromě již zmíněné solidní bezpečnosti taktéž omezovač rychlosti, Front Assist (včetně nouzového brzdění) či asistent rozjezdu do kopce. Jelikož Fabia nedisponuje jako její větší sourozenci například udržením vozidla v jízdním pruhu, potěší možnost příplatkového adaptivního tempomatu (4.800Kč). Ten pracuje naprosto spolehlivě a na delších cestách dokáže významně zvýšit cestovní komfort.

Řízení: Preciznost a překvapivý komfort

Modernizace Fabie především z pohledu designu dopomáhá k udržení konkurenceschopnosti. Po designové stránce je stále konzervativní stejně tak i v interiéru, vždy ale za volant škodovek rád usedám. Preciznost a kvalita je zde patrná i v oblasti řízení a celkového jízdního projevu. Ovládání vozu je jednoduché, posilovač řízení je příjemně nastaven. Byť odezva od kol není kdoví jaká, vůz skvěle drží vámi zvolenou stopu. Řízení je až sametově uhlazené, stejně tak i řazení. Chod řadící páky významně přispívá k celkově pozitivnímu hodnocení. Co ale potěší nejvíce, je komfort podvozku. Po stále neustávající horečce jménem SUV jsem rád za každý podařený podvozek ve voze jiné kategorie. Právě Fabia mě velmi mile překvapila, jak pohodlným vozem umí být v každodenním provoze. Podvozek umí filtrovat většinu nerovností, a to i bez nutnosti houpavého jízdního projevu. Ano, podvozek má své limity, pokud natrefíte na větší výmol, do interiéru se dostaví hlučný ráz od nápravy. Za pozitivním vnímáním nastavení podvozku stojí i fakt, že testovaný vůz není vybaven příplatkovými sedmnácti palcovými koly, nýbrž koly z lehkých slitin o velikosti šestnácti palců. Disky jsou pak v případě testované Fabie obuty do pneumatik Bridgestone 215/45 R16. Vzhledem ke stávající kvalitě většiny okresních cest je volba menších disků s totožným obutím jako krok správným směrem. Po stránce vzhledu nedodávají vozu ten správný sexappel, nicméně jízdní komfort je u rodinného combi věcí podstatnější.

exterier skoda fabia-combi

Interiér: Konzervativní v každém směru

Ať už vnímáte změny designu Fabie, jak chcete, v interiéru se změny týkají maličkostí jako například grafiky přístrojového štítu, čalouněného bočního vedení sedadel či nových funkcí infotainmentu Amundsen. Pro zadní cestující je pak k dispozici nově dvojice USB slotů pro nabíjení chytrých zařízení či příplatkový držák tabletu. Vzhledově se tak na palubě nic zásadního neodehrálo, palubní deska i nadále osloví spíše konzervativněji naladěné zákazníky. Každopádně z pohledu kvality a ergonomie zůstává vše při starém, tedy na nejvyšší kvalitě. Velké plus si ode mě odnáší 3ramenný kožený multifunkční volant, který nabízí dostatečně široký věnec a kvalitní prošívání. Pozice za volantem se hledá opravdu jednoduše. Byť jsou sedadla nastavitelná pouze manuálně, ideální pozice se i vzhledem k nastavitelnému volantu nalezne v okamžiku. Potěší i solidní množství odkládacích prostor, do výplní dveří se s přehledem umístí jeden a půl litrová lahev. Před spolujezdcem nalezneme klasický odkládací šuplík, před řadící pákou pak držáky na kelímky. Co se týče prostornosti, tak vpředu není problém s nedostatkem prostoru v žádném směru. I pro vyšší postavy je dostatek místa nad hlavou, pravé koleno řidiče pak není limitováno středovým panelem. Na zadních sedadlech je situace obdobná, pokud budeme za zadní pasažéry považovat především děti či dospívající. I já sám si za sebe dokážu sednout. Při svých 180 centimetrech se však musím smířit s nedostatkem prostoru především v oblasti kolen. Na druhou stranu potěší prostor nad hlavou i vzhledem k tomu, že vůz disponuje panoramatickou střechou. Pokud na zadních sedadlech budou trávit čas především děti, rozhodně se k vám, jako k řidiči, nedostanou žádné výčitky směrem k prostornosti vozu. Pro rodiče s dětmi je připraven systém Isofix pro bezpečné uchycení dvou dětských autosedaček.

interier skoda fabia-combi

Praktičnost: Zavazadelník hraje prim!

Když bych mohl něco změnit na koncepci vnitřního prostoru Fabie, rozhodně bych přidal několik centimetrů pro zadní cestující na úkor zavazadelníku. Ten totiž nabízí v základu naprosto bezkonkurenčních 530 litrů. Po sklopení sedadel, jenž jsou dělena v poměru 60:40, vznikne ideální prostor pro převoz rozměrnějšího nákladu o celkovém objemu 1.395 litrů. Pod ložnou plochou se navíc ukrývá dvojitá podlaha a rezervní kolo. V tomto ohledu je Fabia Combi prostě ideální vozem pro malou rodinu. Když k tomu přičteme ideální tvar ložné plochy a příjemně nízkou nakládací hranu, stává se z Fabie Combi malý „stěhovák”. Po bocích karoserie jsou připraveny rozměrné odkládací prostory, připlácet lze například za síťový program či oboustranný koberec.

interier skoda fabia-combi

Závěr

Modernizovaná Škoda Fabia dostala dynamičtější a líbivější vzhled, který podtrhuje řada povedených doplňků. Ostřejší přední partie s novými Bi-LED světlomety pomáhá Fabii v konkurenceschopnosti, jinak zůstává vše téměř při starém. To rozhodně není špatně. Fabia ve verzi Combi nabízí kvalitně zpracovaný interiér, dostatek prostoru pro menší rodinu s dětmi ale i bezedný zavazadelník. Pokud uvažujete o praktičtějším provedení, určitě bych rovnou vyzkoušel silnější TSI s výkonem 81 kilowatt. Byť na to jednotka nevypadá, dokáže při vyšších otáčkách udržovat dynamický jízdní projev. Volba mezi automatem či manuálem je na preferencích jednotlivce. Každopádně šestistupňový manuál osloví opravdu jemným a precizním chodem řadící páky. Z výbavy rozhodně zaujaly nové Bi-LED světlomety, které jsou dostupné od výbavy „STYLE”. Pokud chcete mít na palubě alespoň část moderní komfortní výbavy, šel bych rovnou do třetího výbavového stupně, kde bych oproti testovanému kousku polevil v počtu příplatkových položek. Výsledná cena by se tak mohla zastavit pod hranicí 400.000 Kč. Byť se nejedná zrovna o malou částku, bude před vámi stát kompletně vybavený vůz s nejsilnější motorizací, a to zní lákavě.

Plusy:

Líbivý a modernější design

Komfortní podvozek

Kvalitní zpracování interiéru

Mínusy:

Nabídka pouze benzínových tříválců

Průměrný prostor pro posádku ve druhé řadě sedadel

Cenová politika v případě příplatkových položek

Druhou recenzi od Honzy Nemravy najdete na modelové stránce "krátké" Fabie.

90%
HODNOCENÍ

Rivalové

Hyundai i30 kombi
Cena od384 990 Kč
Palivadiesel benzín mild-hybrid
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon81 kW - 118 kW
Maximální rychlost187 - 210 Km/h
Spotřeba4.1 - 5.9 l/100km
Akcelerace8.6 - 12.6 s
Fiat Tipo Kombi
Cena od399 900 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkam
PohonFWD
Výkon70 kW - 96 kW
Maximální rychlost180 - 207 Km/h
Spotřeba4.1 - 5.1 l/100km
Akcelerace10.1 - 13.5 s
Kia Ceed SW
Cena od424 980 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon73 kW - 103 kW
Maximální rychlost183 - 208 Km/h
Spotřeba3.9 - 5.6 l/100km
Akcelerace9.3 - 12 s
Ford Focus Kombi
Cena od443 900 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon70 kW - 134 kW
Maximální rychlost181 - 220 Km/h
Spotřeba3.6 - 6.2 l/100km
Akcelerace8.5 - 12.5 s
Peugeot 308 SW
Cena od470 000 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon75 kW - 96 kW
Maximální rychlost183 - 205 Km/h
Spotřeba3.7 - 5.2 l/100km
Akcelerace9.7 - 11.9 s
Opel Astra Sports Tourer
Cena od479 990 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon77 kW - 107 kW
Maximální rychlost200 - 215 Km/h
Spotřeba3.4 - 5 l/100km
Akcelerace10.1 - 11.1 s
Toyota Corolla Touring Sports
Cena od524 900 Kč
Palivabenzín hybrid
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon85 kW - 132 kW
Maximální rychlost- - - Km/h
Spotřeba3.3 - 5.6 l/100km
Akcelerace8.1 - 11.1 s
Renault Mégane Grandtour
Cena od530 000 Kč
Palivadiesel benzín plug-in-hybrid
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon85 kW - 117 kW
Maximální rychlost183 - 205 Km/h
Spotřeba1.3 - 5.4 l/100km
Akcelerace8.6 - 11.4 s
Škoda Octavia Combi
Cena od533 900 Kč
PalivaCNG diesel benzín mild-hybrid plug-in-hybrid
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon81 kW - 150 kW
Maximální rychlost201 - 225 Km/h
Spotřeba1.4 - 6.9 l/100km
Akcelerace7.8 - 10.9 s
Volkswagen Golf Variant
Cena od538 900 Kč
PalivaCNG diesel benzín mild-hybrid
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon81 kW - 110 kW
Maximální rychlost202 - 224 Km/h
Spotřeba3.5 - 5.6 l/100km
Akcelerace8.7 - 10.5 s
Kia ProCeed
Cena od544 980 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon88 kW - 103 kW
Maximální rychlost190 - 210 Km/h
Spotřeba3.9 - 5.7 l/100km
Akcelerace9.1 - 11.3 s
Seat Leon ST
Cena od569 900 Kč
Palivadiesel benzín plug-in-hybrid
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon96 kW - 110 kW
Maximální rychlost213 - 221 Km/h
Spotřeba3.7 - 4.9 l/100km
Akcelerace8.6 - 9.7 s
Ford Focus Active Kombi
Cena od621 900 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon110 kW - 110 kW
Maximální rychlost202 - 204 Km/h
Spotřeba4.4 - 5.9 l/100km
Akcelerace9.3 - 9.9 s
Kia ProCeed GT
Cena od724 980 Kč
Palivabenzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon150 kW - 150 kW
Maximální rychlost225 - 230 Km/h
Spotřeba6.2 - 6.8 l/100km
Akcelerace7.5 - 7.6 s
Kia Optima SW
Cena od749 980 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon100 kW - 175 kW
Maximální rychlost193 - 232 Km/h
Spotřeba4.3 - 8.9 l/100km
Akcelerace7.6 - 11.8 s
Subaru Levorg
Cena od750 000 Kč
Palivabenzín
Převodovkaa
Pohon4x4
Výkon110 kW - 110 kW
Maximální rychlost195 - 195 Km/h
Spotřeba7.2 - 7.2 l/100km
Akcelerace11.7 - 11.7 s
Škoda Superb Combi
Cena od756 900 Kč
Palivadiesel benzín plug-in-hybrid
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon110 kW - 206 kW
Maximální rychlost211 - 250 Km/h
Spotřeba1.6 - 7.4 l/100km
Akcelerace5.3 - 9.3 s
Toyota Avensis Touring Sports
Cena od784 900 Kč
Palivabenzín
Převodovkam
PohonFWD
Výkon105 kW - 108 kW
Maximální rychlost200 - 200 Km/h
Spotřeba4.6 - 6.1 l/100km
Akcelerace9.7 - 9.8 s
Volkswagen Passat Variant
Cena od784 900 Kč
Palivadiesel benzín plug-in-hybrid
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon110 kW - 206 kW
Maximální rychlost225 - 250 Km/h
Spotřeba4.6 - 7.4 l/100km
Akcelerace5.3 - 7.9 s
Ford Focus Kombi ST
Cena od794 900 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkam
PohonFWD
Výkon140 kW - 206 kW
Maximální rychlost220 - 250 Km/h
Spotřeba4.8 - 7.9 l/100km
Akcelerace5.8 - 7.7 s
Opel Insignia Sports Tourer
Cena od799 990 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon90 kW - 147 kW
Maximální rychlost197 - 233 Km/h
Spotřeba3.8 - 6.3 l/100km
Akcelerace7.9 - 12.4 s
Mazda 6 WAGON
Cena od811 900 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon107 kW - 143 kW
Maximální rychlost206 - 223 Km/h
Spotřeba4.5 - 6.8 l/100km
Akcelerace8.1 - 10.6 s
Peugeot 508 SW
Cena od820 000 Kč
Palivadiesel benzín plug-in-hybrid
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon96 kW - 165 kW
Maximální rychlost208 - 240 Km/h
Spotřeba1.4 - 5.4 l/100km
Akcelerace8 - 10.1 s
Volkswagen Arteon Shooting Brake
Cena od876 900 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon110 kW - 206 kW
Maximální rychlost216 - 250 Km/h
Spotřeba1.3 - 7.2 l/100km
Akcelerace5.5 - 7.9 s
Škoda Octavia Combi Scout
Cena od876 900 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa
Pohon4x4
Výkon110 kW - 147 kW
Maximální rychlost230 - 230 Km/h
Spotřeba4.4 - 7.1 l/100km
Akcelerace6.8 - 6.8 s
CUPRA Leon Sportourer ST
Cena od904 900 Kč
Palivabenzín
Převodovkaa
PohonFWD
Výkon213 kW - 221 kW
Maximální rychlost250 - 250 Km/h
Spotřeba6.5 - 7.1 l/100km
Akcelerace5.2 - 6.3 s
Škoda Octavia Combi RS
Cena od929 900 Kč
Palivadiesel benzín plug-in-hybrid
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon147 kW - 180 kW
Maximální rychlost225 - 250 Km/h
Spotřeba1.5 - 6.7 l/100km
Akcelerace6.7 - 7.4 s
Subaru Outback
Cena od1 000 000 Kč
Palivabenzín
Převodovkaa
Pohon4x4
Výkon129 kW - 129 kW
Maximální rychlost198 - 198 Km/h
Spotřeba7.3 - 7.3 l/100km
Akcelerace10.2 - 10.2 s
Škoda Superb Combi Scout
Cena od1 081 900 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa
Pohon4x4
Výkon147 kW - 206 kW
Maximální rychlost227 - 250 Km/h
Spotřeba5 - 7.3 l/100km
Akcelerace5.3 - 7.3 s
Peugeot 508 SW GT
Cena od1 110 000 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa
PohonFWD
Výkon130 kW - 165 kW
Maximální rychlost231 - 246 Km/h
Spotřeba4.7 - 5.7 l/100km
Akcelerace7.4 - 8.4 s
Opel Insignia GSi Sport Tourer
Cena od1 129 990 Kč
Palivabenzín
Převodovkaa
Pohon4x4
Výkon169 kW - 169 kW
Maximální rychlost235 - 235 Km/h
Spotřeba7.1 - 7.1 l/100km
Akcelerace7.6 - 7.6 s
Volkswagen Passat Alltrack
Cena od1 130 900 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa
Pohon4x4
Výkon140 kW - 200 kW
Maximální rychlost223 - 250 Km/h
Spotřeba5.1 - 7.1 l/100km
Akcelerace5.8 - 7.7 s
Volkswagen Arteon R Shooting Brake
Cena od1 565 900 Kč
Palivabenzín
Převodovkaa
Pohon4x4
Výkon235 kW - 235 kW
Maximální rychlost270 - 270 Km/h
Spotřeba7.7 - 7.7 l/100km
Akcelerace4.9 - 4.9 s
Mini Clubman
Cena od591 500 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon75 kW - 225 kW
Maximální rychlost185 - 250 Km/h
Spotřeba4 - 7.1 l/100km
Akcelerace4.9 - 11.6 s
Mercedes-Benz CLA Shooting Brake
Cena od745 360 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon85 kW - 165 kW
Maximální rychlost203 - 250 Km/h
Spotřeba4 - 6.6 l/100km
Akcelerace6.4 - 11.2 s
Audi A4 Avant
Cena od935 900 Kč
PalivaCNG diesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon100 kW - 210 kW
Maximální rychlost211 - 250 Km/h
Spotřeba3.9 - 6.6 l/100km
Akcelerace6 - 9.8 s
Mercedes-Benz C kombi
Cena od954 690 Kč
Palivadiesel benzín plug-in-hybrid
Převodovkaa, m
PohonRWD
Výkon90 kW - 245 kW
Maximální rychlost201 - 250 Km/h
Spotřeba1.5 - 8.1 l/100km
Akcelerace5 - 10.2 s
Volvo V60
Cena od982 400 Kč
Palivadiesel benzín hybrid
Převodovkaa, m
Pohon4x4
Výkon110 kW - 298 kW
Maximální rychlost205 - 250 Km/h
Spotřeba1.9 - 7.4 l/100km
Akcelerace4.6 - 9.9 s
Mercedes-Benz CLA Shooting Brake AMG
Cena od982 520 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa
Pohon4x4
Výkon110 kW - 310 kW
Maximální rychlost201 - 250 Km/h
Spotřeba4.8 - 8.4 l/100km
Akcelerace4 - 8.7 s
BMW Řada 3 Touring
Cena od984 100 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonRWD
Výkon110 kW - 275 kW
Maximální rychlost215 - 250 Km/h
Spotřeba4.4 - 7.2 l/100km
Akcelerace4.5 - 8.9 s
Jaguar XF Sportbrake
Cena od1 262 756 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonRWD
Výkon120 kW - 221 kW
Maximální rychlost219 - 250 Km/h
Spotřeba4.5 - 7.8 l/100km
Akcelerace6 - 9.4 s
Audi A4 allroad
Cena od1 271 900 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa
Pohon4x4
Výkon140 kW - 210 kW
Maximální rychlost247 - 247 Km/h
Spotřeba5 - 6.6 l/100km
Akcelerace6.1 - 6.1 s
Volvo V60 CROSS COUNTRY
Cena od1 286 400 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa
Pohon4x4
Výkon140 kW - 184 kW
Maximální rychlost210 - 230 Km/h
Spotřeba5.4 - 7.2 l/100km
Akcelerace6.8 - 8.2 s
Volvo V90
Cena od1 299 900 Kč
Palivadiesel benzín hybrid
Převodovkaa
PohonFWD
Výkon140 kW - 288 kW
Maximální rychlost210 - 250 Km/h
Spotřeba2.2 - 7.7 l/100km
Akcelerace5.3 - 8.9 s
Mercedes-Benz E kombi
Cena od1 343 100 Kč
Palivadiesel benzín plug-in-hybrid
Převodovkaa
PohonRWD
Výkon118 kW - 270 kW
Maximální rychlost217 - 250 Km/h
Spotřeba1.6 - 8.1 l/100km
Akcelerace5.1 - 8.7 s
BMW Řada 5 Touring
Cena od1 372 800 Kč
Palivadiesel benzín plug-in-hybrid
Převodovkaa
PohonRWD
Výkon110 kW - 250 kW
Maximální rychlost222 - 250 Km/h
Spotřeba1.8 - 7 l/100km
Akcelerace4.8 - 8.3 s
Audi A6 Avant
Cena od1 483 900 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa
PohonFWD
Výkon120 kW - 250 kW
Maximální rychlost219 - 250 Km/h
Spotřeba4.3 - 7.2 l/100km
Akcelerace5.7 - 9.5 s
Volvo V90 CROSS COUNTRY
Cena od1 552 400 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa
Pohon4x4
Výkon140 kW - 228 kW
Maximální rychlost210 - 230 Km/h
Spotřeba5.3 - 7.6 l/100km
Akcelerace6.3 - 8.8 s
Mercedes-Benz E kombi All-Terrain
Cena od1 591 150 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa
Pohon4x4
Výkon143 kW - 270 kW
Maximální rychlost225 - 250 Km/h
Spotřeba5.8 - 8.5 l/100km
Akcelerace5.4 - 8.1 s
Mercedes-Benz C kombi AMG
Cena od1 618 980 Kč
Palivabenzín
Převodovkaa
Pohon4x4
Výkon287 kW - 375 kW
Maximální rychlost250 - 280 Km/h
Spotřeba9.6 - 10 l/100km
Akcelerace4.1 - 4.8 s
0
Porovnávač
TOPlist