Cena od | 992 900 Kč |
Paliva | diesel benzín plug-in-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 110 kW - 180 kW |
Maximální rychlost | 200 - 233 Km/h |
Spotřeba | 1.4 - 7.3 l/100km |
Akcelerace | 6.5 - 9.5 s |
Benzínový motor o objemu 1991ccm a výkonu 208 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí sedmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 7.3 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 230km/h. Pro srovnání, benzínový motor 45 TFSI quattro Audi Q3 Sportback o objemu 1984ccm generuje 227 koní a na stovku zrychlí za 6.5 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 233km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 6.7 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto SUV od stát 2.35 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 70 350,00 Kč. Výše zmiňovaný Audi Q3 Sportback je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 7.3l, což v praxi znamená náklady 2.56 Kč na 1km a 76 650,00Kč na 30 tisíc km.
Infiniti QX30 měří 1.53 metru na výšku, 1.82 metru na šířku a 4.43 metru na délku. Rozvor činí 2.7 metru. Do kufru se vejde 430 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U Audi jsou hodnoty následující: 1.57 metru na výšku, 1.84 metru na šířku a 4.5 metru na délku, rozvor činí 2.68m. Objem kufru je 530 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1400 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Infiniti má pohotovostní hmotnost 1.54 tuny, Audi o 158kg více, váží tedy 1.7 tuny.
Název | 2.0t |
Palivo | benzín |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5500 RPM |
Točivý moment | 350 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1200 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (7) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 155 kW |
Maximální rychlost | 230 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 7.3 s |
Nejnižší výbava |
Série | QX30 (H15) |
Začátek výroby | 04/2016 |
Začátek výroby modelu | 01/2017 |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1530mm |
Šířka | mm |
Délka | 4425mm |
Rozvor | 2700 mm |
Objem kufru | 430 / 0 l |
Hmotnost | 1542 / 1990 Kg |
Poloměr otáčení | 11.2 |
Světlá výška | 202 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 6.7 l/100km |
Ve městě | 8.7 l/100km |
Mimo město | 5.5 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 56 l |
Emisní norma | Euro6b |
CO2 | 155 g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | 0 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 1800 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | zadní |
Kontrola trakce | Dynamická kontrola vozidla |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
Cena | 1 044 000 Kč |
Minimální výbava |
Palivo | diesel benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 - 2.1 l |
Max. rychlost | 215 - 230 km/h |
Spotřeba | 4.9 - 6.7 l |
Zrychlení | 7.3 - 8.5 s |
Výkon | 125 kW - 155 kW |
Cena | 1 026 000 Kč - 1 044 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 230 km/h |
Zrychlení | 7.3 s |
Výkon | 155 kW |
Točivý moment | 350 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 6.7 l |
Velikost nádrže | 56 l |
CO2 | 155 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 1 044 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2.1 l |
Max. rychlost | 215 km/h |
Zrychlení | 8.5 s |
Výkon | 125 kW |
Točivý moment | 350 Nm |
Maximální otáčky | 3400 RPM |
Spotřeba | 4.9 l |
Velikost nádrže | 56 l |
CO2 | 128 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 1 026 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 059 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Infiniti lze tedy o 1399 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu QX30 oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Infiniti QX30 s motorem 2.0t na 7 945 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 10 200 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 155kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (6.7l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 70 350 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách QX30 v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba