Cena od | 444 000 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Výkon | 110 kW - 110 kW |
Maximální rychlost | 190 - 190 Km/h |
Spotřeba | 6.7 - 7.3 l/100km |
Akcelerace | 10.2 - 12.2 s |
Kombinovaná spotřeba okolo 6.4 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto SUV od stát 2.3 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 69 120,00 Kč. Výše zmiňovaný Mitsubishi ASX je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 6.7l, což v praxi znamená náklady 2.41 Kč na 1km a 72 360,00Kč na 30 tisíc km.
SsangYong Tivoli měří 1.61 metru na výšku, 1.81 metru na šířku a 4.23 metru na délku. Rozvor činí 2.6 metru. Do kufru se vejde 395 litrů nákladu, resp. 1115 litrů při sklopených sedačkách. U Mitsubishi jsou hodnoty následující: 1.64 metru na výšku, 1.77 metru na šířku a 4.37 metru na délku, rozvor činí 2.67m. Objem kufru je 406 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1206 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. SsangYong má pohotovostní hmotnost 1.38 tuny, Mitsubishi o 56kg více, váží tedy 1.43 tuny.
Název | 1.5 GDI-T 2WD |
Palivo | benzín |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5000 RPM |
Točivý moment | 280 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1500 RPM |
Objem motoru | 1.5 l |
Převodovka | m (6) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 120 kW |
Maximální rychlost | 181 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | - s |
Nejnižší výbava | STYLE |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Malé vozy |
Interní označení výrobce |
Výška | 1613mm |
Šířka | 1810mm |
Délka | 4225mm |
Rozvor | 2600 mm |
Objem kufru | 395 / 1115 l |
Hmotnost | 1375 / 1800 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 6.4 l/100km |
Ve městě | 7.7 l/100km |
Mimo město | 5.6 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 50 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 500 kg |
Brzděný | 1000 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 434 900 Kč |
Minimální výbava | STYLE |
Palivo | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 1.5 - 1.5 l |
Max. rychlost | 175 - 181 km/h |
Spotřeba | 6.4 - 7.4 l |
Zrychlení | - s |
Výkon | 120 kW - 120 kW |
Cena | 434 900 Kč - 507 700 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 181 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 120 kW |
Točivý moment | 280 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 6.4 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | STYLE |
Cena | od 434 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 175 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 120 kW |
Točivý moment | 260 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 6.8 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | STYLE |
Cena | od 467 800 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 181 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 120 kW |
Točivý moment | 280 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 6.9 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | STYLE |
Cena | od 474 800 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 175 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 120 kW |
Točivý moment | 260 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 7.4 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | STYLE |
Cena | od 507 700 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 1 951 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz SsangYong lze tedy o 1507 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Tivoli oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz SsangYong Tivoli s motorem 1.5 GDI-T 2WD na 3 471 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 14 674 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 120kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (6.4l/100km) při současných průměrných cenách paliv (36 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 69 120 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Tivoli v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba