Cena od | 530 000 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Výkon | 85 kW - 117 kW |
Maximální rychlost | 183 - 205 Km/h |
Spotřeba | 1.3 - 5.4 l/100km |
Akcelerace | 8.6 - 11.4 s |
Benzínový motor o objemu 0ccm a výkonu 114 koní přenáší sílu tohoto kombíku na přední kola pomocí šestistupňové manuální převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 10.5 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 0km/h. Pro srovnání, benzínový motor TCe 140 Renaultu Mégane Grandtour o objemu 1332ccm generuje 138 koní a na stovku zrychlí za 9.7 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 205km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.6 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto combi od Toyoty stát 1.62 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 48 720,00 Kč. Výše zmiňovaný Renault Mégane Grandtour je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 5.4l, což v praxi znamená náklady 1.57 Kč na 1km a 46 980,00Kč na 30 tisíc km.
Toyota Corolla Touring Sports měří 1.44 metru na výšku, 1.79 metru na šířku a 4.65 metru na délku. Rozvor činí 2.7 metru. Do kufru se vejde 596 litrů nákladu, resp. 1606 litrů při sklopených sedačkách. U Renaultu jsou hodnoty následující: 1.45 metru na výšku, 1.81 metru na šířku a 4.63 metru na délku, rozvor činí 2.67m. Objem kufru je 507 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1504 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Toyota má pohotovostní hmotnost 0 tuny, Renault o 1356kg více, váží tedy 1.36 tuny.
Název | 1.2 Turbo (114 k) 6st. man. převodovka benzin |
Palivo | benzín |
Počet válců | - |
Vstřikování | - |
Typ motoru | - |
Počet ventilů | - |
Maximální otáčky za minutu | 5200 RPM |
Točivý moment | 185 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1500 RPM |
Objem motoru | 1.2 l |
Převodovka | m (6) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 85 kW |
Maximální rychlost | - Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 10.5 s |
Nejnižší výbava | Active |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1435mm |
Šířka | 1790mm |
Délka | 4650mm |
Rozvor | 2700 mm |
Objem kufru | 596 / 1606 l |
Hmotnost | 0 / 0 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 5.6 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | - l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 128 g/km |
typ | combi |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 450 kg |
Brzděný | 1300 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 524 900 Kč |
Minimální výbava | Active |
Palivo | benzín hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Objem | 1.2 - 2 l |
Max. rychlost | - km/h |
Spotřeba | 3.3 - 5.6 l |
Zrychlení | 8.1 - 11.1 s |
Výkon | 85 kW - 132 kW |
Cena | 524 900 Kč - 694 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.2 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 10.5 s |
Výkon | 85 kW |
Točivý moment | 185 Nm |
Maximální otáčky | 5200 RPM |
Spotřeba | 5.6 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | 128 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Active |
Cena | od 524 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (0) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.2 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 10.8 s |
Výkon | 85 kW |
Točivý moment | 185 Nm |
Maximální otáčky | 5200 RPM |
Spotřeba | 5.1 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | 116 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Active |
Cena | od 559 900 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (0) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.8 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 11.1 s |
Výkon | 90 kW |
Točivý moment | 142 Nm |
Maximální otáčky | 5200 RPM |
Spotřeba | 3.3 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | 76 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Active |
Cena | od 594 900 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (0) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 8.1 s |
Výkon | 132 kW |
Točivý moment | 190 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 3.7 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | 84 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfort |
Cena | od 694 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto kombíku vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii combi za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Toyota lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Corolla Touring Sports oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Toyota Corolla Touring Sports s motorem 1.2 Turbo na 10 181 Kč ročně, což je na poměry kombíků o 7 964 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 85kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.6l/100km) při současných průměrných cenách paliv (29 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 48 720 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Corolla Touring Sports v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba