Cena od | 945 000 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | RWD |
Výkon | 241 kW - 253 kW |
Maximální rychlost | 250 - 250 Km/h |
Spotřeba | 10.6 - 12.5 l/100km |
Akcelerace | 5.2 - 5.6 s |
Benzínový motor o objemu 2998ccm a výkonu 335 koní přenáší sílu tohoto coupé na zadní kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 4.6 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 250km/h. Pro srovnání, benzínový motor 3.7 V6 6MT Nissanu 370Z COUPÉ o objemu 3696ccm generuje 339 koní a na stovku zrychlí za 5.2 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 250km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 7.3 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto coupe od BMW stát 1.9 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 56 940,00 Kč. Výše zmiňovaný Nissan 370Z COUPÉ je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 12.5l, což v praxi znamená náklady 3.25 Kč na 1km a 97 500,00Kč na 30 tisíc km.
BMW Řada 2 Coupé měří 1.41 metru na výšku, 1.77 metru na šířku a 4.45 metru na délku. Rozvor činí 2.69 metru. Do kufru se vejde 390 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U Nissanu jsou hodnoty následující: 1.31 metru na výšku, 1.87 metru na šířku a 4.41 metru na délku, rozvor činí 2.55m. Objem kufru je 235 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. BMW má pohotovostní hmotnost 1.57 tuny, Nissan o 32kg více, váží tedy 1.6 tuny.
Název | M240i (AT) |
Palivo | benzín |
Počet válců | 6 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5500 RPM |
Točivý moment | 500 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1250 RPM |
Objem motoru | 3 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 250 kW |
Maximální rychlost | 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.6 s |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Série | 2er-Reihe (F22) M Performance Coupé |
Začátek výroby | 07/2017 |
Začátek výroby modelu | 07/2019 |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1408mm |
Šířka | mm |
Délka | 4454mm |
Rozvor | 2690 mm |
Objem kufru | 390 / 0 l |
Hmotnost | 1565 / 1995 Kg |
Poloměr otáčení | 10.9 |
Světlá výška | 130 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 7.3 l/100km |
Ve městě | 9.3 l/100km |
Mimo město | 6.2 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 52 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 167 g/km |
typ | coupe |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 2 |
Zatížení střechy | 75 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | Brzdové světlo a aktivace varovná světla (před zastavením) |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | zadní |
Kontrola trakce | Stabilizační systém DSC III |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej |
Cena | 1 296 100 Kč |
Minimální výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Palivo | diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4RWD |
Objem | 1.5 - 3 l |
Max. rychlost | 210 - 250 km/h |
Spotřeba | 4.4 - 7.8 l |
Zrychlení | 4.4 - 8.9 s |
Výkon | 100 kW - 250 kW |
Cena | 822 900 Kč - 1 352 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | RWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 210 km/h |
Zrychlení | 8.8 s |
Výkon | 100 kW |
Točivý moment | 220 Nm |
Maximální otáčky | 4400 RPM |
Spotřeba | 6 l |
Velikost nádrže | 52 l |
CO2 | 137 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 822 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 210 km/h |
Zrychlení | 8.9 s |
Výkon | 100 kW |
Točivý moment | 220 Nm |
Maximální otáčky | 4400 RPM |
Spotřeba | 6 l |
Velikost nádrže | 52 l |
CO2 | 137 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 877 074 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 230 km/h |
Zrychlení | 7.2 s |
Výkon | 135 kW |
Točivý moment | 270 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.8 l |
Velikost nádrže | 52 l |
CO2 | 132 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 960 700 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.6 s |
Výkon | 185 kW |
Točivý moment | 350 Nm |
Maximální otáčky | 5200 RPM |
Spotřeba | 5.8 l |
Velikost nádrže | 52 l |
CO2 | 132 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 076 400 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.6 s |
Výkon | 250 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 7.3 l |
Velikost nádrže | 52 l |
CO2 | 167 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 296 100 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.4 s |
Výkon | 250 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 7.8 l |
Velikost nádrže | 52 l |
CO2 | 178 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 352 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 213 km/h |
Zrychlení | 8.5 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 320 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.7 l |
Velikost nádrže | 52 l |
CO2 | 122 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 910 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 213 km/h |
Zrychlení | 8.3 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 320 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.4 l |
Velikost nádrže | 52 l |
CO2 | 116 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 963 300 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 230 km/h |
Zrychlení | 7.2 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.7 l |
Velikost nádrže | 52 l |
CO2 | 124 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 973 700 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 230 km/h |
Zrychlení | 7.1 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.7 l |
Velikost nádrže | 52 l |
CO2 | 124 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 027 966 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 225 km/h |
Zrychlení | 7 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5 l |
Velikost nádrže | 52 l |
CO2 | 132 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 081 600 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto coupé vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 4 569 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii coupe za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz BMW lze tedy o 1111 Kč více než je průměr. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz BMW Řada 2 Coupé s motorem M240i (AT) na 17 610 Kč ročně, což je na poměry coupé o 535 Kč více než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 250kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (7.3l/100km) při současných průměrných cenách paliv (26 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 56 940 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Řada 2 Coupé v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba