Cena od | 1 309 220 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 225 kW - 310 kW |
Maximální rychlost | 250 - 250 Km/h |
Spotřeba | 7.2 - 8.3 l/100km |
Akcelerace | 4 - 4.9 s |
Benzínový motor o objemu 1998ccm a výkonu 181 koní přenáší sílu tohoto coupé na zadní kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 7.5 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 240km/h. Pro srovnání, benzínový motor AMG 35 4MATIC Mercedesu CLA kupé AMG o objemu 1991ccm generuje 302 koní a na stovku zrychlí za 4.9 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 250km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 6.3 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto coupe od BMW stát 2.21 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 66 150,00 Kč. Výše zmiňovaný Mercedes-Benz CLA kupé AMG je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 7.2l, což v praxi znamená náklady 2.52 Kč na 1km a 75 600,00Kč na 30 tisíc km.
BMW Řada 4 Coupé měří 1.38 metru na výšku, 1.85 metru na šířku a 4.77 metru na délku. Rozvor činí 2.85 metru. Do kufru se vejde 440 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U Mercedesu jsou hodnoty následující: 1.44 metru na výšku, 1.83 metru na šířku a 4.69 metru na délku, rozvor činí 2.73m. Objem kufru je 460 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. BMW má pohotovostní hmotnost 1.6 tuny, Mercedes-Benz o 50kg méně, váží tedy 1.55 tuny.
Název | 420i (AT) |
Palivo | benzín |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5000 RPM |
Točivý moment | 300 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1350 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 135 kW |
Maximální rychlost | 240 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 7.5 s |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1383mm |
Šířka | 1852mm |
Délka | 4768mm |
Rozvor | 2851 mm |
Objem kufru | 440 / 0 l |
Hmotnost | 1600 / 2015 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 6.3 l/100km |
Ve městě | 6.6 l/100km |
Mimo město | 4.6 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 59 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | coupe |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 2 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 1600 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 307 800 Kč |
Minimální výbava | Sériová výbava |
Palivo | diesel benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4RWD |
Objem | 2 - 3 l |
Max. rychlost | 238 - 250 km/h |
Spotřeba | 4.6 - 7.4 l |
Zrychlení | 4.5 - 7.8 s |
Výkon | 135 kW - 275 kW |
Cena | 1 307 800 Kč - 1 831 700 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 240 km/h |
Zrychlení | 7.5 s |
Výkon | 135 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 6.3 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 307 800 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 238 km/h |
Zrychlení | 7.8 s |
Výkon | 135 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 6.7 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 374 100 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.9 s |
Výkon | 180 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4500 RPM |
Spotřeba | 6.6 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 420 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.7 s |
Výkon | 180 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4500 RPM |
Spotřeba | 6.9 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 489 800 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.8 s |
Výkon | 275 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 7.4 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 762 800 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.5 s |
Výkon | 275 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 6.8 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 831 700 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 240 km/h |
Zrychlení | 7.1 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.6 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 366 300 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.6 s |
Výkon | 250 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | 4400 RPM |
Spotřeba | 5.3 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 432 600 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 238 km/h |
Zrychlení | 7.4 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.9 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 432 600 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.1 s |
Výkon | 210 kW |
Točivý moment | 650 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.2 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 622 400 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto coupé vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii coupe za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz BMW lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Řada 4 Coupé oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz BMW Řada 4 Coupé s motorem 420i Coupé na 15 754 Kč ročně, což je na poměry coupé o 2 391 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 135kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (6.3l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 66 150 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Řada 4 Coupé v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba