Cena od | 1 050 000 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | RWD |
Výkon | 202 kW - 333 kW |
Maximální rychlost | 240 - 250 Km/h |
Spotřeba | 8 - 12.8 l/100km |
Akcelerace | 4.4 - 5.9 s |
Benzínový motor o objemu 5038ccm a výkonu 443 koní přenáší sílu tohoto coupé na zadní kola pomocí desetistupňové manuální převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 4.9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 250km/h. Pro srovnání, benzínový motor 6.2 V8 Camaro Coupé o objemu 6162ccm generuje 447 koní a na stovku zrychlí za 4.6 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 250km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 12.2 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto coupe od Fordu stát 4.27 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 128 100,00 Kč. Výše zmiňovaný Chevrolet Camaro Coupé je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 12.8l, což v praxi znamená náklady 4.48 Kč na 1km a 134 400,00Kč na 30 tisíc km.
Ford Mustang Fastback měří 1.4 metru na výšku, 1.92 metru na šířku a 4.79 metru na délku. Rozvor činí 2.72 metru. Do kufru se vejde 408 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U jsou hodnoty následující: 1.34 metru na výšku, 1.88 metru na šířku a 4.78 metru na délku, rozvor činí 2.81m. Objem kufru je 0 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Ford má pohotovostní hmotnost 1.82 tuny, Chevrolet o 160kg méně, váží tedy 1.66 tuny.
Název | 5.0 Ti-VCT V8 GT |
Palivo | benzín |
Počet válců | 8 |
Vstřikování | Zentral- und Přímé vstřikování |
Typ motoru | - |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 7000 RPM |
Točivý moment | 529 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 4600 RPM |
Objem motoru | 5 l |
Převodovka | m (10) |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 330 kW |
Maximální rychlost | 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.9 s |
Nejnižší výbava | Fastback |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1403mm |
Šířka | 1916mm |
Délka | 4789mm |
Rozvor | 2720 mm |
Objem kufru | 408 / 0 l |
Hmotnost | 1819 / 2105 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 12.2 l/100km |
Ve městě | 18.6 l/100km |
Mimo město | 8.5 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 61 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | coupe |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 2 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 506 900 Kč |
Minimální výbava | Fastback |
Palivo | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | RWD |
Objem | 5 - 5 l |
Max. rychlost | 250 - 267 km/h |
Spotřeba | 11.8 - 13.6 l |
Zrychlení | 4.4 - 4.9 s |
Výkon | 330 kW - 338 kW |
Cena | 1 506 900 Kč - 1 886 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (10) |
Pohon | RWD |
Objem | 5 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.9 s |
Výkon | 330 kW |
Točivý moment | 529 Nm |
Maximální otáčky | 7000 RPM |
Spotřeba | 12.2 l |
Velikost nádrže | 61 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Fastback |
Cena | od 1 506 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (10) |
Pohon | RWD |
Objem | 5 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.6 s |
Výkon | 330 kW |
Točivý moment | 529 Nm |
Maximální otáčky | 7000 RPM |
Spotřeba | 11.8 l |
Velikost nádrže | 61 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Fastback |
Cena | od 1 566 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | RWD |
Objem | 5 l |
Max. rychlost | 267 km/h |
Zrychlení | 4.8 s |
Výkon | 338 kW |
Točivý moment | 529 Nm |
Maximální otáčky | 7250 RPM |
Spotřeba | 13.6 l |
Velikost nádrže | 61 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Fastback |
Cena | od 1 806 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (10) |
Pohon | RWD |
Objem | 5 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.4 s |
Výkon | 338 kW |
Točivý moment | 529 Nm |
Maximální otáčky | 7250 RPM |
Spotřeba | 12 l |
Velikost nádrže | 61 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Fastback |
Cena | od 1 886 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto coupé vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 085 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii coupe za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Ford lze tedy o 1373 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Mustang Fastback oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Ford Mustang Fastback s motorem 5.0 Ti-VCT V8 na 6 874 Kč ročně, což je na poměry coupé o 11 271 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 330kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (12.2l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 128 100 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Mustang Fastback v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba