cena | 9 050 Kč/měs. |
palivo | benzín |
roční nájezd | 10 000 km |
full-service | ano |
Vozy skladem
cena | 10 101 Kč/měs. |
palivo | benzín |
roční nájezd | 10 000 km |
full-service | ano |
Vzorové kalkulace
model VW Design 1.5 TSI EVO 110 kW | maximální nájezd 10000 km | období měs. 24 | cena bez DPH 7 479 Kč | cena s DPH 9 050 Kč |
model VW Design 1.5 TSI EVO 110 kW DSG | maximální nájezd 10000 km | období měs. 24 | cena bez DPH 8 348 Kč | cena s DPH 10 101 Kč |
Akční nabídky
Kalkulace na míru
Vyplatí se Volkswagen T-Roc na operativní leasing?
Obecně by se dalo říct, že jak komu. Je zde potřeba počítat se zůstatkovou hodnotou auta, cenou pronájmu, cenou pohoných hmot a velkou proměnnou je v tomto ohledu také cena servisu.
Vůz Volkswagen T-Roc je v nabídce operativních leasingů i ve variantě full-service, což znamená, že servis a pneumatiky jsou již započítány v ceně. V takovém případě je operativní leasing také dost o komfortu - v autě prakticky jen jezdíte a tankujete, o ostatní se stará leasingová společnost. Nejlevnejší taková nabídka na T-Roc je ve variantě VW Design 1.5 TSI EVO 110 kW za 9050 Kč včetně DPH s nájezdem 10000km ročně na 24 měsíců.
Pokud si rozpočítáme nejlevnější variantu VW Design 1.5 TSI EVO 110 kW, tak jen za pronájem auta zaplatíme 10.9 Kč/km (7479*12/10000). Když k tomu připočteme spotřebu Volkswagenu T-Roc na benzín, která činí 6.7 l/100km, dostaneme se na 10.9+2.3=13.2Kč na km. Řešit tedy, zda pořídit benzín nebo diesel je u operáků s menším nájezdem většinou celkem zbytečné - jedná se o zanedbatelnou část pronájmu vozu.
Pokud bychom nový vůz kupovali, model T-Roc by nás v základní motorizaci 1.5 TSI 110kW stál 635900 Kč, pokud bychom tedy nepočítali s servisem ani zůstatkovou hodnotou vozu, vyplatí se jej vlastnit po 70 měsících, tedy cca. po 6 letech užívání. Velkou proměnnou je zde však zmiňovaný servis a zůstatková hodnota vozidla, obojí se odhaduje celkem obtížně. Nespornou výhodou operáku je to, že jezdíte vždy v relativně novém voze.
Nájezd
Největším rozdílem v ceně operativního leasingu je asi roční nájezd. Pokud hodně jezdíte, tak bude zákonitě dlohodobý pronájem vozu dražší. U Volkswagenu T-Roc začínají roční nájezdy od 10000 km za 9050 Kč měsíčně na 24 měsíců (9.0 Kč za km pronájmu) a končí až na 10000km za 9050 Kč/měsíčně za pronájem v celkové délce 24 měsíců (9.0 Kč za km pronájmu).
Volkswagen T-Roc - alternativy na operák (SUV)
Pokud by vám vůz Volkswagen T-Roc z nějakého důvodu nevyhovoval, k dostání jsou i alternativy s karoserií SUV - například Volkswagen T-Roc na 24 měsíců s nájezdem 10000 km za 9050 Kč nebo ŠKODA KAROQ s nájezdem 10000 km na 24 měsíců za 8099Kč. Do třetice by vás mohla zaujmout nabídka na Kia Sportage s nájezdem 20000 km na 36 měsíců za 9592Kč měsíčně.
Kolik doopravdy stojí Volkswagen T-Roc? Poptejte dealery přes Autohled a
buďte si jisti, že máte tu nejlepší cenu
Rivalové
cena od | 665 900 Kč |
motor | 1,0 TSI 81 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 999 ccm |
max. rychlost | 187 km/h |
spotřeba | 5.2 l |
akcelerace | 11.1 s |
cena od | 749 900 Kč |
motor | 1.5 TSI 110 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1498 ccm |
max. rychlost | 200 km/h |
spotřeba | 5.7 l |
akcelerace | 8.5 s |
cena od | 599 990 Kč |
motor | 1,2 TURBO Start/Stop 74 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1199 ccm |
max. rychlost | 188 km/h |
spotřeba | 4.6 l |
akcelerace | 10.6 s |
cena od | 585 000 Kč |
motor | 1.2 PureTec 75 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1199 ccm |
max. rychlost | 188 km/h |
spotřeba | 4.6 l |
akcelerace | 10.9 s |
cena od | 559 900 Kč |
motor | 1.0 FireFly 88 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 999 ccm |
max. rychlost | 192 km/h |
spotřeba | 5.9 l |
akcelerace | 10.7 s |
cena od | 534 900 Kč |
motor | 1.0 DIG-T 84 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 999 ccm |
max. rychlost | 180 km/h |
spotřeba | 5.2 l |
akcelerace | 10.7 s |
cena od | 529 900 Kč |
motor | 1.2 PureTech 81 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1199 ccm |
max. rychlost | 183 km/h |
spotřeba | 4.8 l |
akcelerace | 11.5 s |
cena od | 526 900 Kč |
motor | 1,0 TSI 70 kW |
převodovka | m (5) |
pohon | FWD |
objem | 999 ccm |
max. rychlost | 180 km/h |
spotřeba | 4.9 l |
akcelerace | 11.5 s |
cena od | 582 900 Kč |
motor | Taigo 1.0 TSI OPF 81 kW |
převodovka | a (7) |
pohon | FWD |
objem | 999 ccm |
max. rychlost | 191 km/h |
spotřeba | 4.9 l |
akcelerace | 10.9 s |
cena od | 499 900 Kč |
motor | 1.0 TSI 70 kW |
převodovka | m (5) |
pohon | FWD |
objem | 999 ccm |
max. rychlost | 182 km/h |
spotřeba | 4.9 l |
akcelerace | 11.5 s |
cena od | 479 990 Kč |
motor | 1.0 T-GDI 88 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 998 ccm |
max. rychlost | 180 km/h |
spotřeba | 5.3 l |
akcelerace | 11.5 s |
cena od | 519 990 Kč |
motor | 1.2 TURBO Start/Stop 81 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1199 ccm |
max. rychlost | 187 km/h |
spotřeba | 4.7 l |
akcelerace | 10.9 s |
cena od | 479 900 Kč |
motor | 1,0 TSI 70 kW |
převodovka | m (5) |
pohon | FWD |
objem | 999 ccm |
max. rychlost | 181 km/h |
spotřeba | 5.1 l |
akcelerace | 11.1 s |
cena od | 848 900 Kč |
motor | Cooper 100 kW |
převodovka | a (7) |
pohon | FWD |
objem | 1499 ccm |
max. rychlost | 205 km/h |
spotřeba | 5.3 l |
akcelerace | 9.7 s |
cena od | 465 000 Kč |
motor | TCe 90 67 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 999 ccm |
max. rychlost | 168 km/h |
spotřeba | 5.3 l |
akcelerace | 14 s |
cena od | 465 000 Kč |
motor | 1.5 Dynamic force 92 kW |
převodovka | m (1) |
pohon | FWD |
objem | 1490 ccm |
max. rychlost | 180 km/h |
spotřeba | 5.9 l |
akcelerace | 10.9 s |
cena od | 444 000 Kč |
motor | 2.0 MIVEC 110 kW |
převodovka | m (5) |
pohon | FWD |
objem | 1998 ccm |
max. rychlost | 190 km/h |
spotřeba | 6.7 l |
akcelerace | 10.2 s |
cena od | 434 900 Kč |
motor | 1.5 GDI-T 2WD 120 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1497 ccm |
max. rychlost | 181 km/h |
spotřeba | 6.4 l |
akcelerace | 0 s |
cena od | 424 940 Kč |
motor | 1.5 DVVT 78 kW |
převodovka | m (5) |
pohon | FWD |
objem | 1498 ccm |
max. rychlost | 175 km/h |
spotřeba | 6.6 l |
akcelerace | 10.9 s |
cena od | 449 990 Kč |
motor | 1,0 T-GDI 74 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 998 ccm |
max. rychlost | 183 km/h |
spotřeba | 5.2 l |
akcelerace | 10.7 s |
cena od | 474 980 Kč |
motor | 1.0 T-GDI 74 kW |
převodovka | a (7) |
pohon | FWD |
objem | 998 ccm |
max. rychlost | 180 km/h |
spotřeba | 4.8 l |
akcelerace | 11.7 s |
cena od | 557 500 Kč |
motor | TCe 150 110 kW |
převodovka | a (6) |
pohon | FWD |
objem | 1332 ccm |
max. rychlost | 199 km/h |
spotřeba | 5.4 l |
akcelerace | 9.7 s |
cena od | 360 900 Kč |
motor | TCe 67 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 999 ccm |
max. rychlost | 172 km/h |
spotřeba | 5 l |
akcelerace | 12 s |
cena od | 640 000 Kč |
motor | 1.2 PureTech 75 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1199 ccm |
max. rychlost | 185 km/h |
spotřeba | 4.7 l |
akcelerace | 10.9 s |
cena od | 717 900 Kč |
motor | 30 TFSI 81 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 999 ccm |
max. rychlost | 197 km/h |
spotřeba | 5.2 l |
akcelerace | 11.2 s |
cena od | 1 001 000 Kč |
motor | sDrive20i (AT) 141 kW |
převodovka | a (7) |
pohon | FWD |
objem | 1998 ccm |
max. rychlost | 227 km/h |
spotřeba | 5.5 l |
akcelerace | 7.7 s |