Cena od | 982 520 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 110 kW - 310 kW |
Maximální rychlost | 201 - 250 Km/h |
Spotřeba | 4.8 - 8.4 l/100km |
Akcelerace | 4 - 8.7 s |
Německá automobilka BMW nabízí celkem 41 modelů, namátkově třeba Řada 5 Touring, Řada 3 Touring, Řada 3 Gran Turismo, Řada 5 nebo Řada 6 Gran Turismo. Řada 3 Touring patří s délkou 4.709 metru k těm větším, šířka je pak 1.827m, výška 1.44 m. Hodnoty průměrného kombíku jsou pak 4.75m na délku, 1.89m na šířku a 1.47m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “combi”, tedy aut kde karoserie vede v jedné linii nad zavazadlový prostor, kde pak jde ostře dolů. Díky tomu disponuje opravdu velkým zavazadlovým prostorem. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších kombíků, jako jsou Mercedes-Benz CLA Shooting Brake AMG, Volvo V60, Mercedes-Benz C kombi, Audi A4 Avant, Mercedes-Benz CLA Shooting Brake, Audi A4 allroad, Škoda Octavia Combi RS, Peugeot 508 SW GT, Volkswagen Passat Alltrack, Volkswagen Golf R Variant, Ford Focus Kombi ST, Volkswagen Passat Variant nebo Kia Optima SW.
Řada 3 Touring se vyrábí v jedenácti různých motorizacích, mezi nejvýkonnější M340i xDrive (AT) a nejslabší 318d je rozdíl celkových 165kW (221 koní). Rozdíl v udávané spotřebě je pak zanedbatelných 2.7l/100km. Spektrum motorizací potěší spíše příznivce nafty, je jich totiž více než benzínových agregátů. Diesel se nabízí ve 7 provedeních o výkonech 148, 188 nebo 261 koní. Nejostřejší vznětový motor vám umožní zrychlit na 100km/h za 0.0 sekundy a tachometr se zastaví až na 250km/h.
Dostupná je verze s osmistupňovou automatickou převodovkou 320i (AT) ve spojení s výbavou SÉRIOVÉ PROVEDENÍ. Za automatickou převodovku oproti běžné manuální šestistupňové spojené se stejným naftovým agregátem připlatíte 57.2 tisíc. Vůz BMW Řada 3 Touring lze sehnat jak ve variantě s pohonem zadních kol, tak i s pohonem všech kol. Ten se pojí s motorizacemi 330i xDrive (AT) a příplatek oproti nejlevnější dvoukolce je -117 tisíc Kč.
Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 23063Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 243680 Kč. Neméně zajímavou variantou financování vozu BMW Řada 3 Touring pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing BMW Financial Services v sobě zahrnuje i havarijní pojištění (průměrná cena Řada 3 Touring - 23391 Kč), silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 10-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.Nechte si spočítat nabídku operativního leasingu přesně podle vašich představ.
U kombíku by pro vás mohl být důležitý i objem kufru. BMW Řada 3 Touring disponuje objemem 500 litrů, resp. 1510 litrů při sklopených zadních sedadlech. Za stejnou nebo nižší cenu toho nejvíce uvezete v těchto vozech: CITROËN SPACETOURER M (1624 litrů), Peugeot Traveller (1556 litrů), SsangYong Rexton (1051 litrů), Seat Alhambra (809 litrů) nebo Dacia Dokker (800 litrů)
Palivo | dieselbenzín |
Převodovka | a, m |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 110 kW - 275 kW |
Maximální rychlost | 215 - 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.5 - 8.9 s |
Série | 3er-Reihe (G21) Touring |
Začátek výroby | 09/2019 |
Začátek výroby modelu | 11/2019 |
Třída vozidla | Střední třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1440mm |
Šířka | 1827mm |
Délka | 4709mm |
Rozvor | 2851 mm |
Objem kufru | 500 / 1510 l |
Hmotnost | 1645 - 1845/ 2135 - 2365 Kg |
Poloměr otáčení | 11.4 |
Světlá výška | 141 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 4.4 - 7.2l/100km |
Ve městě | 4.8 - 9.2 l/100km |
Mimo město | 4 - 5.9 l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 118 g/km |
typ | combi |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | 75 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Adaptivní brzdová světla | Blikající světlo brzdové |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | zadní |
Kontrola trakce | Stabilizační systém DSC |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
Cena | 984 100 Kč - 1 621 100 Kč |
Minimální výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Brzděný | 1600 - 1800 kg |
Nebrzděný | 750 - 750 kg |
Cena od | 921 700 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 230 km/h |
Zrychlení | 7.5 s |
Výkon | 135 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.7 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 130 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 041 300 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.9 s |
Výkon | 190 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 6 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 136 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 140 100 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.8 s |
Výkon | 190 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 6.3 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 143 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 207 700 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.5 s |
Výkon | 275 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 7.2 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 163 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 621 100 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 217 km/h |
Zrychlení | 8.9 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 320 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.5 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | 118 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 984 100 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 215 km/h |
Zrychlení | 8.8 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 320 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.4 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | 114 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 042 366 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 4.6 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | 119 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 053 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 4.6 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | 119 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 111 266 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 4.6 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | 121 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 170 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.6 s |
Výkon | 195 kW |
Točivý moment | 580 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.2 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 136 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 259 700 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 195 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 5.4 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | 140 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 326 000 Kč |
Kolik doopravdy stojí BMW Řada 3 Touring? Poptejte dealery přes Autohled a
buďte si jisti, že máte tu nejlepší cenu
BMW 318d Touring určitě nenadchne nejmodernějším interiérem jako Audi A4, puncem výjimečnosti jako Mercedes-Benz C, vnitřním prostorem jako Škoda Superb nebo aurou dokonalosti jako Volkswagen Passat. A už vůbec ne bezkonkurenční cenou. Jenže to, co na tomhle autě pořád táhne, je způsob, jakým jezdí, a to i v takto obyčejné verzi, kterou představuje čtyřválcový turbodiesel s pohonem všech kol. Pokud je pro vás právě to, jak se v autě cítíte jako řidič, stále důležité, přitom ale musíte myslet racionálně a nemůžete si tolik vybírat, prostě není co řešit.autoweb.cz