Cena od | 749 900 Kč |
Paliva | diesel |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Výkon | 88 kW - 125 kW |
Maximální rychlost | 165 - 179 Km/h |
Spotřeba | 6.8 - 6.9 l/100km |
Akcelerace | - - - s |
Naftový motor o objemu 1997ccm a výkonu 148 koní přenáší sílu tohoto na přední kola pomocí šestistupňové manuální převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 12.6 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 182km/h. Pro srovnání, naftový motor ENERGY dCi 145 Renaultu Trafic Passenger o objemu 1997ccm generuje 143 koní a na stovku zrychlí za (neznámo) sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 176km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.4 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách nafty bude v tomto minibus od Opelu stát 2.43 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 72 900,00 Kč. Výše zmiňovaný Renault Trafic Passenger je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 6.8l, což v praxi znamená náklady 3.06 Kč na 1km a 91 800,00Kč na 30 tisíc km.
Opel Vivaro Combi měří 1.89 metru na výšku, 2.01 metru na šířku a 5.31 metru na délku. Rozvor činí 3.28 metru. Do kufru se vejde 0 litrů nákladu, resp. 4900 litrů při sklopených sedačkách. U Renaultu jsou hodnoty následující: 1.97 metru na výšku, 1.96 metru na šířku a 5.4 metru na délku, rozvor činí 3.5m. Objem kufru je 1800 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 3400 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Opel má pohotovostní hmotnost 1.83 tuny, Renault o 274kg více, váží tedy 2.11 tuny.
Název | 2.0 CDTi (110kW/150k) Start/Stop |
Palivo | diesel |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Common Rail |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 4000 RPM |
Točivý moment | 370 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 2000 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | m (6) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 110 kW |
Maximální rychlost | 182 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 12.6 s |
Nejnižší výbava | Combi L |
Série | Vivaro (C) Kombi |
Začátek výroby | 09/2019 |
Začátek výroby modelu | 09/2019 |
Třída vozidla | Vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1890mm |
Šířka | mm |
Délka | 5306mm |
Rozvor | 3275 mm |
Objem kufru | 0 / 4900 l |
Hmotnost | 1834 / 2845 Kg |
Poloměr otáčení | 12.9 |
Světlá výška | 0 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 5.4 l/100km |
Ve městě | 6.1 l/100km |
Mimo město | 5 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 70 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 142 g/km |
typ | minibus |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 4 |
Zatížení střechy | 150 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 2300 kg |
Adaptivní brzdová světla | Aktivace výstražných světel |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | zadní |
Kontrola trakce | Elektronische Stabilitätskontrolle |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | nepřímé měření (ABS) |
Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
Cena | 759 990 Kč |
Minimální výbava | Combi L |
Palivo | diesel |
Převodovka | m |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 - 2 l |
Max. rychlost | 170 - 182 km/h |
Spotřeba | 4.8 - 5.4 l |
Zrychlení | 12.6 - 13.9 s |
Výkon | 88 kW - 110 kW |
Cena | 664 990 Kč - 777 990 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 170 km/h |
Zrychlení | 13.9 s |
Výkon | 88 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 4.8 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 127 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Combi S |
Cena | od 664 990 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 170 km/h |
Zrychlení | 13.9 s |
Výkon | 88 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 4.8 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 127 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Combi M |
Cena | od 694 990 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 182 km/h |
Zrychlení | 12.6 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 370 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.4 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 142 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Combi S |
Cena | od 704 990 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 182 km/h |
Zrychlení | 12.6 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 370 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.4 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 142 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Combi M |
Cena | od 734 990 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 182 km/h |
Zrychlení | 12.6 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 370 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.4 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 142 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Combi M |
Cena | od 752 990 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 182 km/h |
Zrychlení | 12.6 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 370 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.4 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 142 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Combi L |
Cena | od 759 990 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 182 km/h |
Zrychlení | 12.6 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 370 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.4 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 142 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Combi L |
Cena | od 777 990 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii minibus za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Opel lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Vivaro Combi oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Opel Vivaro Combi s motorem 2.0 CDTi na 15 868 Kč ročně, což je na poměry o 2 277 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Naftový s výkonem 110kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.4l/100km) při současných průměrných cenách paliv (45 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 72 900 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Vivaro Combi v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba