Cena od | 1 442 320 Kč |
Paliva | elektřina |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 140 kW - 215 kW |
Maximální rychlost | 160 - 160 Km/h |
Spotřeba | - - - l/100km |
Akcelerace | 6.2 - 9.2 s |
Elektrický motor o objemu 0ccm a výkonu 261 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 6.9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 180km/h. Pro srovnání, elektrický motor 300 4Matic Mercedesu EQB o objemu 0ccm generuje 225 koní a na stovku zrychlí za 8.0 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 160km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 16.3 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách elektřiny bude v tomto SUV od Audi stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč.
Audi Q4 e-tron měří 1.63 metru na výšku, 1.87 metru na šířku a 4.59 metru na délku. Rozvor činí 2.76 metru. Do kufru se vejde 520 litrů nákladu, resp. 1490 litrů při sklopených sedačkách. U Mercedesu jsou hodnoty následující: 1.69 metru na výšku, 1.83 metru na šířku a 4.68 metru na délku, rozvor činí 2.83m. Objem kufru je 495 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1710 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Audi má pohotovostní hmotnost 2.21 tuny, Mercedes-Benz o 35kg méně, váží tedy 2.18 tuny.
Název | 45 e-tron |
Palivo | elektřina |
Počet válců | - |
Vstřikování | - |
Typ motoru | - |
Počet ventilů | - |
Maximální otáčky za minutu | - RPM |
Točivý moment | 425 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | - RPM |
Objem motoru | - l |
Převodovka | a (1) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 195 kW |
Maximální rychlost | 180 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 6.9 s |
Nejnižší výbava | e-tron |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Mittelklasse (z.B. 3er-Reihe) |
Interní označení výrobce |
Výška | 1632mm |
Šířka | 1865mm |
Délka | 4588mm |
Rozvor | 2764 mm |
Objem kufru | 520 / 1490 l |
Hmotnost | 2210 / 2720 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 16.3 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | - l |
Emisní norma | Elektr |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 1200 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 532 900 Kč |
Minimální výbava | e-tron |
Palivo | elektřina |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4RWD |
Objem | - l |
Max. rychlost | 160 - 180 km/h |
Spotřeba | 15.9 - 16.5 l |
Zrychlení | 6.2 - 8.5 s |
Výkon | 150 kW - 220 kW |
Cena | 1 462 900 Kč - 1 654 900 Kč |
Palivo | elektřina |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | RWD |
Objem | 0 l |
Max. rychlost | 160 km/h |
Zrychlení | 8.5 s |
Výkon | 150 kW |
Točivý moment | 310 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 15.9 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Elektr |
Nejnižší výbava | e-tron |
Cena | od 1 462 900 Kč |
Palivo | elektřina |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 0 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 6.9 s |
Výkon | 195 kW |
Točivý moment | 425 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 16.3 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Elektr |
Nejnižší výbava | e-tron |
Cena | od 1 532 900 Kč |
Palivo | elektřina |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 0 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 6.2 s |
Výkon | 220 kW |
Točivý moment | 460 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 16.5 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Elektr |
Nejnižší výbava | e-tron |
Cena | od 1 654 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Audi lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Q4 e-tron oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Audi Q4 e-tron s motorem 45 e-tron na 12 338 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 5 807 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Elektrický s výkonem 195kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (16.3l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Q4 e-tron v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba