Cena od | 419 990 Kč |
Paliva | benzín mild-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Výkon | 62 kW - 88 kW |
Maximální rychlost | 165 - 185 Km/h |
Spotřeba | 5.2 - 5.2 l/100km |
Akcelerace | 10.4 - 13.5 s |
motor o objemu 1333ccm a výkonu 138 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na přední kola pomocí šestistupňové manuální převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 10.3 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 196km/h. Pro srovnání, motor 1,0 T-GDI Mild Hybrid Hyundaie Bayon o objemu 998ccm generuje 118 koní a na stovku zrychlí za 10.7 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 183km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.7 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto SUV od Renaultu stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč.
Renault Captur měří 1.58 metru na výšku, 1.8 metru na šířku a 4.23 metru na délku. Rozvor činí 2.64 metru. Do kufru se vejde 422 litrů nákladu, resp. 1275 litrů při sklopených sedačkách. U Hyundaie jsou hodnoty následující: 1.49 metru na výšku, 1.78 metru na šířku a 4.18 metru na délku, rozvor činí 2.58m. Objem kufru je 334 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1128 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Renault má pohotovostní hmotnost 1.32 tuny, Hyundai o 202kg méně, váží tedy 1.12 tuny.
Název | TCe 140 |
Palivo | mild-hybrid |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 4500 RPM |
Točivý moment | 260 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1750 RPM |
Objem motoru | 1.3 l |
Převodovka | m (6) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 103 kW |
Maximální rychlost | 196 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 10.3 s |
Nejnižší výbava | TECHNO |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Malé vozy |
Interní označení výrobce |
Výška | 1576mm |
Šířka | 1797mm |
Délka | 4227mm |
Rozvor | 2639 mm |
Objem kufru | 422 / 1275 l |
Hmotnost | 1322 / 1799 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 5.7 l/100km |
Ve městě | 7.3 l/100km |
Mimo město | 4.8 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 48 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 660 kg |
Brzděný | 1200 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 578 000 Kč |
Minimální výbava | TECHNO |
Palivo | benzín hybrid mild-hybrid plug-in-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Objem | 1 - 1.6 l |
Max. rychlost | 168 - 204 km/h |
Spotřeba | 1.5 - 5.9 l |
Zrychlení | 8.5 - 14 s |
Výkon | 67 kW - 117 kW |
Cena | 465 000 Kč - 823 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 168 km/h |
Zrychlení | 14 s |
Výkon | 67 kW |
Točivý moment | 160 Nm |
Maximální otáčky | 4600 RPM |
Spotřeba | 5.3 l |
Velikost nádrže | 48 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | EQUILIBRE |
Cena | od 465 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 173 km/h |
Zrychlení | 13 s |
Výkon | 74 kW |
Točivý moment | 170 Nm |
Maximální otáčky | 4600 RPM |
Spotřeba | 5.9 l |
Velikost nádrže | 48 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | EQUILIBRE |
Cena | od 485 000 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.6 l |
Max. rychlost | 170 km/h |
Zrychlení | 10.6 s |
Výkon | 105 kW |
Točivý moment | 148 Nm |
Maximální otáčky | 5600 RPM |
Spotřeba | 5 l |
Velikost nádrže | 48 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | TECHNO |
Cena | od 668 000 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.3 l |
Max. rychlost | 196 km/h |
Zrychlení | 10.3 s |
Výkon | 103 kW |
Točivý moment | 260 Nm |
Maximální otáčky | 4500 RPM |
Spotřeba | 5.7 l |
Velikost nádrže | 48 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | TECHNO |
Cena | od 578 000 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.3 l |
Max. rychlost | 196 km/h |
Zrychlení | 9.2 s |
Výkon | 103 kW |
Točivý moment | 260 Nm |
Maximální otáčky | 4500 RPM |
Spotřeba | 5.3 l |
Velikost nádrže | 48 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | TECHNO |
Cena | od 628 000 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.3 l |
Max. rychlost | 204 km/h |
Zrychlení | 8.5 s |
Výkon | 116 kW |
Točivý moment | 270 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 5.3 l |
Velikost nádrže | 48 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | R.S.Line |
Cena | od 706 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Renault lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Captur oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Renault Captur s motorem TCe 140 na 10 176 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 7 969 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 103kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.7l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Captur v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
Captur může přijet jak s 16ti palcovými disky, tak i 17ti palcovými, cenový rozdíl sady letních pneumatik prémiové značky v obou rozměrech je 1 876 Kč. Zatímco tedy v menším rozměru pneumatik 205/60 R16 zaplatíte za sadu Goodyear Efficientgrip 8 788 Kč, u větších 205/55 R17 za model Michelin Primacy 3 to je 10 664 Kč.* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
Pro konkrétní porovnání v rámci modelu Captur: zimní sada prémiových pneumatik Continental ContiWinterContact TS 810S s 16ti palcovými disky (205/60 R16) vás vyjde na 9 080 Kč, s 17ti palcovými (205/55 R17 - Goodyear Efficientgrip) pak na 14 352 Kč.
* průměrná hodinová sazba