Recenze

Německá automobilka BMW nabízí celkem 27 modelů: Řada 5, Řada 3, Řada 7, Řada 3 Gran Turismo nebo Řada 2 Coupé. Řada 7 patří s délkou 5.098 metru k těm větším, šířka je pak 2.169m, výška 1.467 m. Hodnoty průměrného sedanu jsou pak 4.86m na délku, 2.03m na šířku a 1.46m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “sedan”, tedy aut kde je oddělen zavazadelník od prostoru pro cestující. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších sedanů, jako jsou Audi A8, Lexus GS, Cadillac CTS-V nebo Mercedes-Benz S.

Ceny motorizací - benzín nebo nafta?

Řada 7 se vyrábí v různých motorizacích, mezi nejvýkonnější M760Li xDrive a nejslabší 730d je rozdíl celkových 253kW (339 koní). Rozdíl v udávané spotřebě je pak značných 8.1l/100km. Ke koupi motorizace potěší jak příznivce benzínu, tak i nafty, je jich totiž stejně - 8 od každé.

Dostupná je verze s automatickou převodovkou ve spojení s výbavou SÉRIOVÉ PROVEDENÍ.Vůz BMW Řada 7 lze sehnat jak ve variantě s pohonem zadních kol, tak i s pohonem všech kol. Ten se pojí s motorizacemi 750i xDrive a příplatek oproti nejlevnější dvoukolce je -90 tisíc Kč.

U sedanu by pro vás mohl být důležitý i objem kufru. BMW Řada 7 disponuje objemem 515 litrů, resp. 0 litrů při sklopených zadních sedadlech. Za stejnou nebo nižší cenu toho nejvíce uvezete v těchto vozech: CITROËN JUMPER KOMBI (4500 litrů), Renault Trafic Passenger Combi Van (3200 litrů), Nissan e-NV200 Kombi (2270 litrů), CITROËN SPACETOURER XL (2011 litrů) nebo CITROËN SPACETOURER BUSINESS XL (1950 litrů)

Kolik doopravdy stojí BMW Řada 7?
Získejte BMW Řada 7 za nejlepší cenu
Získat lepší cenu

Další recenze

BMW vytvořilo model, který se konečně může postavit Mercedesu třídy S. Je pohodlný a okázale vybavený. Vysocí manažeři budou mít zaručeně o čem rozhodovat, až si budou vybírat svou příští luxusní limuzínu.
4/5
Nezastírám, že čtyřturbová novinka je pro mě lehkým zklamáním. Hlavně z pohledu dynamiky. Čekal jsem naftové peklo připomínající famózní osmiválec 4.0 TDI s elektrickým dmychadlem a dostal velice slušnou, ovšem v zásadě standardní dynamiku, rozhodně ne na hony vzdálenou obyčejné 730d. Od revolučního čtyřikrát přeplňovaného počinu jsem si sliboval víc. Za týdenní devítilitrový průměr zaslouží více než pětimetrová limuzína s pohonem všech kol jistě pochvalu, BMW však v kombinaci uvádí 5,9 litru. Celkově jde zkrátka spíš o technologický vrchol, výkony v praxi jsou… Slušné.Jinak jsem byl ze sedmičky tradičně nadšený. Interiér je skvostný, podvozek geniálně vyvážený – komfort vzduchového odpružení je v luxusní třídě nejlepší, ovladatelnost vzhledem k velikosti a dvoutunové hmotnosti nečekaně na výši. Ani k osmistupňovému automatu nemám žádné připomínky, k tomu nejlepšímu patří i řízení. Teď ještě, kdyby nová sedmička byla hezčí…
4.5/5
Takže, přišla sedmička se vznětovou motorizací o část svého kouzla? Obávám se, že ano. Skvělým a vlastně nejlepším modelem svého segmentu zůstává i jako 730d, na osmiválec 750i jsem ale, přiznám se, přece jen vzpomínal.
4.5/5
Zatímco předchozí generace sedmičkové řady ve mně nezanechala nikterak hluboký dojem, ta nová se mi s razancí sbíječky zaryla pod kůži. Naprosto fantasticky jezdí - a je docela jedno, jestli preferujete plavnější jízdu, nebo se rádi svezete po zakroucené silnici. K tomu vám naservíruje neuvěřitelné množství technologií, které i dnes vypadají jako ze sci-fi filmu.
5/5

Videa

Test 2017: BMW 740Le iPerformance - Autožurnál

Technické parametry

Motor

Palivodieselbenzínhybrid
Převodovkaa
Poháněná nápravaRWD
Výkon195 kW - 448 kW
Maximální rychlost250 - 250 Km/h
Zrychlení na 100 Km/h3.7 - 6.2 s

Model

Série-
Začátek výroby-
Začátek výroby modelu-
Třída vozidla-
Interní označení výrobce-

Rozměry

Výška1467mm
Šířka1902mm
Délka5098mm
Rozvor3070 mm
Objem kufru515 / - l
Hmotnost1800 - 2180/
2400 - 2840 Kg
Poloměr otáčení-
Světlá výška-
Přední nájezdový úhel-
Zadní nájezdový úhel-
Přechodový úhel-
Stoupavost-
Hloubka brodění-

Spotřeba

Kombinovaná2 - 12.8 l/100km
Ve městě5.3 - 18.4 l/100km
Mimo město4 - 9.6 l/100km
Emisní normaEuro 6
CO2124 g/km

Karoserie

typsedan
Počet míst5
Počet dveří4
Zatížení střechy-
Přední brzdy-
Zadní brzdy-
Přední odpružení-
Zadní odpružení-

Asistenční systémy

Adaptivní brzdová světla-
Systém nouzového brzdění-
Parkovací senzory-
Kontrola trakce-
Typ monitorování tlaku v pneumatikách-
Navigační systém-

Cena

Cena2 401 100 Kč -
4 738 500 Kč
Minimální výbavaSÉRIOVÉ PROVEDENÍ

Přívěs

Brzděný- - - kg
Nebrzděný- - - kg

Rivalové

Audi A8
Cena od2 449 900 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa
Pohon4x4
Výkon210 kW - 250 kW
Maximální rychlost250 - 250 Km/h
Spotřeba5.6 - 7.5 l/100km
Akcelerace5 - 5 s
Mercedes-Benz S
Cena od2 340 140 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa
PohonRWD
Výkon210 kW - 463 kW
Maximální rychlost250 - 250 Km/h
Spotřeba5.1 - 12.7 l/100km
Akcelerace3 - 6 s
Jaguar XJ
Cena od2 307 591 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa
PohonRWD
Výkon221 kW - 423 kW
Maximální rychlost250 - 300 Km/h
Spotřeba5.7 - 11.1 l/100km
Akcelerace4 - 6 s
Maserati Quattroporte VI
Cena od2 504 000 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa
PohonRWD
Výkon202 kW - 301 kW
Maximální rychlost250 - 285 Km/h
Spotřeba6.2 - 9.7 l/100km
Akcelerace4 - 6 s

Motorizace

740i
Palivobenzín
Převodovkaautomat (8)
PohonRWD
Objem3 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba6.8 l
Zrychlení5.5 s
Výkon240 kW
Cenaod 2 535 000 Kč
Zobrazit motorizaci
740Li
Palivobenzín
Převodovkaautomat (8)
PohonRWD
Objem3 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba6.8 l
Zrychlení5.6 s
Výkon240 kW
Cenaod 2 705 300 Kč
Zobrazit motorizaci
740Li xDrive
Palivobenzín
Převodovkaautomat (8)
Pohon4x4
Objem3 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba7.3 l
Zrychlení5.2 s
Výkon240 kW
Cenaod 2 796 300 Kč
Zobrazit motorizaci
750i
Palivobenzín
Převodovkaautomat (8)
PohonRWD
Objem4.4 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba8.1 l
Zrychlení4.7 s
Výkon330 kW
Cenaod 2 901 600 Kč
Zobrazit motorizaci
750i xDrive
Palivobenzín
Převodovkaautomat (8)
Pohon4x4
Objem4.4 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba8.3 l
Zrychlení4.4 s
Výkon330 kW
Cenaod 2 992 600 Kč
Zobrazit motorizaci
750Li
Palivobenzín
Převodovkaautomat (8)
PohonRWD
Objem4.4 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba8.3 l
Zrychlení5.6 s
Výkon330 kW
Cenaod 3 077 100 Kč
Zobrazit motorizaci
750Li xDrive
Palivobenzín
Převodovkaautomat (8)
Pohon4x4
Objem4.4 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba8.5 l
Zrychlení4.5 s
Výkon330 kW
Cenaod 3 170 700 Kč
Zobrazit motorizaci
M760Li xDrive
Palivobenzín
Převodovkaautomat (8)
Pohon4x4
Objem6.6 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba12.8 l
Zrychlení3.7 s
Výkon448 kW
Cenaod 4 738 500 Kč
Zobrazit motorizaci
730d
Palivodiesel
Převodovkaautomat (8)
PohonRWD
Objem3 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba4.7 l
Zrychlení6.1 s
Výkon195 kW
Cenaod 2 401 100 Kč
Zobrazit motorizaci
730d xDrive
Palivodiesel
Převodovkaautomat (8)
Pohon4x4
Objem3 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba5 l
Zrychlení5.8 s
Výkon195 kW
Cenaod 2 490 800 Kč
Zobrazit motorizaci
730Ld
Palivodiesel
Převodovkaautomat (8)
PohonRWD
Objem3 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba4.8 l
Zrychlení6.2 s
Výkon195 kW
Cenaod 2 554 500 Kč
Zobrazit motorizaci
730Ld xDrive
Palivodiesel
Převodovkaautomat (8)
Pohon4x4
Objem3 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba5 l
Zrychlení5.9 s
Výkon195 kW
Cenaod 2 644 200 Kč
Zobrazit motorizaci
740d xDrive
Palivodiesel
Převodovkaautomat (8)
Pohon4x4
Objem3 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba5.1 l
Zrychlení5.2 s
Výkon235 kW
Cenaod 2 672 800 Kč
Zobrazit motorizaci
740Ld xDrive
Palivodiesel
Převodovkaautomat (8)
Pohon4x4
Objem3 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba5.2 l
Zrychlení5.3 s
Výkon235 kW
Cenaod 2 858 700 Kč
Zobrazit motorizaci
750d xDrive
Palivodiesel
Převodovkaautomat (8)
Pohon4x4
Objem3 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba5.9 l
Zrychlení4.6 s
Výkon294 kW
Cenaod 2 992 600 Kč
Zobrazit motorizaci
750Ld xDrive
Palivodiesel
Převodovkaautomat (8)
Pohon4x4
Objem3 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba5.9 l
Zrychlení4.7 s
Výkon294 kW
Cenaod 3 170 700 Kč
Zobrazit motorizaci
740e iPerformance
Palivohybrid
Převodovkaautomat (8)
PohonRWD
Objem2 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba2 l
Zrychlení5.4 s
Výkon240 kW
Cenaod 2 629 900 Kč
Zobrazit motorizaci
740Le iPerformance
Palivohybrid
Převodovkaautomat (8)
PohonRWD
Objem2 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba2 l
Zrychlení5.5 s
Výkon240 kW
Cenaod 2 797 600 Kč
Zobrazit motorizaci
740Le xDrive iPerformance
Palivohybrid
Převodovkaautomat (8)
Pohon4x4
Objem2 l
Max. rychlost250 km/h
Spotřeba2.1 l
Zrychlení5.3 s
Výkon240 kW
Cenaod 2 888 600 Kč
Zobrazit motorizaci

Kolik doopravdy stojí BMW Řada 7? Poptejte dealery přes Autohled a
buďte si jisti, že máte tu nejlepší cenu

Získat nejlepší cenu

Náklady na provoz

Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.

Povinné ručení

A8 50 TDI quattro
4 569 Kč
S S 350 d
4 569 Kč
XJ 3.0 I V6 Bi-turbodiesel
4 569 Kč
Quattroporte VI 3
4 569 Kč
Řada 7 730d
4 569 Kč

* průměrná cena za roční pojištění

Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto sedanu vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 4 569 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii sedan za něj zaplatíte 3 458 Kč.

Pojistit tento vůz BMW lze tedy o 1111 Kč více než je průměr. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.

Havarijní pojištění

A8 50 TDI quattro
19 541 Kč
S S 350 d
19 541 Kč
XJ 3.0 I V6 Bi-turbodiesel
32 632 Kč
Quattroporte VI 3
32 632 Kč
Řada 7 730d
34 216 Kč

* průměrná cena za roční pojištění

Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.

Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz BMW Řada 7 s motorem 730d na 34 216 Kč ročně, což je na poměry sedanů o 16 071 Kč více než je průměr.

Palivo na rok

A8 50 TDI quattro
47 040 Kč
S S 350 d
42 840 Kč
XJ 3.0 I V6 Bi-turbodiesel
47 880 Kč
Quattroporte VI 3
52 080 Kč
Řada 7 730d
39 480 Kč

* průměrná cena za rok provozu

S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Naftový s výkonem 195kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (4.7l/100km) při současných průměrných cenách paliv (28 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 39 480 Kč.

Letní pneumatiky

A8 50 TDI quattro
13 048 Kč
S S 350 d
15 000 Kč
XJ 3.0 I V6 Bi-turbodiesel
?
Quattroporte VI 3
?
Řada 7 730d
?

* průměrná cena za jednu sadu

Na letních pneumatikách Řada 7 v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.

Zimní pneumatiky

A8 50 TDI quattro
14 472 Kč
S S 350 d
11 556 Kč
XJ 3.0 I V6 Bi-turbodiesel
?
Quattroporte VI 3
?
Řada 7 730d
?

* průměrná cena za jednu sadu

Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.

Servis

A8 50 TDI quattro
1 588 Kč
S S 350 d
?
XJ 3.0 I V6 Bi-turbodiesel
?
Quattroporte VI 3
?
Řada 7 730d
?

* průměrná hodinová sazba

0
Porovnávač
TOPlist