Cena od | 2 581 000 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Převodovka | a |
Pohon | RWD |
Výkon | 202 kW - 390 kW |
Maximální rychlost | 250 - 310 Km/h |
Spotřeba | 6.2 - 10.7 l/100km |
Akcelerace | 4.7 - 6.4 s |
Německá automobilka BMW nabízí celkem 42 modelů, namátkově třeba Řada 5, Řada 5 M, Řada 3 M, Řada 3 nebo Řada 7. Řada 7 patří s délkou 5.391 metru k těm větším, šířka je pak 2.192m, výška 1.544 m. Hodnoty průměrného sedanu jsou pak 4.95m na délku, 2.03m na šířku a 1.46m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “sedan”, tedy aut kde je oddělen zavazadelník od prostoru pro cestující. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších sedanů, jako jsou Audi A8 L, Audi A8, Mercedes-Benz S, Mercedes-Benz S Long, Volvo S90 Recharge, Volvo S60 Recharge, DS 9, Audi A6 Limuzína, BMW Řada 5, Mercedes-Benz E sedan, Mercedes-Benz C sedan, BMW Řada 3, Volkswagen Passat GTE, Škoda Superb nebo Volkswagen Passat.
Řada 7 se vyrábí v třech různých motorizacích.Spektrum motorizací potěší jen příznivce nafty, benzín zde budeme hledat marně. Diesel se nabízí ve 1 provedeních o výkonech 295 koní. Nejostřejší vznětový motor vám umožní zrychlit na 100km/h za 5.8 sekundy a tachometr se zastaví až na 250km/h.
Dostupná je verze s osmistupňovou automatickou převodovkou 740d xDrive (AT) ve spojení s výbavou .Řada 7 je dostupný pouze ve variantě s pohonem všech kol, a to ve všech motorizacích.
Palivo | dieselplug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 220 kW - 420 kW |
Maximální rychlost | 250 - 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.3 - 5.8 s |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nejvyšší třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1544mm |
Šířka | 1950mm |
Délka | 5391mm |
Rozvor | 3215 mm |
Objem kufru | 540 / - l |
Hmotnost | 2255 - 2525/ 2895 - 3130 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 1.1 - 6.8l/100km |
Ve městě | - - - l/100km |
Mimo město | - - - l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | sedan |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 4 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Adaptivní brzdová světla | - |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | - |
Kontrola trakce | - |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | - |
Navigační systém | - |
Cena | 2 788 500 Kč - 3 645 200 Kč |
Minimální výbava |
Brzděný | 2000 - 2100 kg |
Nebrzděný | 750 - 750 kg |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.8 s |
Výkon | 220 kW |
Točivý moment | 670 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 6.8 l |
Velikost nádrže | 74 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 2 788 500 Kč |
Nezastírám, že čtyřturbová novinka je pro mě lehkým zklamáním. Hlavně z pohledu dynamiky. Čekal jsem naftové peklo připomínající famózní osmiválec 4.0 TDI s elektrickým dmychadlem a dostal velice slušnou, ovšem v zásadě standardní dynamiku, rozhodně ne na hony vzdálenou obyčejné 730d. Od revolučního čtyřikrát přeplňovaného počinu jsem si sliboval víc. Za týdenní devítilitrový průměr zaslouží více než pětimetrová limuzína s pohonem všech kol jistě pochvalu, BMW však v kombinaci uvádí 5,9 litru. Celkově jde zkrátka spíš o technologický vrchol, výkony v praxi jsou… Slušné.Jinak jsem byl ze sedmičky tradičně nadšený. Interiér je skvostný, podvozek geniálně vyvážený – komfort vzduchového odpružení je v luxusní třídě nejlepší, ovladatelnost vzhledem k velikosti a dvoutunové hmotnosti nečekaně na výši. Ani k osmistupňovému automatu nemám žádné připomínky, k tomu nejlepšímu patří i řízení. Teď ještě, kdyby nová sedmička byla hezčí…auto.cz
Takže, přišla sedmička se vznětovou motorizací o část svého kouzla? Obávám se, že ano. Skvělým a vlastně nejlepším modelem svého segmentu zůstává i jako 730d, na osmiválec 750i jsem ale, přiznám se, přece jen vzpomínal.auto.cz
Zatímco předchozí generace sedmičkové řady ve mně nezanechala nikterak hluboký dojem, ta nová se mi s razancí sbíječky zaryla pod kůži. Naprosto fantasticky jezdí - a je docela jedno, jestli preferujete plavnější jízdu, nebo se rádi svezete po zakroucené silnici. K tomu vám naservíruje neuvěřitelné množství technologií, které i dnes vypadají jako ze sci-fi filmu.autoweb.cz