cena od | 834 900 Kč |
motor | 2.0 TSI 140 kW |
převodovka | a (7) |
pohon | 4x4 |
objem | 1984 ccm |
max. rychlost | 216 km/h |
spotřeba | 6.7 l |
akcelerace | 7.2 s |
Benzínový motor o objemu 1618ccm a výkonu 215 koní přenáší sílu tohoto na přední kola pomocí šestistupňové manuální převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 7.0 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 220km/h. Pro srovnání, benzínový motor 2.0 TSI Volkswagenu T-Roc o objemu 1984ccm generuje 188 koní a na stovku zrychlí za 7.2 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 216km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 7.2 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto SUV;crossover od Nissanu stát 2.16 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 64 800,00 Kč. Výše zmiňovaný Volkswagen T-Roc je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 6.7l, což v praxi znamená náklady 2.01 Kč na 1km a 60 300,00Kč na 30 tisíc km.
Nissan Juke Nismo RS měří 1.57 metru na výšku, 1.77 metru na šířku a 4.17 metru na délku. Rozvor činí 2.53 metru. Do kufru se vejde 354 litrů nákladu, resp. 1189 litrů při sklopených sedačkách. U Volkswagenu jsou hodnoty následující: 1.57 metru na výšku, 1.82 metru na šířku a 4.23 metru na délku, rozvor činí 2.59m. Objem kufru je 445 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1532 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Nissan má pohotovostní hmotnost 1.34 tuny, Volkswagen o 153kg více, váží tedy 1.5 tuny.
Název | DIG-T 218 (280 Nm) - MT6 |
Palivo | benzín |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 6000 RPM |
Točivý moment | 280 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 3600 RPM |
Objem motoru | 1.6 l |
Převodovka | m (6) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 160 kW |
Maximální rychlost | 220 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 7 s |
Nejnižší výbava | Nismo RS |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Malé vozy |
Interní označení výrobce |
Výška | 1565mm |
Šířka | mm |
Délka | 4165mm |
Rozvor | 2530 mm |
Objem kufru | 354 / 1189 l |
Hmotnost | 1342 / 1760 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 7.2 l/100km |
Ve městě | 9.5 l/100km |
Mimo město | 5.9 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 46 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 168 g/km |
typ | suvcrossover |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 671 kg |
Brzděný | 1200 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 656 000 Kč |
Minimální výbava | Nismo RS |
Palivo | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 1.6 - 1.6 l |
Max. rychlost | 200 - 220 km/h |
Spotřeba | 7.2 - 7.3 l |
Zrychlení | 7 - 8 s |
Výkon | 157 kW - 160 kW |
Cena | 656 000 Kč - 735 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.6 l |
Max. rychlost | 220 km/h |
Zrychlení | 7 s |
Výkon | 160 kW |
Točivý moment | 280 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 7.2 l |
Velikost nádrže | 46 l |
CO2 | 168 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Nismo RS |
Cena | od 656 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 1.6 l |
Max. rychlost | 200 km/h |
Zrychlení | 8 s |
Výkon | 157 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 7.3 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 172 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Nismo RS |
Cena | od 735 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV;crossover za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Nissan lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Juke Nismo RS oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Nissan Juke Nismo RS s motorem DIG-T 218 na 10 181 Kč ročně, což je na poměry o 7 964 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 160kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (7.2l/100km) při současných průměrných cenách paliv (30 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 64 800 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Juke Nismo RS v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba