Cena od | 1 597 900 Kč |
Paliva | elektřina |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 220 kW - 220 kW |
Maximální rychlost | 180 - 180 Km/h |
Spotřeba | 16.3 - 16.3 l/100km |
Akcelerace | 6.2 - 6.2 s |
Elektrický motor o objemu 0ccm a výkonu 266 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na zadní kola pomocí automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 6.9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 180km/h. Pro srovnání, elektrický motor ID.4 GTX Volkswagenu ID.4 GTX o objemu 0ccm generuje 295 koní a na stovku zrychlí za 6.2 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 180km/h.
Ford Mustang Mach-E měří 1.62 metru na výšku, 1.88 metru na šířku a 4.71 metru na délku. Rozvor činí 2.98 metru. Do kufru se vejde 402 litrů nákladu, resp. 1420 litrů při sklopených sedačkách. U Volkswagenu jsou hodnoty následující: 1.62 metru na výšku, 1.85 metru na šířku a 4.58 metru na délku, rozvor činí 2.77m. Objem kufru je 543 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1575 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Ford má pohotovostní hmotnost 2.04 tuny, Volkswagen o 180kg více, váží tedy 2.22 tuny.
Název | STANDARDNÍ DOJEZD 198kW |
Palivo | elektřina |
Počet válců | - |
Vstřikování | nemá |
Typ motoru | Atmosférický |
Počet ventilů | - |
Maximální otáčky za minutu | - RPM |
Točivý moment | 430 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | - RPM |
Objem motoru | - l |
Převodovka | a (1) |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 198 kW |
Maximální rychlost | 180 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 6.9 s |
Nejnižší výbava | Mach-E |
Série | Mustang Mach-E (ab 11/20) |
Začátek výroby | 11/2020 |
Začátek výroby modelu | 11/2020 |
Třída vozidla | Střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1624mm |
Šířka | 1881mm |
Délka | 4713mm |
Rozvor | 2984 mm |
Objem kufru | 402 / 1420 l |
Hmotnost | 2044 / 2555 Kg |
Poloměr otáčení | 0 |
Světlá výška | 0 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | - l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 75.7 l |
Emisní norma | Elektr |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | 0 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 750 kg |
Adaptivní brzdová světla | Blikající světlo brzdové |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | senzory + přední a zadní kamera |
Kontrola trakce | Elektronisches Stabilitätsprogramm |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
Cena | 1 554 900 Kč |
Minimální výbava | Mach-E |
Palivo | elektřina |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4RWD |
Objem | - l |
Max. rychlost | 180 - 200 km/h |
Spotřeba | - l |
Zrychlení | 4.4 - 7 s |
Výkon | 198 kW - 358 kW |
Cena | 1 554 900 Kč - 2 119 900 Kč |
Palivo | elektřina |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | RWD |
Objem | 0 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 6.9 s |
Výkon | 198 kW |
Točivý moment | 430 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 75.7 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Elektr |
Nejnižší výbava | Mach-E |
Cena | od 1 554 900 Kč |
Palivo | elektřina |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 0 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 6.3 s |
Výkon | 198 kW |
Točivý moment | 580 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 75.7 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Elektr |
Nejnižší výbava | Mach-E AWD |
Cena | od 1 714 900 Kč |
Palivo | elektřina |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | RWD |
Objem | 0 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 7 s |
Výkon | 216 kW |
Točivý moment | 430 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 98.8 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Elektr |
Nejnižší výbava | Mach-E |
Cena | od 1 747 900 Kč |
Palivo | elektřina |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 0 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 5.8 s |
Výkon | 258 kW |
Točivý moment | 580 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 98.8 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Elektr |
Nejnižší výbava | Mach-E AWD |
Cena | od 1 907 900 Kč |
Palivo | elektřina |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 0 l |
Max. rychlost | 200 km/h |
Zrychlení | 4.4 s |
Výkon | 358 kW |
Točivý moment | 860 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Elektr |
Nejnižší výbava | Mach-E GT |
Cena | od 2 119 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 523 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Ford lze tedy o 935 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Mustang Mach-E oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Ford Mustang Mach-E s motorem Mustang Mach-E Standard Range na 12 338 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 5 807 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Elektrický s výkonem 198kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (0.0l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Mustang Mach-E v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba