Popis modelu

Japonská automobilka Mazda nabízí celkem 10 modelů, namátkově třeba 3, 2, CX-3, 6 WAGON nebo 6. 2 patří s délkou 4.06 metru k těm menším, šířka je pak 1.983m, výška 1.495 m. Hodnoty průměrného hatchbacku jsou pak 4.1m na délku, 1.83m na šířku a 1.47m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “hatchback”, tedy aut kde je prostor pro cestující a pro zavazadla spojený, tj. zadní dveře poskytují přístup do zavazadelníku. V zásadě se tvarem neliší od vozů combi, liší se hlavně velikostí zavazadelníku a absencí třetí řady oken. Vozy kombi jsou tak praktičtější, hatchbacky zase vynikají v kompaktnosti a jsou vhodnější do města.

2 se vyrábí v jediné různých motorizacích.

Dostupná je verze s automatickou převodovkou ve spojení s výbavou Challenge.2 se momentálně vyrábí pouze ve variantě s pohonem předních kol, pokud požadujete pohon 4x4, je třeba se poohédnout jinde - v podobné cenové relaci třeba italská automobilka Fiat nabízí Panda Cross s motorem 0.9 TwinAir 85 k za 396000 Kč.

2 - financování a leasing

Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 7907Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 83520 Kč. Neméně zajímavou variantou financování vozu Mazda 2 pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing Mazda Finance v sobě zahrnuje i havarijní pojištění (průměrná cena 2 - 9225 Kč), silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 10-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.Podívejte se na vzorové nabídky operativního leasingu nebo si nechte spočítat kalkulaci na míru.

U hatchbacku by pro vás mohl být důležitý i objem kufru. Mazda 2 disponuje objemem 280 litrů, resp. 950 litrů při sklopených zadních sedadlech. Za stejnou nebo nižší cenu toho nejvíce uvezete v těchto vozech: Dacia Logan (510 litrů), Renault Clio (391 litrů), Seat Ibiza (355 litrů), Honda Jazz (354 litrů) nebo Opel Corsa (309 litrů)

Vyzdvihnout je třeba dobrou manévrovatelnost modelu 2 - otočí se na 9,4 m, což je velmi dobrý údaj.

Zajímavé je také to, že 2 disponuje nepřímým měřením tlaku v pneumatikách, což znamená, že do druhé sady kol není nutné dokupovat senzory, které mohou být drahé.

Vůz Mazda 2 se také objevil v TÜV Reportu spolehlivosti 2017, a to na 6. místě se známkou 1, jeho průměrná poruchovost podle německé stanice technické kontroly je 2.5 %.

Technické parametry

Motor

Palivo
Převodovkam
Poháněná nápravaFWD
Výkon66 kW - 66 kW
Maximální rychlost183 - 183 Km/h
Zrychlení na 100 Km/h9.8 - 9.8 s

Model

Série-
Začátek výroby-
Začátek výroby modelu-
Třída vozidlaMalé vozy
Interní označení výrobce-

Rozměry

Výška1495mm
Šířka-mm
Délka4060mm
Rozvor2570 mm
Objem kufru280 / 950 l
Hmotnost1100 - 1100/
1536 - 1536 Kg
Poloměr otáčení-
Světlá výška-

Spotřeba

Kombinovaná 4.1 - 4.1l/100km
Ve městě4.8 - 4.8 l/100km
Mimo město3.7 - 3.7 l/100km
Emisní normaEuro 6
CO294 g/km

Karoserie

typhatchback
Počet míst5
Počet dveří5
Zatížení střechy-
Přední brzdy-
Zadní brzdy-
Přední odpružení-
Zadní odpružení-

Asistenční systémy

Adaptivní brzdová světla-
Systém nouzového brzdění-
Parkovací senzory-
Kontrola trakce-
Typ monitorování tlaku v pneumatikách-
Navigační systém-

Cena

Cena390 900 Kč -
390 900 Kč
Minimální výbavaChallenge

Přívěs

Brzděný900 - 900 kg
Nebrzděný550 - 550 kg

Motorizace

Kolik doopravdy stojí Mazda 2? Poptejte dealery přes Autohled a
buďte si jisti, že máte tu nejlepší cenu

Získat nejlepší cenu

Statistika prodejů

Prodeje celkem
Prodeje firmy
1 20192 20193 20194 20195 20196 20197 20198 20199 201910 201911 201912 2019 10203040

Statistika barev

Barvy vycházejí z dat MDČR o prodejích nových vozidel a jsou zařazeny podle unifikovaného vzorníku - mohou tak sdružovat i více nabízených barev.

červená
53.3% (168 kusů)
bílá
23.5% (74 kusů)
modrá
14.6% (46 kusů)
šedá (stříbrná)
6.7% (21 kusů)
černá
1.6% (5 kusů)
červená-základní
0.3% (1 kusů)

Videa

2018 Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75, 4K POV TEST: I nejlevnější potěší! - Roadblog.cz