Cena od | 599 990 Kč |
Paliva | diesel benzín hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Výkon | 85 kW - 169 kW |
Maximální rychlost | 175 - 205 Km/h |
Spotřeba | 4.3 - 6.2 l/100km |
Akcelerace | 8 - 12.1 s |
motor o objemu 0ccm a výkonu 150 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na přední kola pomocí automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 8.2 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 0km/h. Pro srovnání, motor 1,6 T-GDI HEV Hyundaie Tucson o objemu 1598ccm generuje 227 koní a na stovku zrychlí za 8.0 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 193km/h.
Toyota C-HR měří 1.56 metru na výšku, 1.8 metru na šířku a 4.36 metru na délku. Rozvor činí 2.64 metru. Do kufru se vejde 377 litrů nákladu, resp. 1160 litrů při sklopených sedačkách. U Hyundaie jsou hodnoty následující: 1.65 metru na výšku, 1.87 metru na šířku a 4.5 metru na délku, rozvor činí 2.68m. Objem kufru je 616 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1795 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Toyota má pohotovostní hmotnost 0 tuny, Hyundai o 1639kg více, váží tedy 1.64 tuny.
Název | 2.0 Hybrid (184 k) |
Palivo | hybrid |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | - |
Typ motoru | Atmosférický |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 6000 RPM |
Točivý moment | 190 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 5200 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (1) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 112 kW |
Maximální rychlost | - Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 8.2 s |
Nejnižší výbava | Style |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1555mm |
Šířka | 1795mm |
Délka | 4360mm |
Rozvor | 2640 mm |
Objem kufru | 377 / 1160 l |
Hmotnost | 0 / 0 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | - l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 43 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 725 kg |
Brzděný | 725 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 759 900 Kč |
Minimální výbava | Style |
Palivo | benzín hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 1.2 - 2 l |
Max. rychlost | 170 - 190 km/h |
Spotřeba | 3.8 - 6.3 l |
Zrychlení | 8.2 - 11.4 s |
Výkon | 85 kW - 112 kW |
Cena | 564 900 Kč - 759 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.2 l |
Max. rychlost | 190 km/h |
Zrychlení | 10.9 s |
Výkon | 85 kW |
Točivý moment | 185 Nm |
Maximální otáčky | 5200 RPM |
Spotřeba | 5.9 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 135 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfort |
Cena | od 564 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.2 l |
Max. rychlost | 185 km/h |
Zrychlení | 11.1 s |
Výkon | 85 kW |
Točivý moment | 185 Nm |
Maximální otáčky | 5200 RPM |
Spotřeba | 5.9 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 134 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Style |
Cena | od 654 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 1.2 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 11.4 s |
Výkon | 85 kW |
Točivý moment | 185 Nm |
Maximální otáčky | 5200 RPM |
Spotřeba | 6.3 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 144 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Style |
Cena | od 714 900 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.8 l |
Max. rychlost | 170 km/h |
Zrychlení | 11 s |
Výkon | 90 kW |
Točivý moment | 142 Nm |
Maximální otáčky | 5200 RPM |
Spotřeba | 3.8 l |
Velikost nádrže | 43 l |
CO2 | 86 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfort |
Cena | od 644 900 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 8.2 s |
Výkon | 112 kW |
Točivý moment | 190 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 43 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Style |
Cena | od 759 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 1 951 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Toyota lze tedy o 1507 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu C-HR oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Toyota C-HR s motorem 2.0 Hybrid na 3 471 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 14 674 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 112kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (0.0l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách C-HR v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
C-HR může přijet jak s 17ti palcovými disky, tak i 18ti palcovými, cenový rozdíl sady letních pneumatik prémiové značky v obou rozměrech je 4 380 Kč. Zatímco tedy v menším rozměru pneumatik 215/60 R17 zaplatíte za sadu Dunlop Grandtrek ST20 11 084 Kč, u větších 225/50 R18 za model Michelin Primacy 3 to je 15 464 Kč.* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
Pro konkrétní porovnání v rámci modelu C-HR: zimní sada prémiových pneumatik Dunlop SP WINTER SPORT 3D s 17ti palcovými disky (215/60 R17) vás vyjde na 12 272 Kč, s 18ti palcovými (225/50 R18 - Dunlop Grandtrek ST20) pak na 20 736 Kč.
* průměrná hodinová sazba