Cena od | 599 990 Kč |
Paliva | diesel benzín hybrid mild-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Výkon | 85 kW - 169 kW |
Maximální rychlost | 175 - 205 Km/h |
Spotřeba | 4.3 - 6.2 l/100km |
Akcelerace | 8 - 12.1 s |
Japonská automobilka Toyota nabízí celkem 24 modelů, namátkově třeba C-HR, RAV4, Highlander, Land Cruiser nebo Yaris Cross. C-HR patří s délkou 4.36 metru k těm menším, šířka je pak 1.795m, výška 1.555 m. Hodnoty průměrného SUVčka jsou pak 4.65m na délku, 2m na šířku a 1.67m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “SUV”, tedy aut kde jsou kombinované sportovní vlastnosti s užitkovými (tedy SUV, sportovně užitkové auto). Vyznačují se vyšší světlou výškou, často bývají vybaveny pohonem 4x4. Hodí se tak například i na tahání přívěsů. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších SUVček, jako jsou Hyundai Tucson, Kia Niro, Suzuki S-Cross nebo Volvo XC40.
C-HR se vyrábí v dvou různých motorizacích.
Dostupná je verze s automatickou převodovkou 1,8 Hybrid (122 k) ve spojení s výbavou Comfort.C-HR se momentálně vyrábí pouze ve variantě s pohonem předních kol, pokud požadujete pohon 4x4, je třeba se poohédnout jinde - v podobné cenové relaci třeba japonská automobilka Mazda nabízí CX-3 s motorem 1.8 SKY-D115 AWD A/T za 661400 Kč.
Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 13045Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 137800 Kč. Neméně zajímavou variantou financování vozu Toyota C-HR pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing v sobě zahrnuje i havarijní pojištění (průměrná cena C-HR - 11855 Kč), silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 10-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.Nechte si spočítat nabídku operativního leasingu přesně podle vašich představ.
U SUVčka by pro vás mohl být důležitý i objem kufru. Toyota C-HR disponuje objemem 377 litrů, resp. 1160 litrů při sklopených zadních sedadlech. Za stejnou nebo nižší cenu toho nejvíce uvezete v těchto vozech: Dacia Lodgy (827 litrů), Opel Grandland X (514 litrů), Honda CIVIC (478 litrů), Renault Kadjar (472 litrů) nebo Škoda Scala (467 litrů)
Bezpečnost posádky i chodců by měla být vždy na prvním místě,vůz Toyota C-HR tak také prošel crashtestem. Crashtest prováděl euroNCAP v roce 2017 (kategorie “Small Off-Road”) a celkově vůz obdržel pět hvězdiček z pěti. Podrobné procentuální hodnocení je pak 84%, skládá se z jednotlivých dílčích hodnocení - bezpečnost dětí 77%, bezpečnost dospělých 95%, bezpečnost chodců 76%, asistenční systémy 78 %.
Vyzdvihnout je třeba dobrou manévrovatelnost modelu C-HR - otočí se na 10,4 m, což je velmi dobrý údaj.
Palivo | hybrid |
Převodovka | a |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 90 kW - 112 kW |
Maximální rychlost | 170 - 180 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 8.2 - 11 s |
Série | C-HR (X10) (10/16 - 12/19) |
Začátek výroby | 10/2016 |
Začátek výroby modelu | 10/2016 |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1555mm |
Šířka | -mm |
Délka | 4360mm |
Rozvor | 2640 mm |
Objem kufru | 377 / 1160 l |
Hmotnost | 1380 - 1485/ 1860 - 1930 Kg |
Poloměr otáčení | 10.4 |
Světlá výška | 0 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 3.8 - 4l/100km |
Ve městě | 3.4 - 3.7 l/100km |
Mimo město | 4.1 - 4.2 l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 86 g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | 75 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Adaptivní brzdová světla | - |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | Rückfahrkamera |
Kontrola trakce | Řízení stability vozidla +. |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
Cena | 644 900 Kč - 759 900 Kč |
Minimální výbava | Comfort |
Brzděný | 725 - 725 kg |
Nebrzděný | 725 - 725 kg |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.8 l |
Max. rychlost | 170 km/h |
Zrychlení | 11 s |
Výkon | 90 kW |
Točivý moment | 142 Nm |
Maximální otáčky | 5200 RPM |
Spotřeba | 3.8 l |
Velikost nádrže | 43 l |
CO2 | 86 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfort |
Cena | od 644 900 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 8.2 s |
Výkon | 112 kW |
Točivý moment | 190 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 4 l |
Velikost nádrže | 43 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Style |
Cena | od 759 900 Kč |
Haleluja! Doba, kdy byly Toyoty tak nudné, že jste měli chuť za jízdy vystoupit nebo si alespoň přivřít ruku do okénka, aby se vůbec něco dělo, je konečně pryč! C-HR vypadá svěže a moderně uvnitř i zvenčí, má kultivovaný a rozumně silný motor plus kvalitní manuální převodovku. Po stránce praktičnosti od ní čekejte typické užitné vlastnosti městského crossoveru, na okreskách vás pak nadchne svou agilitou a jiskrou. Tohle se Toyotě vážně povedlo. Ale nechá si pěkně zaplatit...autoweb.cz
Vůbec se s tím nebudu tajit – z C-HR jsem hotovej. Zamiloval jsem si jeho drzej design, nadchnul mě vymazlenej interiér, kterej je větší, než to zvenku vypadá, a doslova šokovalo odladění podvozku. OK, motor je spíš průměr, ale zase nežere a je tichý. A taky sloupek volantu měl jít vysunout ještě kus dopředu a výhled ven je asi jako …z mini, ale to je něco, s čím se dá žít.auto.cz