cena od | 723 000 Kč |
motor | 1.0 EcoBoost Hybrid 92 kW |
Benzínu u vozů Ford nevadí kratší nájezdy a obecně jsou méně náročné na kvalitu paliva, mají ale alespoň u nesportovních vozů nižší pořizovací i servisní náklady. Hodí se tak pro nižší roční nájezdy.
cena od | 723 000 Kč |
motor | 1.0 EcoBoost Hybrid 92 kW |
cena od | 1 431 000 Kč |
motor | 340 2.5 Duratec PHEV automat 171 kW |
cena od | 803 000 Kč |
motor | 1.0 EcoBoost Hybrid 92 kW |
cena od | 999 000 Kč |
motor | 1.5 EcoBoost 111 kW |
cena od | 636 000 Kč |
motor | 1.0 EcoBoost Start/Stopp 92 kW |
cena od | 785 000 Kč |
motor | 1.5 EcoBoost Trend 85 kW |
cena od | 552 000 Kč |
motor | van 1.0 EcoBoost Start/Stopp 74 kW |
cena od | 828 000 Kč |
motor | Active 1.0 EcoBoost Hybrid 92 kW |
cena od | 833 000 Kč |
motor | Turnier 1.0 EcoBoost Hybrid 92 kW |
cena od | 858 000 Kč |
motor | Active Turnier 1.0 EcoBoost Hybrid 92 kW |
cena od | 1 015 000 Kč |
motor | 1.0 EcoBoost Hybrid ST PowerShift automat 117 kW |
cena od | 1 065 000 Kč |
motor | 1.5 EcoBoost PHEV automat 110 kW |
cena od | 1 085 000 Kč |
motor | ST X 206 kW |
cena od | 1 115 000 Kč |
motor | Turnier ST X 206 kW |
cena od | 1 139 000 Kč |
motor | Active 2.5 FHEV CVT 132 kW |
cena od | 1 327 000 Kč |
motor | 320 2.5 Duratec PHEV automat 171 kW |
cena od | 1 330 000 Kč |
motor | Doppelkabine 2.3 EcoBoost PHEV e-4WD automat 207 kW |
cena od | 1 421 000 Kč |
motor | Kombi 340 2.5 Duratec PHEV automat 171 kW |
cena od | 1 498 000 Kč |
motor | 5.0 Ti-VCT V8 GT 328 kW |
cena od | 1 699 000 Kč |
motor | 2.7 Ti-VCT EcoBoost 4x4 automat 246 kW |