cena od | 654 900 Kč |
motor | 1.0 EcoBoost mHEV 92 kW |
Automatická převodovka nejen u vozů Ford umožňuje jízdu bez nutnosti manuálně měnit převodové stupně. Kromě standardní automatické převodovky existují také dvojspojkové převodovky (u VW DSG), které výrazně zkracují změnu převodu. Jednodušší variantou automatu pak je robotizovaná převodovka, která je koncepčně stejná jako manuální s tím rozdílem, že spojku ovládá místo řidiče mechanismus převodovky.
cena od | 654 900 Kč |
motor | 1.0 EcoBoost mHEV 92 kW |
cena od | 1 380 005 Kč |
motor | 2.0 EcoBlue 125 kW |
cena od | 725 900 Kč |
motor | 1.0 EcoBoost 92 kW |
cena od | 560 900 Kč |
motor | 1.0 EcoBoost 92 kW |
cena od | 1 060 900 Kč |
motor | 2.5 Hybrid 140 kW |
cena od | 1 158 900 Kč |
motor | 2.5 Hybrid 110 kW |
cena od | 826 188 Kč |
motor | 1.5 EcoBoost 84 kW |
cena od | 590 900 Kč |
motor | 1.0 EcoBoost 92 kW |
cena od | 733 900 Kč |
motor | 1.0 EcoBoost 92 kW |
cena od | 872 168 Kč |
motor | 1.5 EcoBoost 84 kW |
cena od | 1 083 900 Kč |
motor | 2.3 EcoBoost 206 kW |
cena od | 1 113 900 Kč |
motor | 2.3 EcoBoost 206 kW |
cena od | 1 439 900 Kč |
motor | 2.0 EcoBlue 125 kW |
cena od | 1 558 900 Kč |
motor | Standard Range 198 kW |
cena od | 1 566 900 Kč |
motor | 5.0 Ti-VCT V8 330 kW |
cena od | 1 666 900 Kč |
motor | 5.0 Ti-VCT V8 GT 330 kW |
cena od | 1 906 960 Kč |
motor | 3.0 EcoBoost 212 kW |
cena od | 1 949 900 Kč |
motor | 2.7 Ti-VCT 267 kW |
cena od | 1 219 900 Kč |
motor | 2.5 Hybrid 140 kW |
cena od | 2 286 900 Kč |
motor | 3.0 V6 EcoBoost 336 kW |