Cena od | 894 190 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | RWD |
Výkon | 90 kW - 245 kW |
Maximální rychlost | 207 - 250 Km/h |
Spotřeba | 1.4 - 8 l/100km |
Akcelerace | 4.9 - 10 s |
Německá automobilka BMW nabízí celkem 41 modelů, namátkově třeba Řada 5, Řada 5 M, Řada 3, Řada 7 nebo Řada 3 Gran Turismo. Řada 3 patří s délkou 4.709 metru k těm větším, šířka je pak 1.827m, výška 1.442 m. Hodnoty průměrného sedanu jsou pak 4.89m na délku, 1.92m na šířku a 1.46m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “sedan”, tedy aut kde je oddělen zavazadelník od prostoru pro cestující. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších sedanů, jako jsou Mercedes-Benz C sedan, Audi A4 Limuzína, Alfa Romeo Giulia, Infiniti Q50, Volvo S60, Jaguar XE, Volkswagen Passat nebo Kia Optima.
Řada 3 se vyrábí v třinácti různých motorizacích, mezi nejvýkonnější M340i xDrive (AT) a nejslabší 318d je rozdíl celkových 165kW (221 koní). Rozdíl v udávané spotřebě je pak zanedbatelných 2.7l/100km. Spektrum motorizací potěší spíše příznivce nafty, je jich totiž více než benzínových agregátů. Diesel se nabízí ve 7 provedeních o výkonech 148, 188 nebo 261 koní. Nejostřejší vznětový motor vám umožní zrychlit na 100km/h za 0.0 sekundy a tachometr se zastaví až na 250km/h.
Dostupná je verze s osmistupňovou automatickou převodovkou 318d (AT) ve spojení s výbavou SÉRIOVÉ PROVEDENÍ. Za automatickou převodovku oproti běžné manuální šestistupňové spojené se stejným naftovým agregátem připlatíte 58.266 tisíc. Vůz BMW Řada 3 lze sehnat jak ve variantě s pohonem zadních kol, tak i s pohonem všech kol. Ten se pojí s motorizacemi 320d xDrive (AT) a příplatek oproti nejlevnější dvoukolce je -66 tisíc Kč.
Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 21932Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 231720 Kč. Neméně zajímavou variantou financování vozu BMW Řada 3 pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing BMW Financial Services v sobě zahrnuje i havarijní pojištění (průměrná cena Řada 3 - 22785 Kč), silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 10-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.Nechte si spočítat nabídku operativního leasingu přesně podle vašich představ.
Vůz BMW Řada 3 se také objevil v TÜV Reportu spolehlivosti 2017, a to na 65. místě se známkou 3, jeho průměrná poruchovost podle německé stanice technické kontroly je 5.1 %.
Palivo | dieselbenzín |
Převodovka | a, m |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 110 kW - 275 kW |
Maximální rychlost | 230 - 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.4 - 7.6 s |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | střední třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1442mm |
Šířka | 1827mm |
Délka | 4709mm |
Rozvor | 2851 mm |
Objem kufru | 480 / - l |
Hmotnost | 1525 - 1745/ 2050 - 2245 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 1.6 - 7l/100km |
Ve městě | 5.4 - 9.2 l/100km |
Mimo město | 3.8 - 5.8 l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 113 g/km |
typ | sedan |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 4 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Adaptivní brzdová světla | - |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | - |
Kontrola trakce | - |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | - |
Navigační systém | - |
Cena | 921 700 Kč - 1 565 200 Kč |
Minimální výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Brzděný | 1600 - 1800 kg |
Nebrzděný | 745 - 750 kg |
Cena od | 984 100 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Cena od | 1 062 100 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 235 km/h |
Zrychlení | 7.1 s |
Výkon | 135 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.5 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 124 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 978 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 230 km/h |
Zrychlení | 7.6 s |
Výkon | 135 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.9 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 134 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 045 200 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.8 s |
Výkon | 190 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.8 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 132 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 084 200 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.5 s |
Výkon | 190 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 6.2 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 141 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 151 800 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.4 s |
Výkon | 275 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 7 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 160 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 565 200 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 320 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 4.3 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | 113 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 921 700 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 320 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 4.3 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | 113 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 979 966 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 240 km/h |
Zrychlení | 7.1 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.4 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | 116 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 990 600 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.4 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | 116 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 048 866 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.5 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | 118 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 114 100 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 195 kW |
Točivý moment | 580 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 5 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | 130 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 203 800 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 195 kW |
Točivý moment | 580 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 5.1 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | 134 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 270 100 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 185 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 1.6 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | 37 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 250 600 Kč |
Kolik doopravdy stojí BMW Řada 3? Poptejte dealery přes Autohled a
buďte si jisti, že máte tu nejlepší cenu
Objektivním pohledem je BMW 330i velmi dobré auto. Vypadá atraktivně (v téhle bledě modré trochu jako em-trojka), uvnitř je kvalitní, útulné i prostorné zároveň a jako bonus se řídí nenapodobitelným způsobem, přitom zůstává relativně pohodlné. Motor má sílu i střídmý apetit a převodovka je jedním slovem geniální.autoweb.cz
Je BMW 330e tím autem, které konečně ukáže budoucnost a vstoupí do historie? Určitě není, jelikož pořád má typické dětské nemoci a nevýhody plug-in hybridů - vyšší hmotnost, jelikož s sebou táhnete sadu akumulátorů, se kterými se však stejně nijak daleko nedostanete. Jako auto, se kterým každý den jezdíte "zadarmo" do práce a o víkendu můžete bez omezení vyrazit na druhý konec Evropy bez starostí o dobíjení, funguje dobře, jenže není o nic revolučnější než třeba konkurenční Mercedes-Benz C 350e, který navíc dostanete i jako kombík.autoweb.cz
Jedná se o automobil, který je ve všech ohledech rychlejší než ikonická M3 E46. Jedná se o vůz, který je ztělesněním toho nejzábavnějšího civilního sedanu dneška. A jedná se o BMW, které v sobě nese odkaz všech atmosférických dědečků, jež motoristická veřejnost v současnosti tolik oplakává. Pokud na to tedy máte, neváhejte ani minutu! K mání je totiž jeden z nejlepších sedanů dneška, za jehož provoz navíc nebudete hradit horentní sumy. Díky, že jsi tu s námi!autanet.cz