Cena od | 1 248 000 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | RWD |
Výkon | 202 kW - 333 kW |
Maximální rychlost | 240 - 250 Km/h |
Spotřeba | 8.1 - 12.5 l/100km |
Akcelerace | 4.6 - 6.1 s |
Benzínový motor o objemu 4951ccm a výkonu 443 koní přenáší sílu tohoto kabrioletu na zadní kola pomocí šestistupňové manuální převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 4.8 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 250km/h. Pro srovnání, benzínový motor 6.2 V8 Camaro Cabriolet o objemu 6162ccm generuje 447 koní a na stovku zrychlí za 4.8 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 250km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 12.8 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto cabrio od Fordu stát 4.48 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 134 400,00 Kč. Výše zmiňovaný Chevrolet Camaro Cabriolet je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 12.5l, což v praxi znamená náklady 4.38 Kč na 1km a 131 250,00Kč na 30 tisíc km.
Ford Mustang Convertible měří 1.39 metru na výšku, 1.92 metru na šířku a 4.78 metru na délku. Rozvor činí 2.72 metru. Do kufru se vejde 332 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U jsou hodnoty následující: 1.34 metru na výšku, 1.88 metru na šířku a 4.78 metru na délku, rozvor činí 2.81m. Objem kufru je 0 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Ford má pohotovostní hmotnost 1.73 tuny, Chevrolet o 35kg více, váží tedy 1.77 tuny.
Název | 5.0 Ti-VCT V8 GT |
Palivo | benzín |
Počet válců | 8 |
Vstřikování | Zentral- und Přímé vstřikování |
Typ motoru | Atmosférický |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 7000 RPM |
Točivý moment | 529 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 4600 RPM |
Objem motoru | 5 l |
Převodovka | m (6) |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 330 kW |
Maximální rychlost | 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.8 s |
Nejnižší výbava | Convertible |
Série | Mustang kabriolet |
Začátek výroby | 03/2018 |
Začátek výroby modelu | 03/2018 |
Třída vozidla | Vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1394mm |
Šířka | 1916mm |
Délka | 4784mm |
Rozvor | 2720 mm |
Objem kufru | 332 / 0 l |
Hmotnost | 1734 / 2230 Kg |
Poloměr otáčení | 12.2 |
Světlá výška | 144 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 12.8 l/100km |
Ve městě | 19.1 l/100km |
Mimo město | 9.1 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 61 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 285 g/km |
typ | cabrio |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 2 |
Zatížení střechy | 0 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | hinten mit Rückfahrkamera |
Kontrola trakce | Elektronisches Stabilitätsprogramm |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
Cena | 1 599 900 Kč |
Minimální výbava | Convertible |
Palivo | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | RWD |
Objem | 5 - 5 l |
Max. rychlost | 250 - 250 km/h |
Spotřeba | 12.5 - 12.8 l |
Zrychlení | 4.5 - 4.8 s |
Výkon | 330 kW - 330 kW |
Cena | 1 599 900 Kč - 1 659 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | RWD |
Objem | 5 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.8 s |
Výkon | 330 kW |
Točivý moment | 529 Nm |
Maximální otáčky | 7000 RPM |
Spotřeba | 12.8 l |
Velikost nádrže | 61 l |
CO2 | 285 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Convertible |
Cena | od 1 599 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (10) |
Pohon | RWD |
Objem | 5 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.5 s |
Výkon | 330 kW |
Točivý moment | 529 Nm |
Maximální otáčky | 7000 RPM |
Spotřeba | 12.5 l |
Velikost nádrže | 61 l |
CO2 | 279 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Convertible |
Cena | od 1 659 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto kabrioletu vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 4 569 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii cabrio za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Ford lze tedy o 1111 Kč více než je průměr. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Ford Mustang Convertible s motorem 5.0 Ti-VCT V8 GT na 45 445 Kč ročně, což je na poměry kabrioletů o 27 300 Kč více než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 330kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (12.8l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 134 400 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Mustang Convertible v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba