Recenze

Hyundai i30 kombi – kombi s působivým designem

Nová generacei Hyundai i30 kombi, která byla představena v březnu 2017 na autosalonu v Ženevě, je konkurencí vozů Ford Focus, VW Golf a Opel Astra.

Jako většina vozů Hyundai nabízí dobrou kvalitu interiéru, spoustu technologií a slušnou manipulaci.

Nová generace i30 kombi dle slov hlavního konstruktéra Hyundai centra v Evropě udržuje jazyk rodiny i30 z hlediska designu, ale nese také novou identitu rodiny Hyundai, vyznačující se kaskádovitou mřížkou, zužující se střechou a dynamickými proporcemi, které vozu dávají téměř siluetu typu kupé. Elegantní a dynamický profil je zdůrazněn také bohatým chromovým rámem, obklopujícím boční okna.

Vůz i30 kombi je o 25 cm delší než pětidveřový hatchback. Nicméně pokud jde o design, nijak výrazně se od ostatních i30 vozů neliší. Obsahuje stejné LED světlomety, tytéž mlhovky i přední mřížku, tvarovanou jako diamant s mírným ohybem ve spodních vnějších okrajích. Většina bočních profilů je převedena z pětidveřového i30. Dokonce i zadní část vozu je pozoruhodně podobná svým kratším bratrům. Ovšem protože zadní část vozu byla prodloužena, zadní dveře mají poněkud jiný tvar a úhel.

Působivá výbava za přijatelnou cenu

Zájem zákazníků je v dnešní době směrován spíše na rodinné vozy a jejich výbavu. Takže i Hyundai i30 kombi se může pochlubit spoustou funkcí již ve standardu, kdy všechny vozy jsou dodávány s hliníkovými koly, klimatizací, LED světly, tempomatem a elektrickými okny. Bohatá je také nabídka aktivních bezpečnostních prvků, mezi nimiž neschází ani systém varování opuštění jízdního pruhu nebo systém výstrahy před kolizí či autonomní nouzové brzdění. Kromě toho disponuje vůz také systémem kontroly únavy řidiče. To vše za cenu, která se pohybuje od cca 415 000 Kč v základní verzi až po cca 550 000 Kč za plně vybavenou top variantu vozu.

Model i30 kombi je dodáván v několika specifikacích, a to Entry, Trikolor, Style a limitované verzi Best of Czech.

Základní řada Entry je vybavena 15-palcovými hlliníkovými koly, celoplošnými elektrickými okny a tempomatem. Upgrade na úroveň Trikolor přidává výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Bluetooth a USB připojení nebo boční blikače ve zpětných zrcátkách. Varianta Style pak přichází s pětipalcovým displejem, který je ve vyšších řadách zvětšen na 8-palcovou variantu. Kromě toho tato úroveň zahrnuje také větší 16-palcová kola z lehkých slitin, chromové detaily na vnější straně, kožený volant a zadní parkovací senzory i reverzní kameru. Rovněž se může pochlubit elektronickou ruční brzdou, a neschází ani přední parkovací senzory, částečně kožená vyhřívaná sedadla, bezklíčový systém, zatímco Premium SE pak dodává kožená sedadla a vyhřívaný volant. Limitovaná edice Best of Czech pak disponuje multifunkčním displejem a nabízí celou řadu asistenčních systémů, jako AEB, LKAS, DAA, AHB či HAC.

V dnešní době moderních technologií pochopitelně ve voze nemůže chybět připojení, například Apple CarPlay nebo Android Auto, USB připojení, Bluetooth a nabíjení bezdrátových telefonů.

Také interiér vozu se od ostatních pětidveřových i30 nikterak neodlišuje. Což ovšem je spíše dobrá zpráva, protože nové i30 je co do výbavy a uspořádání interiéru skutečně na velmi dobré úrovni. Zcela nový infotainment displej, je prvkem, který svým stylem výrazně připomíná německý design vozů. Také materiály použité v kabině jsou velmi kvalitní a celkově je vnitřek vozu dobře zpracován. Na výběr jsou tři možnosti vnitřního čalounění, a sice textilní Oceanids Black, tatáž barva v kůži s přidaným diamantovým prošíváním a Indigo Blue/Oceanids Black pouze v kůži.

Kabina vozu nabízí prakticky stejný prostor jako u pětidveřového i30, ale zavazadlový prostor je pochopitelně výrazně větší.  Pokud jde o praktickou stránku vozu, jeho zavazadlový prostor poskytuje 602 litrů prostoru nebo 1650 litrů po sklopení zadních sedadel. Je to tedy o cca 120 litrů více než Ford Focus a přibližně stejně jako nabízí VW Golf, který má pouze o 30 litrů menší prostor. Rovněž Astra Sports Tourer disponuje zavazadlovým prostorem menším o 62 litrů.

Velký, ale ekonomický vůz se slušným výkonem

Pod kapotou model skrývá několik variant motorů, ať již jde o benzínové motory, a to nový čtyřválcový motor s turbodmychadlem s výkonem 138 koní nebo nový 1,0l tříválcový motor s výkonem 118 koní, nebo 1,6l diesel s výkonem 108 koní. Výkonnější motory jsou spárovány se sedmistupňovou automatickou převodovkou, ale slabší motory se musí spokojit s šestistupňovou manuální převodovkou. Všechny motory splňují emisní normy EURO5.

Čísla v oblasti výkonu nejsou nejpůsobivější, ale současně jsou poměrně přiměřená. Základní benzínová varianta poskytuje zrychlení 0-62 km/hod za 11,4 sekund, zatímco 1,5l benzín o výkonu 138 koní nabízí zrychlení 0-62 km/hod za 9,2 sekund. Volkswagen Golf Variant oproti tomu nabízí zrychlení 0-100 km/hod za 7 sekund, BMW řady 3 kombi za 5,7 sekundy a Volvo V60 za 6,4 sekund.

Nezanedbatelnou výhodou modelu Hyundai i30 kombi jsou také nízké provozní náklady. Nejhospodárnější variantou je 1,6l diesel s výkonem 108 koní, který v městském provozu dosahuje průměrné spotřeby 5,4l /100 km a mimo město pak vynikající 4,0l /100 km. Výrobce udává v kombinovaném provozu spotřebu cca 4,3l /100 km. Benzínový motor o stejném objemu pak nabízí spotřebu ve městě 7,68l /100 km a mimo město pak dokonce 6,1l /100 km. Výrobce pak udává spotřebu 6,2l s manuální převodovkou a 6,7l s převodovkou automatickou. Skvělá shoda údajů udávaných výrobce a reálně ověřených podtrhuje spolehlivost a serióznost výrobce.

i30 kombi pro pohodovou jízdu

Hyundai i30 Kombi má sice sportovní design, ale srdce závodníka v něm rozhodně nebije. Nicméně řízení je příjemné a přináší klidnou a pohodlnou jízdu. Nicméně primárně je vůz velmi praktickým vozidlem. V průzkumu spokojenosti zákazníků 2017 Driver Power se Hyundai nachází na 10. místě z 25 výrobců. Rovněž záruka společnosti Hyundai je impozantní, a tuto nabídku záruky na pět let a neomezený počet kilometrů je jednou z nejlepších v této oblasti vůbec.

Mezi konkurencí se rozhodně neztratí

Hlavním konkurentem i30 kombi je Volkswagen Golf Variant, který se pohybuje ve stejné cenové úrovni a rovněž se může pochlubit sportovním exteriérem.  Bonusem tohoto vozu je velká panoramatická střecha, která poskytuje působivý výhled na oblohu, což je v tomto klání bod pro VW.  Na druhou stranu design vozu Variant, je o něco méně zábavný než i30, který zaujme svým agresivnějším stylem.

Délka vozu i30 kombi je 4,3 m, zatímco Golf Variant je o cca 25 cm delší. Nicméně neznamená to, že by i30 nabízel méně vnitřního prostoru, jak již bylo zmíněno.

Vezmeme-li v úvahu styl těla, mohlo by se zdát, že mezi soupeře patří i BMW řady 3 kombi a Volvo V60, ale tyto modely jsou výrazně dražší, takže ve skutečnosti o přímé konkurenty nejde. Nicméně co do celkového komfortu, je i30 s těmito vozy dobře srovnatelný. Pokud by společnost Hyundai ve voze i30 použila silnější motor, stal by se vůz patrně konkurenceschopným i pro Volvo nebo BMW. BMW řady 3 kombi disponuje motorem 2,0l s výkonem 248 koní, zatímco Volvo V60 má pod kapotou 2,0l motor s výkonem 240 koní.

Další informace

Hyundai i30 kombi patří do skupinového označení “Nižší střední třída”, kam patří například také Subaru XV, Volvo V40, Suzuki S-Cross, BMW Řada 1 nebo Škoda Rapid. Aktuální generace je označována jako i30 (DG/GDH) kombinace DG/GDH a začala se vyrábět v květnu 2015.

Jihokorejská automobilka Hyundai nabízí celkem 14 modelů: i30 kombi, i40 kombi, Ioniq, i10 nebo i20 Active. i30 kombi patří s délkou 4.485 metru k těm větším, šířka je pak 1.78m, výška 1.5 m. Hodnoty průměrného kombíku jsou pak 4.7m na délku, 2.04m na šířku a 1.48m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “combi”, tedy aut kde karoserie vede v jedné linii nad zavazadlový prostor, kde pak jde ostře dolů. Díky tomu disponuje opravdu velkým zavazadlovým prostorem. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších kombíků, jako jsou Honda CIVIC TOURERŠkoda Octavia CombiSeat Leon ST nebo Seat X-Perience.

Ceny motorizací - benzín nebo nafta?

i30 kombi se vyrábí v sedmi různých motorizacích, mezi nejvýkonnější T-GDI 140 a nejslabší CVVT 100 je rozdíl celkových 30kW (40 koní). Rozdíl v udávané spotřebě je pak zanedbatelných 0.1l/100km, a to celkem nečekaně ve prospěch silnějšího. Pokud máte rádi vůni benzínu, z nabízených motorizací budete mít radost - je jich totiž více než naftových. Ke koupi jsou ve výkonech 98, 118 nebo 138 koní. Nejostřejší z nich (T-GDI 140) dosahuje maximální rychlosti 208km/h a na stovku se dostane na 9.2 sekundy. Nutno zmínit, že oproti benzínovým motorizacím se udávaná spotřeba nejslabšího dieselu liší pouze o 1.4l/100km, peněžní úspora na palivu tedy úplně neodůvodňuje vyšší ceníkovou cenu dieselu o 130 tisíc Kč (úspora na palivu by se vám vrátila až po najetých 343 915 km).

Dostupná je verze s automatickou převodovkou ve spojení s výbavou Weekend.i30 kombi se momentálně vyrábí pouze ve variantě s pohonem předních kol, pokud požadujete pohon 4x4, je třeba se poohédnout jinde - v podobné cenové relaci třeba japonská automobilka Suzuki nabízí Vitara s motorem 1.6 VVT za 546900 Kč.

i30 kombi - financování a leasing

Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 11024Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 116450 Kč. Výhodnější variantou financování vozu Hyundai i30 kombi pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing Hyundai Tarif v sobě zahrnuje havarijní i zákonné pojištění (průměrná cena i30 kombi - 9938 Kč), silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 20-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.

U kombíku by pro vás mohl být důležitý i objem kufru. Hyundai i30 kombi disponuje objemem 528 litrů, resp. 1642 litrů při sklopených zadních sedadlech. Za stejnou nebo nižší cenu toho nejvíce uvezete v těchto vozech: CITROËN BERLINGO MULTISPACE (1350 litrů), Peugeot Expert (1172 litrů), Fiat DOBLO COMBI XL (1050 litrů), Nissan NV200 EVALIA (900 litrů) nebo Nissan NV200 COMBI (900 litrů)

Vyzdvihnout je třeba dobrou manévrovatelnost modelu i30 kombi - otočí se na 10,6 m, což je velmi dobrý údaj.

Nový model i30 kombi v prodeji od června 2017

i30 kombi také patří mezí jedno z nejoblíběnějších aut v ČR - za poslední rok si našla 7281 zákazníků, z toho 62% nových vozů šlo do firemních flotil a podnikatelům. Je tak pátým nejprodávanějším vozem v ČR. V červenci 2017 se prodalo 539 kusů, čemuž se nejvíce blíží prodeje Volkswagenu GOLF (512 kusů), Dacie DUSTER (487 kusů), Škody SUPERB (637 kusů), Dacie SANDERO (421 kusů) nebo Kii CEE´D (370 kusů). Vyloženě mezi vozy s karoserií combi je tento vůz Hyundai na třetím místě.

 

 

Další recenze

Praktické a dobře zpracované Hyundai není tak čisté jako hatchback, ale i tak je to hospodárné, propracované a pohodlné auto. Velký zavazadlový prostor a solidní prostor pro cestující z něj dělají skvělou volbu pro rodiny. A silná 5letá záruka už je jen třešničkou na dortu.
4/5
Je mnoho důvodů proč doporučit Hyundai i30 kombi, v neposlední řadě je to jeho enormní zavazadlový prostor. S lákavým mixem schopností, a přitom za přijatelnou cenu, určitě stojí za zvážení.
4/5
Hyundai i30 rozhodně není vozem na divočení na okreskách. Je ale skvělým rodinným vozem, jenž vás osloví jízdním pohodlím, prostorností a v neposlední řadě i praktičností. Hledáte-li rodinný kombík a Octavia se vám zdá příliš tuhá a mainstreamová, může se pro vás její konkurent ze Nošovice stát vhodnou volbou.
90/100

Technické parametry

Motor

Palivodiesel benzín
Převodovkaa, m
Poháněná nápravaFWD
Výkon73 kW - 103 kW
Maximální rychlost181 - 208 Km/h
Zrychlení na 100 Km/h9.2 - 12.9 s

Model

Sériei30 (GD/GDH) Kombi
Začátek výroby05/2015
Začátek výroby modelu05/2015
Třída vozidlaNižší střední třída
Interní označení výrobce-

Rozměry

Výška1465mm
Šířka1795mm
Délka4585mm
Rozvor2650 mm
Objem kufru602 / 1650 l
Hmotnost1285 - 1415/
1800 - 1940 Kg
Poloměr otáčení10,6 m
Světlá výška135 mm
Přední nájezdový úhel-
Zadní nájezdový úhel-
Přechodový úhel-
Stoupavost-
Hloubka brodění-

Spotřeba

Kombinovaná4.2 - 5.6 l/100km
Ve městě- - - l/100km
Mimo město- - - l/100km
Emisní normaEuro 6
CO2115 g/km

Karoserie

typcombi
Počet míst5
Počet dveří5
Zatížení střechy80 kg
Přední brzdyKotoučová
Zadní brzdyKotoučová
Přední odpruženíVinutá pružina
Zadní odpruženíVinutá pružina

Asistenční systémy

Adaptivní brzdová světlaAktivace výstražných světel
Systém nouzového brzdění-
Parkovací senzoryzadní
Kontrola trakceProgram elektronické stability
Typ monitorování tlaku v pneumatikáchpřímé měření (senzor)
Navigační systémBarevný displej (dotyková obrazovka)

Cena

Cena414 990 Kč -
614 990 Kč
Minimální výbavaEntry

Přívěs

Nebrzděný1200 - 1500 kg
Brzděný600 - 650 kg

Rivalové

Renault Clio Grandtour GT
cena od415 900 Kč
motorEnergy TCe 120 87 kW
převodovkaa (6)
pohonFWD
objem1197 ccm
max. rychlost199 km/h
spotřeba5.4 l
akcelerace9.2 s
Toyota Auris Touring Sports
cena od407 900 Kč
motor1.33 Dual VVT-i 73 kW
převodovkam (6)
pohonFWD
objem1329 ccm
max. rychlost175 km/h
spotřeba5.6 l
akcelerace13.2 s
Opel Astra Sports Tourer
cena od404 900 Kč
motor1.4 74 kW
převodovkam (5)
pohonFWD
objem1398 ccm
max. rychlost185 km/h
spotřeba5.5 l
akcelerace13.9 s
Volkswagen Golf Variant
cena od441 900 Kč
motor1,0 TSI 81 kW
převodovkam (6)
pohonFWD
objem999 ccm
max. rychlost197 km/h
spotřeba4.9 l
akcelerace10.4 s

Motorizace

CVVT 100
Palivobenzín
Převodovkamanuál (6)
PohonFWD
Objem1.4 l
Max. rychlost181 km/h
Spotřeba5.6 l
Zrychlení12.9 s
Výkon73 kW
Cenaod 414 990 Kč
Zobrazit motorizaci
T-GDI 120
Palivobenzín
Převodovkamanuál (6)
PohonFWD
Objem1 l
Max. rychlost188 km/h
Spotřeba4.9 l
Zrychlení11.4 s
Výkon88 kW
Cenaod 454 990 Kč
Zobrazit motorizaci
T-GDI 140
Palivobenzín
Převodovkamanuál (6)
PohonFWD
Objem1.4 l
Max. rychlost208 km/h
Spotřeba5.5 l
Zrychlení9.2 s
Výkon103 kW
Cenaod 524 990 Kč
Zobrazit motorizaci
T-GDI 140 DCT
Palivobenzín
Převodovkaautomat (7)
PohonFWD
Objem1.4 l
Max. rychlost208 km/h
Spotřeba5.5 l
Zrychlení9.2 s
Výkon103 kW
Cenaod 574 990 Kč
Zobrazit motorizaci
CRDi 110
Palivodiesel
Převodovkamanuál (6)
PohonFWD
Objem1.5 l
Max. rychlost188 km/h
Spotřeba4.2 l
Zrychlení11.5 s
Výkon81 kW
Cenaod 544 990 Kč
Zobrazit motorizaci
CRDi 136
Palivodiesel
Převodovkamanuál (6)
PohonFWD
Objem1.5 l
Max. rychlost188 km/h
Spotřeba4.2 l
Zrychlení0 s
Výkon100 kW
Cenaod 564 990 Kč
Zobrazit motorizaci
CRDi 136 DCT
Palivodiesel
Převodovkaautomat (7)
PohonFWD
Objem1.5 l
Max. rychlost188 km/h
Spotřeba4.2 l
Zrychlení0 s
Výkon100 kW
Cenaod 614 990 Kč
Zobrazit motorizaci

Kolik doopravdy stojí Hyundai i30 kombi? Poptejte dealery přes Autohled a
buďte si jisti, že máte tu nejlepší cenu

Získat nejlepší cenu

Náklady na provoz

Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.

Povinné ručení

Clio Grandtour GT Energy TCe 120 EDC
2 059 Kč
Auris Touring Sports 1.33 Dual VVT-i
2 139 Kč
Astra Sports Tourer 1.4 (74kW/100k)
2 523 Kč
Golf Variant 1,0 TSI BMT
2 523 Kč
i30 kombi CVVT 100
2 523 Kč

* průměrná cena za roční pojištění

Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto kombíku vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 661 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii combi za něj zaplatíte 3 458 Kč.

Pojistit tento vůz Hyundai lze tedy o 797 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu i30 kombi oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.

Havarijní pojištění

Clio Grandtour GT Energy TCe 120 EDC
6 058 Kč
Auris Touring Sports 1.33 Dual VVT-i
5 941 Kč
Astra Sports Tourer 1.4 (74kW/100k)
5 898 Kč
Golf Variant 1,0 TSI BMT
5 898 Kč
i30 kombi CVVT 100
5 898 Kč

* průměrná cena za roční pojištění

Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.

Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Hyundai i30 kombi s motorem CVVT 100 na 6 524 Kč ročně, což je na poměry kombíků o 11 621 Kč méně než je průměr.

Palivo na rok

Clio Grandtour GT Energy TCe 120 EDC
43 740 Kč
Auris Touring Sports 1.33 Dual VVT-i
45 360 Kč
Astra Sports Tourer 1.4 (74kW/100k)
44 550 Kč
Golf Variant 1,0 TSI BMT
39 690 Kč
i30 kombi CVVT 100
45 360 Kč

* průměrná cena za rok provozu

S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 73kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.6l/100km) při současných průměrných cenách paliv (27 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 45 360 Kč.

Letní pneumatiky

Clio Grandtour GT Energy TCe 120 EDC
?
Auris Touring Sports 1.33 Dual VVT-i
5 324 Kč
Astra Sports Tourer 1.4 (74kW/100k)
8 788 Kč
Golf Variant 1,0 TSI BMT
5 324 Kč
i30 kombi CVVT 100
5 324 Kč

* průměrná cena za jednu sadu

Na letních pneumatikách i30 kombi v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.

i30 kombi může přijet jak s 15ti palcovými disky, tak i 16ti palcovými, cenový rozdíl sady letních pneumatik prémiové značky v obou rozměrech je 1 276 Kč. Zatímco tedy v menším rozměru pneumatik 195/65 R15 zaplatíte za sadu Goodyear Efficientgrip 5 324 Kč, u větších 205/55 R16 za model Dunlop SP Sport Bluresponse to je 6 600 Kč.

Zimní pneumatiky

Clio Grandtour GT Energy TCe 120 EDC
?
Auris Touring Sports 1.33 Dual VVT-i
5 464 Kč
Astra Sports Tourer 1.4 (74kW/100k)
9 080 Kč
Golf Variant 1,0 TSI BMT
5 464 Kč
i30 kombi CVVT 100
5 464 Kč

* průměrná cena za jednu sadu

Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.

Pro konkrétní porovnání v rámci modelu i30 kombi: zimní sada prémiových pneumatik GoodYear UltraGrip 7+ s 15ti palcovými disky (195/65 R15) vás vyjde na 5 464 Kč, s 16ti palcovými (205/55 R16 - Goodyear Efficientgrip) pak na 8 372 Kč.

Servis

Clio Grandtour GT Energy TCe 120 EDC
?
Auris Touring Sports 1.33 Dual VVT-i
?
Astra Sports Tourer 1.4 (74kW/100k)
?
Golf Variant 1,0 TSI BMT
932 Kč
i30 kombi CVVT 100
722 Kč

* průměrná hodinová sazba

Autorizované servisy Hyundai si za běžnou mechanickou práci na voze modelu i30 kombi účtují v průměru 722 Kč za hodinu práce. V této ceně sice není cena náhradních dílů a materiálu, nicméně dá vám celkem dobrou představu, kolik vás bude stát práce na běžné servisní prohlídce. V potaz je třeba brát také lokalitu servisu, ceny se napříč Českou republikou liší a ve větších městech bývají zpravidla vyšší.

Statistika prodejů

Prodeje celkem
Prodeje firmy
6 20167 20168 20169 201610 201611 201612 20161 20172 20173 20174 20175 20176 20177 2017 2004006008001,000

Výbava

Základní (1.4 blue)

  • 3bodový bezpečnostní pás na zadním středovém sedadle
  • ABS
  • Airbag spolujezdce
  • Deaktivace airbagu spolujezdce
  • Airbag řidiče
  • Systém řízení trakce
  • Asistent rozjezdu do kopce
  • Nouzový brzdový asistent
  • Dynamické brzdová světla
  • Elektronický stabilizační program (ESP)
  • Elektrická přední okna
  • ISOFIX
  • Zadní hlavový airbag
  • Přední hlavový airbag
  • Zadní opěrky hlavy
  • Zadní prostřední opěrka hlavy
  • Mlhová světla
  • Sklopitelná zadní sedadla
  • Rádio
  • Monitorování tlaku v pneumatikách - TPMS
  • Boční airbag vpředu
  • Posilovač řízení
  • Systém start-stop
  • Centrální zamykání

Nejvyšší (1.6 CRDi blue Premium DCT)

  • 3bodový bezpečnostní pás na zadním středovém sedadle
  • ABS
  • Airbag spolujezdce
  • Deaktivace airbagu spolujezdce
  • Airbag řidiče
  • ostatní airbagy
  • Alu kola
  • Systém řízení trakce
  • Asistent rozjezdu do kopce
  • Nouzový brzdový asistent
  • Dynamické brzdová světla
  • Pomoc při parkování
  • Elektronický stabilizační program (ESP)
  • Elektrická zadní okna
  • Elektrická přední okna
  • ISOFIX
  • Zadní hlavový airbag
  • Přední hlavový airbag
  • Zadní opěrky hlavy
  • Zadní prostřední opěrka hlavy
  • Svícení do zatáček
  • Světelný senzor
  • Mlhová světla
  • Sklopitelná zadní sedadla
  • Rádio
  • Dešťový senzor
  • Monitorování tlaku v pneumatikách - TPMS
  • Boční airbag vpředu
  • Posilovač řízení
  • Omezovač rychlosti
  • Systém start-stop
  • Xenonové světlomety
  • Centrální zamykání

Příplatková (1.6 CRDi blue Premium DCT)

  • Aktivní parkovací asistent
  • Kožený interiér
  • Metalická barva
  • Navigace
Rybná 716/24, Staré město, 110 00 Praha 1, IČO: 05729734
info@autohled.cz, +420 605 473 607
0
Porovnávač
TOPlist