Cena od | 877 900 Kč |
Paliva | benzín hybrid plug-in-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Výkon | 110 kW - 165 kW |
Maximální rychlost | 195 - 200 Km/h |
Spotřeba | 1.4 - 5.8 l/100km |
Akcelerace | 9.2 - 9.7 s |
motor o objemu 1497ccm a výkonu 201 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na přední kola pomocí automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 8.0 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 170km/h. Pro srovnání, motor 2.5 Hybrid Fordu Kuga o objemu 2488ccm generuje 188 koní a na stovku zrychlí za 9.5 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 196km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.8 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto SUV od Nissanu stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný Ford Kuga je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 5.2l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.
Nissan X-Trail měří 1.72 metru na výšku, 1.84 metru na šířku a 4.68 metru na délku. Rozvor činí 2.71 metru. Do kufru se vejde 575 litrů nákladu, resp. 1396 litrů při sklopených sedačkách. U Fordu jsou hodnoty následující: 1.66 metru na výšku, 1.88 metru na šířku a 4.63 metru na délku, rozvor činí 2.71m. Objem kufru je 405 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1481 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Nissan má pohotovostní hmotnost 1.8 tuny, Ford o 27kg méně, váží tedy 1.77 tuny.
Název | e-Power 150kW |
Palivo | hybrid |
Počet válců | 3 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 4600 RPM |
Točivý moment | 330 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 2400 RPM |
Objem motoru | 1.5 l |
Převodovka | a (1) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 150 kW |
Maximální rychlost | 170 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 8 s |
Nejnižší výbava | ACENTA |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1720mm |
Šířka | 1840mm |
Délka | 4680mm |
Rozvor | 2705 mm |
Objem kufru | 575 / 1396 l |
Hmotnost | 1800 / 2245 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 5.8 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 55 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 670 kg |
Brzděný | 670 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 069 990 Kč |
Minimální výbava | ACENTA |
Palivo | benzín hybrid mild-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 1.5 - 1.5 l |
Max. rychlost | 170 - 200 km/h |
Spotřeba | 5.8 - 7.2 l |
Zrychlení | 7 - 9.6 s |
Výkon | 116 kW - 157 kW |
Cena | 899 990 Kč - 1 254 990 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 200 km/h |
Zrychlení | 9.6 s |
Výkon | 120 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 4800 RPM |
Spotřeba | 7.2 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | VISIA |
Cena | od 929 990 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 170 km/h |
Zrychlení | 8 s |
Výkon | 150 kW |
Točivý moment | 330 Nm |
Maximální otáčky | 4600 RPM |
Spotřeba | 5.8 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | ACENTA |
Cena | od 1 069 990 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 7 s |
Výkon | 157 kW |
Točivý moment | 525 Nm |
Maximální otáčky | 4600 RPM |
Spotřeba | 6.3 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | N-CONNECTA |
Cena | od 1 234 990 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 7 s |
Výkon | 116 kW |
Točivý moment | 525 Nm |
Maximální otáčky | 4600 RPM |
Spotřeba | 6.4 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | N-CONNECTA |
Cena | od 1 254 990 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 200 km/h |
Zrychlení | 9.6 s |
Výkon | 120 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 4800 RPM |
Spotřeba | 7.1 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | VISIA |
Cena | od 899 990 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 647 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Nissan lze tedy o 811 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu X-Trail oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Nissan X-Trail s motorem e-Power 150kW na 11 248 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 6 897 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 150kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.8l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách X-Trail v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
X-Trail může přijet jak s 17ti palcovými disky, tak i 19ti palcovými, cenový rozdíl sady letních pneumatik prémiové značky v obou rozměrech je 5 016 Kč. Zatímco tedy v menším rozměru pneumatik 225/65 R17 zaplatíte za sadu GoodYear Efficientgrip SUV 11 788 Kč, u větších 225/55 R19 za model GoodYear Efficientgrip SUV to je 16 804 Kč.* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
Pro konkrétní porovnání v rámci modelu X-Trail: zimní sada prémiových pneumatik Continental WinterContact TS 850P SUV s 17ti palcovými disky (225/65 R17) vás vyjde na 11 136 Kč, s 19ti palcovými (225/55 R19 - GoodYear Efficientgrip SUV) pak na 29 772 Kč.
* průměrná hodinová sazba