Cena od | 2 562 300 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 259 kW - 390 kW |
Maximální rychlost | 245 - 250 Km/h |
Spotřeba | 7.7 - 12.1 l/100km |
Akcelerace | 4.7 - 5.9 s |
Německá automobilka Audi nabízí celkem 63 modelů, namátkově třeba Q8, Q3, Q7, Q3 Sportback nebo RS Q3. SQ7 patří s délkou 5.067 metru k těm větším, šířka je pak 2.212m, výška 1.743 m. Hodnoty průměrného SUVčka jsou pak 4.6m na délku, 2.06m na šířku a 1.65m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “SUV”, tedy aut kde jsou kombinované sportovní vlastnosti s užitkovými (tedy SUV, sportovně užitkové auto). Vyznačují se vyšší světlou výškou, často bývají vybaveny pohonem 4x4. Hodí se tak například i na tahání přívěsů. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších SUVček, jako jsou BMW X7, Audi SQ8, Cadillac Escalade, Porsche Cayenne Coupé, Porsche Cayenne, BMW X6, BMW X5 nebo Maserati Levante.
SQ7 se vyrábí v jediné různých motorizacích.Pokud preferujete benzínové motory, z nabízených motorizací budete nadšeni - SQ7 je totiž dostupný pouze s agregáty spalující benzín. Ke koupi jsou ve výkonech 500 koní. Nejostřejší z nich (TFSI quattro) dosahuje maximální rychlosti 250km/h a na stovku se dostane na 4.1 sekundy.
Dostupná je verze s osmistupňovou automatickou převodovkou TFSI quattro ve spojení s výbavou SQ7.SQ7 je dostupný pouze ve variantě s pohonem všech kol, a to ve všech motorizacích.
U SUVčka by pro vás mohl být důležitý i objem kufru. Audi SQ7 disponuje objemem 803 litrů, resp. 1988 litrů při sklopených zadních sedadlech. Za stejnou nebo nižší cenu toho nejvíce uvezete v těchto vozech: SEAT Tarraco (760 litrů), Volkswagen Touran (743 litrů), CITROËN GRAND C4 SPACETOURER (704 litrů), Jaguar I-Pace (638 litrů) nebo Audi Q8 (605 litrů)
Zajímavé je také to, že SQ7 disponuje nepřímým měřením tlaku v pneumatikách, což znamená, že do druhé sady kol není nutné dokupovat senzory, které mohou být drahé.
Palivo | benzín |
Převodovka | a |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 373 kW - 373 kW |
Maximální rychlost | 250 - 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.1 - 4.1 s |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | vyšší střední třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1743mm |
Šířka | 1970mm |
Délka | 5067mm |
Rozvor | 2996 mm |
Objem kufru | 803 / 1988 l |
Hmotnost | 2275 - 2275/ 2925 - 2925 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 12.1 - 12.1l/100km |
Ve městě | 16.4 - 16.4 l/100km |
Mimo město | 9.6 - 9.6 l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Adaptivní brzdová světla | - |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | - |
Kontrola trakce | - |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | - |
Navigační systém | - |
Cena | 2 726 900 Kč - 2 726 900 Kč |
Minimální výbava | SQ7 |
Brzděný | 3500 - 3500 kg |
Nebrzděný | 750 - 750 kg |
Cena od | 1 864 900 Kč |
Paliva | mild-hybrid plug-in-hybrid |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 4 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.1 s |
Výkon | 373 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 12.1 l |
Velikost nádrže | 85 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SQ7 |
Cena | od 2 726 900 Kč |
Kolik doopravdy stojí Audi SQ7? Poptejte dealery přes Autohled a
buďte si jisti, že máte tu nejlepší cenu
Již z principu nemám vozy typu SUV příliš v lásce. Svou existencí jsou v podstatě zbytečné, neboť je většina majitelů používá ve zcela fádním režimu příměstského a dálničního provozu, a prakticky žádný z nich se do skutečného terénu nikdy nepodívá. Pak je tu ale Audi SQ7… Vůz, který v kategorii SUV vlastně i potřebuje být, protože by se jinak nemohl stát tím nejlepším z nejlepších. A povedlo se! Týden za jeho volantem nám ukázal, jak mistrně Audi SQ7 obelstilo všechny své konkurenty, a téměř se zdá, že díky vyspělým technologiím dokáže absolutně vše. Stále však existuje jedna věc, kterou obejít neumí – fyzikální zákony! Mějte proto na paměti, že pokud si tento vůz hodláte vyzkoušet, jde v podstatě o trvale nabitou zbraň hromadného ničení, kterou, pokud se rozhodnete příliš pozdě, není snadné zastavit. Nad vším ostatním ale vyzraje dokonale. Klobouk dolů, Audi!autanet.cz
Myslím, že jsem si až tak nezapřeháněl, Audi SQ7 je zcela objektivně opravdu jedno z nejlepších aut na světě. Pojďme popořadě – interiér je prostorný, praktický, zavazadlový prostor bezbřehý, přístrojová deska přehledná, dokonale zpracovaná, sedačky pohodlné, s příjemným bočním vedením. U motoru se budu rozplývat nejvíc. Nový čtyřlitrový osmiválec TDI s elektrickým kompresorem doplňujícím dvě klasická turbodmychadla jede víc než famózně, spotřeba je přitom velmi přijatelná. Podvozek poskytne dostatek komfortu, vzduchové odpružení znejistí až na opravdu ostrých nerovnostech, v zatáčkách je SQ7 překvapivě hbité. Skvěle pracuje osmistupňový automat. Připomínky lze mít k odtažitému řízení, ve verzi SQ7 je tohle Audi už docela vzhledné, design karoserie ale nikdy nebude silnou stránku tohoto čtyřkruhového SUVauto.cz
Ti, kteří stále spílají turboéře v osobních automobilech, by měli zavítat do autosalonů Audi a požádat o testovací jízdu v Audi SQ7. S velkou pravděpodobností si pak minimálně svůj názor poopraví. Více na: http://www.autorevue.cz/vykvet-automobilove-techniky-poznatky-z-testu-suv-audi-sq7autorevue.cz