Cena od | 870 900 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 110 kW - 180 kW |
Maximální rychlost | 202 - 233 Km/h |
Spotřeba | 1.4 - 7.3 l/100km |
Akcelerace | 6.3 - 9.6 s |
Benzínový motor o objemu 1998ccm a výkonu 189 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na přední kola pomocí sedmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 7.7 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 227km/h. Pro srovnání, benzínový motor 40 TFSI quattro Audi Q3 o objemu 1984ccm generuje 188 koní a na stovku zrychlí za 7.4 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 220km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.5 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto SUV od BMW stát 2.53 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 75 900,00 Kč. Výše zmiňovaný Audi Q3 je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 7.2l, což v praxi znamená náklady 3.31 Kč na 1km a 99 360,00Kč na 30 tisíc km.
BMW X2 měří 1.53 metru na výšku, 1.82 metru na šířku a 4.36 metru na délku. Rozvor činí 2.67 metru. Do kufru se vejde 470 litrů nákladu, resp. 1355 litrů při sklopených sedačkách. U Audi jsou hodnoty následující: 1.59 metru na výšku, 1.85 metru na šířku a 4.48 metru na délku, rozvor činí 2.68m. Objem kufru je 530 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1525 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. BMW má pohotovostní hmotnost 1.54 tuny, Audi o 160kg více, váží tedy 1.7 tuny.
Název | sDrive20i (AT) |
Palivo | benzín |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Přímé vstřikování |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5000 RPM |
Točivý moment | 280 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1350 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (7) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 141 kW |
Maximální rychlost | 227 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 7.7 s |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Série | X2 (F39) |
Začátek výroby | 03/2018 |
Začátek výroby modelu | 07/2018 |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1526mm |
Šířka | mm |
Délka | 4360mm |
Rozvor | 2670 mm |
Objem kufru | 470 / 1355 l |
Hmotnost | 1535 / 2055 Kg |
Poloměr otáčení | 11.3 |
Světlá výška | 182 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 5.5 l/100km |
Ve městě | 6.8 l/100km |
Mimo město | 4.8 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 51 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 126 g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | 75 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 1800 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | zadní |
Kontrola trakce | Stabilizační systém DSC III |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej |
Cena | 991 900 Kč |
Minimální výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Palivo | diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 1.5 - 2 l |
Max. rychlost | 192 - 250 km/h |
Spotřeba | 1.9 - 6.9 l |
Zrychlení | 4.9 - 11.5 s |
Výkon | 85 kW - 225 kW |
Cena | 845 000 Kč - 1 443 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 205 km/h |
Zrychlení | 9.6 s |
Výkon | 103 kW |
Točivý moment | 220 Nm |
Maximální otáčky | 4600 RPM |
Spotřeba | 5.6 l |
Velikost nádrže | 51 l |
CO2 | 129 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 845 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 205 km/h |
Zrychlení | 9.6 s |
Výkon | 103 kW |
Točivý moment | 220 Nm |
Maximální otáčky | 4600 RPM |
Spotřeba | 5.6 l |
Velikost nádrže | 51 l |
CO2 | 125 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 896 480 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 227 km/h |
Zrychlení | 7.7 s |
Výkon | 141 kW |
Točivý moment | 280 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.5 l |
Velikost nádrže | 51 l |
CO2 | 126 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 991 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 224 km/h |
Zrychlení | 7.4 s |
Výkon | 141 kW |
Točivý moment | 280 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 6.1 l |
Velikost nádrže | 61 l |
CO2 | 138 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 054 300 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.9 s |
Výkon | 225 kW |
Točivý moment | 450 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 6.9 l |
Velikost nádrže | 61 l |
CO2 | 157 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 443 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 192 km/h |
Zrychlení | 11.5 s |
Výkon | 85 kW |
Točivý moment | 270 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.4 l |
Velikost nádrže | 51 l |
CO2 | 115 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 860 600 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 192 km/h |
Zrychlení | 11.5 s |
Výkon | 85 kW |
Točivý moment | 270 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.4 l |
Velikost nádrže | 51 l |
CO2 | 106 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 912 080 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 207 km/h |
Zrychlení | 9.3 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 330 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.5 l |
Velikost nádrže | 51 l |
CO2 | 119 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 912 600 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 206 km/h |
Zrychlení | 9.2 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 350 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.9 l |
Velikost nádrže | 51 l |
CO2 | 128 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 965 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 207 km/h |
Zrychlení | 9.3 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 330 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.5 l |
Velikost nádrže | 51 l |
CO2 | 113 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 966 784 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 206 km/h |
Zrychlení | 9.4 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 350 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.8 l |
Velikost nádrže | 51 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 015 300 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 224 km/h |
Zrychlení | 7.9 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.3 l |
Velikost nádrže | 51 l |
CO2 | 113 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 038 700 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 221 km/h |
Zrychlení | 7.7 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.6 l |
Velikost nádrže | 51 l |
CO2 | 121 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 093 300 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 237 km/h |
Zrychlení | 6.7 s |
Výkon | 170 kW |
Točivý moment | 450 Nm |
Maximální otáčky | 4400 RPM |
Spotřeba | 5.1 l |
Velikost nádrže | 51 l |
CO2 | 133 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 137 500 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 195 km/h |
Zrychlení | 6.8 s |
Výkon | 92 kW |
Točivý moment | 385 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 1.9 l |
Velikost nádrže | 36 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 172 600 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz BMW lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu X2 oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz BMW X2 s motorem sDrive20i (AT) na 17 321 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 824 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 141kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.5l/100km) při současných průměrných cenách paliv (46 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 75 900 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách X2 v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba