Akční nabídky

Popis modelu

Za prvních patnáct let 1.5 milionu prodaných kusů, takový je úspěch japonského crossoveru střední třídy. V současnosti se prodávaná třetí generace sedmimístného Outlanderu, která je jen o 10 centimetrů delší a má o 10 cm menší rozvor než průměrné SUV které má 4.6 metru na délku, 1.7 na výšku s rozvorem kol 2.8 metru.

Mitsubishi byla jedna z prvních automobilek, která začala prodávat SUV v Evropě, po velkých prodejních úspěších na americkém i asijském trhu, kde se prodávalo už od roku 2001. V evropských zemích se začalo prodávat v roce 2003, v tu dobu se ale moc nepotkalo s úspěchem, protože v nabídce byli jen benzínové motory, jiní zase přisuzovali neúspěch příliš americkému vzhledu. Druhá generace Outlanderu se začala vyrábět v roce 2006, od které byli odvozeny i Peugeot 4007 a Citroën C-Crosser, Mitsubishi ale na rozdíl od francouzských automobilek používalo naftové motory z koncernu VW, pár aut slouží i ve flotile Policie ČR na Moravě. Od roku 2012 se prodává současná generace označovaná jako Outlander III, do dnešní podoby dospěla faceliftem v roce 2015 a prodává se jak v klasických naftových a benzínových verzích, tak i jako plug-in hybrid.

Japonská automobilka Mitsubishi pyšnící se dvanácti vítěznými tituly Rallye Dakar prodává hlavně auta velikosti SUV, kdy Outlander je největší ze tří bratrů, dále je v nabídce ještě pick-up L200, offroad Pajero a historicky velmi úspěšný model Lancer ve verzích Sportback a Sportsedan.

Benzínových motorů poskromnu, nafta i třímotorový plug-in hybrid se dvěma elektromotory a jedním spalovacím

Benzínový motor je v nabídce konkrétně jen jeden a to 2.0 MIVEC o výkonu 110 Kw v kombinaci buď s pětistupňovým manuálem a pohonem předních kol nebo s automatickou převodovkou a čtyřkolkou, za což si připlatíte 92 000 Kč.
Za označením MIVEC se skrývá systém variabilního časování sacích i výfukových ventilů, díky čemu motor dosahuje vyšších výkonů a nižší spotřeby. Výrobcem udávaná spotřeba je 6.6 litru na sto kilometrů, v běžném provozu se dostanete až na 10.1 litru.

Z naftových agregátů můžete mít 2.2 DI-D o výkonu 110 nebo 132 kw a to jak s šestistupňovým automatem nebo o 40 000 Kč levnějším řešením s manuální šestistupňovou převodovkou. Všechny pak s pohonem 4x4. Spotřeba udávaná Mitsubishi činí 5.8, na silnicích tyto motory spotřebují podle německého SpritMonitoru 7.8 litrů.

Nejzajímavějším řešením se pak nabízí hybridní Outlander PHEV s automatickou převodovkou a náhonem na všechna kola. Pod kapotou je umístěný benzínový dvoulitr o výkonu 89 kw a každou nápravu navíc pohání jeden elektromotor, kterým když dojde energie z akumulátorů, systém nastartuje generátor. Tím pádem můžete jet až na 3 motory současně. Jedná se o plug-in hybrid, což znamená že Mitsubishi nabijete buď ze zásuvky nebo se sám nabíjí za jízdy. Výrobce udává spotřebu dvou litrů na sto kilometrů, v reálném provozu dosahuje sedmimístný Outlander neméně krásné spotřeby 4.2 L/100km.

Pro srovnání Škoda Kodiaq a VW Tiguan Allspace můžete mít s benzínovými motory TSi 1.4 110 Kw a 2.0 132 kw nebo naftovými 2.0 TDi 110 a 140 kw, Allspace navíc ještě 2.0 BiTDi 176 Kw. Hybridní pohon nabízí také Toyota RAV4 s výrobcem udávanou spotřebou 4.7 litru.

Na výběr jsou tři různé stupně výbav

Intense v sobě skrývá šestnácti palcové disky, podélné střešní ližiny nebo zatmavená zadní okna. Interiéru dominuje kožený volant s ovládáním autorádia a tempomatu i audiosystém se 7" obrazovkou a Bluetooth konektivitou. Startování probíhá pouhým stisknutím tlačítka, při couvání vám pomáhají senzory v zadním nárazníku a nelze opomenout ani dešťový či světelný senzor. V noci vám na cestu budou svítit světlomety s LED technologií.

Dalším stupněm výbavy je Intense+, kde se můžete těšit navíc na automatická dálková světla, led mlhová světla, zadní couvací kameru nebo bezklíčové zamykání. Nesmíme opomenout ani důležitý bezpečnostní prvek a to systém předcházení čelnímu nárazu s detekcí chodců. Outlanderova osmnácti palcová kola pak snadno zabrzdíte elektronickou ruční brzdou s funkcí Autohold. V této výbavě navíc dostanete sedmimístné vozidlo s posuvnou druhou řadou sedadel. Adaptivní tempomat nejen že udržuje vámi zvolenou rychlost, ale dokáže se přizpůsobit i pomaleji jedoucím vozidlům před Vámi.

Instyle vám navíc nabídne kožené čalounění, vyhřívané přední sklo a volant. Soustava kamer hlídá mrtvé úhly, jízdní pruhy a nabízí i 360°pohled okolo celého auta, promítaný na obrazovku rádia. Sedadlo řidiče je posuvné elektronicky, stejně jako i ovládání víka kufru.

Za poslední rok se Mitsubishi Outlander drží s 368 prodanými kusy na šestnáctém místě ve své třídě. (údaj z července 2018)

Napsali jsme

Renault Arkana – SUV-kupé pro každého? recenze

19. září 2021

Rivalové

Renault Arkana
Cena od711 000 Kč
Palivabenzín hybrid
Převodovkaa
PohonFWD
Výkon103 kW - 116 kW
Maximální rychlost172 - 205 Km/h
Spotřeba4 - 5.3 l/100km
Akcelerace9.1 - 10.6 s
Mazda CX-5
Cena od730 600 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon110 kW - 143 kW
Maximální rychlost188 - 208 Km/h
Spotřeba4.9 - 7.3 l/100km
Akcelerace9 - 10.9 s

Technické parametry

Motor

PalivobenzínLPG
Převodovkaa, m
Poháněná nápravaFWD
Výkon110 kW - 110 kW
Maximální rychlost190 - 192 Km/h
Zrychlení na 100 Km/h10.9 - 13.3 s

Model

SérieOutlander (III) (10/15 - 08/18)
Začátek výroby10/2015
Začátek výroby modelu10/2015
Třída vozidlaStřední třída
Interní označení výrobce-

Rozměry

Výška1680mm
Šířka-mm
Délka4695mm
Rozvor2670 mm
Objem kufru550 / 1681 l
Hmotnost1485 - 1648/
1900 - 2045 Kg
Poloměr otáčení10.6
Světlá výška190
Přechodový úhel0
Stoupavost0
Hloubka brodění0

Spotřeba

Kombinovaná 7.1 - 7.5l/100km
Ve městě8.1 - 9.2 l/100km
Mimo město6.2 - 6.8 l/100km
Emisní normaEuro 6
CO2167 g/km

Karoserie

typsuv
Počet míst7
Počet dveří5
Zatížení střechy80
Přední brzdyKotoučová
Zadní brzdyKotoučová
Přední odpruženíVinutá pružina
Zadní odpruženíVinutá pružina

Asistenční systémy

Adaptivní brzdová světlaAktivace výstražných světel
Systém nouzového brzdění-
Parkovací senzory-
Kontrola trakceMitsubishi active stability control
Typ monitorování tlaku v pneumatikáchpřímé měření (senzor)
Navigační systém-

Cena

Cena574 900 Kč -
727 550 Kč
Minimální výbavaINTENSE

Přívěs

Brzděný1600 - 1600 kg
Nebrzděný745 - 750 kg

Varianty modelu

Mitsubishi Outlander PHEV
Cena od959 900 Kč
Palivaplug-in-hybrid

Motorizace

2.0 MIVEC (110 kW / 150 k)
Palivobenzín
Převodovkamanuál (5)
PohonFWD
Objem2 l
Max. rychlost190 km/h
Zrychlení10.9 s
Výkon110 kW
Točivý moment195 Nm
Maximální otáčky6000 RPM
Spotřeba7.3 l
Velikost nádrže63 l
CO2167 g/km
Emisní normaEuro 6
Nejnižší výbavaINTENSE
Cenaod 574 900 Kč
Zobrazit motorizaci
2.0 MIVEC (110 kW / 150 k)
Palivobenzín
Převodovkaautomat (1)
PohonFWD
Objem2 l
Max. rychlost192 km/h
Zrychlení12.1 s
Výkon110 kW
Točivý moment195 Nm
Maximální otáčky6000 RPM
Spotřeba7.1 l
Velikost nádrže63 l
CO2163 g/km
Emisní normaEuro 6
Nejnižší výbavaINTENSE
Cenaod 618 450 Kč
Zobrazit motorizaci
2.0 MIVEC (110 kW / 150 k)
Palivobenzín
Převodovkaautomat (1)
Pohon4x4
Objem2 l
Max. rychlost190 km/h
Zrychlení13.3 s
Výkon110 kW
Točivý moment195 Nm
Maximální otáčky6000 RPM
Spotřeba7.5 l
Velikost nádrže60 l
CO2171 g/km
Emisní normaEuro 6
Nejnižší výbavaINTENSE
Cenaod 689 650 Kč
Zobrazit motorizaci
2.0 MIVEC LPG (110 kW / 150 k)
PalivoLPG
Převodovkamanuál (5)
PohonFWD
Objem2 l
Max. rychlost190 km/h
Zrychlení10.9 s
Výkon110 kW
Točivý moment195 Nm
Maximální otáčky6000 RPM
Spotřeba7.3 l
Velikost nádrže63 l
CO2167 g/km
Emisní normaEuro 6
Nejnižší výbavaINTENSE
Cenaod 612 800 Kč
Zobrazit motorizaci
2.0 MIVEC LPG (110 kW / 150 k)
PalivoLPG
Převodovkaautomat (1)
PohonFWD
Objem2 l
Max. rychlost192 km/h
Zrychlení12.1 s
Výkon110 kW
Točivý moment195 Nm
Maximální otáčky6000 RPM
Spotřeba7.1 l
Velikost nádrže63 l
CO2163 g/km
Emisní normaEuro 6
Nejnižší výbavaINTENSE
Cenaod 656 350 Kč
Zobrazit motorizaci
2.0 MIVEC LPG (110 kW / 150 k)
PalivoLPG
Převodovkaautomat (1)
Pohon4x4
Objem2 l
Max. rychlost190 km/h
Zrychlení13.3 s
Výkon110 kW
Točivý moment195 Nm
Maximální otáčky6000 RPM
Spotřeba7.5 l
Velikost nádrže63 l
CO2171 g/km
Emisní normaEuro 6
Nejnižší výbavaINTENSE
Cenaod 727 550 Kč
Zobrazit motorizaci

Statistika barev

Barvy vycházejí z dat MDČR o prodejích nových vozidel a jsou zařazeny podle unifikovaného vzorníku - mohou tak sdružovat i více nabízených barev.

bílá
26% (125 kusů)
červená
20.4% (98 kusů)
hnědá
18.5% (89 kusů)
šedá (stříbrná)
15.4% (74 kusů)
černá
13.1% (63 kusů)
modrá
6.4% (31 kusů)
červená-základní
0.2% (1 kusů)

Videa

MITSUBISHI OUTLANDER 2017 SUV - GARÁŽ.TV - Rasťo Chvála - Rasto Chvála GARAZ.TV
Mitsubishi Outlander: Test 2017 - Autožurnál
Test 2017: Mitsubishi Outlander - Autožurnál

Další recenze

Na první pohled Mitsubishi Outlander působí jako rebel kategorie kompaktních SUV, záhy se ovšem ukazuje, že jen trochu zaspalo dobu. Palubní deska působí zastarale a také řízení, které v rukách neustále „něco“ dělá, je „přežitek“ z dob dávno minulých. Jízdní vlastnosti a trakce jsou na dnešní dobu hrubě podprůměrné a totéž platí i o dynamice dvoulitru a jeho spotřebě. Nadšení nevyvolává ani schopnost šasi tlumit rázy od nerovností vozovky a poněkud horší odhlučnění podběhů. Nabízet auto v jediné výbavě je také dost neobvyklý přístup…
2.5/5
Pokud Mitsubishi Outlander umí něčím zaujmout, tak hlavně svou motorizací. Vznětový motor 2.2 DI-D 4WD s výkonem 180 určitě nezklame. Je naladěný jak na dobré výkony, tak zaujme i přijatelnou spotřebou. V kombinaci s precizním řazením je v tomto směru vše dokonalé. Stejně tak, pokud jde o vnitřní prostor – tedy pokud pominete spíše zastaralejší interiér, nebo pokud jde také o prostor pro zavazadla – celkem 667 litrů. Přesto má ale auto i své mouchy, a tak není příliš pohodlné na nekvalitních vozovkách, a pokud jde o řízení kolem středové polohy volantu, je zde patrná větší vůle a výrazná nepřesnost.

Rivalové

Renault Arkana
Cena od711 000 Kč
Palivabenzín hybrid
Převodovkaa
PohonFWD
Výkon103 kW - 116 kW
Maximální rychlost172 - 205 Km/h
Spotřeba4 - 5.3 l/100km
Akcelerace9.1 - 10.6 s
Mazda CX-5
Cena od730 600 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon110 kW - 143 kW
Maximální rychlost188 - 208 Km/h
Spotřeba4.9 - 7.3 l/100km
Akcelerace9 - 10.9 s