Za prvních patnáct let 1.5 milionu prodaných kusů, takový je úspěch japonského crossoveru střední třídy. V současnosti se prodávaná třetí generace sedmimístného Outlanderu, která je jen o 10 centimetrů delší a má o 10 cm menší rozvor než průměrné SUV které má 4.6 metru na délku, 1.7 na výšku s rozvorem kol 2.8 metru.

Mitsubishi byla jedna z prvních automobilek, která začala prodávat SUV v Evropě, po velkých prodejních úspěších na americkém i asijském trhu, kde se prodávalo už od roku 2001. V evropských zemích se začalo prodávat v roce 2003, v tu dobu se ale moc nepotkalo s úspěchem, protože v nabídce byli jen benzínové motory, jiní zase přisuzovali neúspěch příliš americkému vzhledu. Druhá generace Outlanderu se začala vyrábět v roce 2006, od které byli odvozeny i Peugeot 4007 a Citroën C-Crosser, Mitsubishi ale na rozdíl od francouzských automobilek používalo naftové motory z koncernu VW, pár aut slouží i ve flotile Policie ČR na Moravě. Od roku 2012 se prodává současná generace označovaná jako Outlander III, do dnešní podoby dospěla faceliftem v roce 2015 a prodává se jak v klasických naftových a benzínových verzích, tak i jako plug-in hybrid.

Japonská automobilka Mitsubishi pyšnící se dvanácti vítěznými tituly Rallye Dakar prodává hlavně auta velikosti SUV, kdy Outlander je největší ze tří bratrů, dále je v nabídce ještě pick-up L200, offroad Pajero a historicky velmi úspěšný model Lancer ve verzích Sportback a Sportsedan.

Benzínových motorů poskromnu, nafta i třímotorový plug-in hybrid se dvěma elektromotory a jedním spalovacím

Benzínový motor je v nabídce konkrétně jen jeden a to 2.0 MIVEC o výkonu 110 Kw v kombinaci buď s pětistupňovým manuálem a pohonem předních kol nebo s automatickou převodovkou a čtyřkolkou, za což si připlatíte 92 000 Kč.
Za označením MIVEC se skrývá systém variabilního časování sacích i výfukových ventilů, díky čemu motor dosahuje vyšších výkonů a nižší spotřeby. Výrobcem udávaná spotřeba je 6.6 litru na sto kilometrů, v běžném provozu se dostanete až na 10.1 litru.

Z naftových agregátů můžete mít 2.2 DI-D o výkonu 110 nebo 132 kw a to jak s šestistupňovým automatem nebo o 40 000 Kč levnějším řešením s manuální šestistupňovou převodovkou. Všechny pak s pohonem 4x4. Spotřeba udávaná Mitsubishi činí 5.8, na silnicích tyto motory spotřebují podle německého SpritMonitoru 7.8 litrů.

Nejzajímavějším řešením se pak nabízí hybridní Outlander PHEV s automatickou převodovkou a náhonem na všechna kola. Pod kapotou je umístěný benzínový dvoulitr o výkonu 89 kw a každou nápravu navíc pohání jeden elektromotor, kterým když dojde energie z akumulátorů, systém nastartuje generátor. Tím pádem můžete jet až na 3 motory současně. Jedná se o plug-in hybrid, což znamená že Mitsubishi nabijete buď ze zásuvky nebo se sám nabíjí za jízdy. Výrobce udává spotřebu dvou litrů na sto kilometrů, v reálném provozu dosahuje sedmimístný Outlander neméně krásné spotřeby 4.2 L/100km.

Pro srovnání Škoda Kodiaq a VW Tiguan Allspace můžete mít s benzínovými motory TSi 1.4 110 Kw a 2.0 132 kw nebo naftovými 2.0 TDi 110 a 140 kw, Allspace navíc ještě 2.0 BiTDi 176 Kw. Hybridní pohon nabízí také Toyota RAV4 s výrobcem udávanou spotřebou 4.7 litru.

Na výběr jsou tři různé stupně výbav

Intense v sobě skrývá šestnácti palcové disky, podélné střešní ližiny nebo zatmavená zadní okna. Interiéru dominuje kožený volant s ovládáním autorádia a tempomatu i audiosystém se 7" obrazovkou a Bluetooth konektivitou. Startování probíhá pouhým stisknutím tlačítka, při couvání vám pomáhají senzory v zadním nárazníku a nelze opomenout ani dešťový či světelný senzor. V noci vám na cestu budou svítit světlomety s LED technologií.

Dalším stupněm výbavy je Intense+, kde se můžete těšit navíc na automatická dálková světla, led mlhová světla, zadní couvací kameru nebo bezklíčové zamykání. Nesmíme opomenout ani důležitý bezpečnostní prvek a to systém předcházení čelnímu nárazu s detekcí chodců. Outlanderova osmnácti palcová kola pak snadno zabrzdíte elektronickou ruční brzdou s funkcí Autohold. V této výbavě navíc dostanete sedmimístné vozidlo s posuvnou druhou řadou sedadel. Adaptivní tempomat nejen že udržuje vámi zvolenou rychlost, ale dokáže se přizpůsobit i pomaleji jedoucím vozidlům před Vámi.

Instyle vám navíc nabídne kožené čalounění, vyhřívané přední sklo a volant. Soustava kamer hlídá mrtvé úhly, jízdní pruhy a nabízí i 360°pohled okolo celého auta, promítaný na obrazovku rádia. Sedadlo řidiče je posuvné elektronicky, stejně jako i ovládání víka kufru.

Za poslední rok se Mitsubishi Outlander drží s 368 prodanými kusy na šestnáctém místě ve své třídě. (údaj z července 2018)

Další recenze

Schopný japonský bojovník se nebojí ani těžšího terénu, kde přijde vhod pohon všech kol. Na okreskách má Outlander velmi komfortně nastavený podvozek, který umocňuje bezpečnou atmosféru na palubě prostorného SUV.
7/10
Mitsubishi Outlander je prostorným, pohodlným a praktickým soupeřem Freelanderu, navíc má výkonný hybridní motor.
3/5
Jestli vás řízení nevzrušuje, tohle je zcela přijatelný prostředek pro přepravu dětí a věcí. Postrádá však něco navíc.
6/10
Nový Outlander nevyhraje sice první cenu za jízdní dynamiku, ale solidně se řídí a kvalitně zpracovaný interiér, velký prostor a všestrannost z něj dělají lákavou volbu pro velké rodiny.
3/5
Na první pohled Mitsubishi Outlander působí jako rebel kategorie kompaktních SUV, záhy se ovšem ukazuje, že jen trochu zaspalo dobu. Palubní deska působí zastarale a také řízení, které v rukách neustále „něco“ dělá, je „přežitek“ z dob dávno minulých. Jízdní vlastnosti a trakce jsou na dnešní dobu hrubě podprůměrné a totéž platí i o dynamice dvoulitru a jeho spotřebě. Nadšení nevyvolává ani schopnost šasi tlumit rázy od nerovností vozovky a poněkud horší odhlučnění podběhů. Nabízet auto v jediné výbavě je také dost neobvyklý přístup…
2.5/5
Pokud Mitsubishi Outlander umí něčím zaujmout, tak hlavně svou motorizací. Vznětový motor 2.2 DI-D 4WD s výkonem 180 určitě nezklame. Je naladěný jak na dobré výkony, tak zaujme i přijatelnou spotřebou. V kombinaci s precizním řazením je v tomto směru vše dokonalé. Stejně tak, pokud jde o vnitřní prostor – tedy pokud pominete spíše zastaralejší interiér, nebo pokud jde také o prostor pro zavazadla – celkem 667 litrů. Přesto má ale auto i své mouchy, a tak není příliš pohodlné na nekvalitních vozovkách, a pokud jde o řízení kolem středové polohy volantu, je zde patrná větší vůle a výrazná nepřesnost.

Videa

MITSUBISHI OUTLANDER 2017 SUV - GARÁŽ.TV - Rasťo Chvála - Rasto Chvála GARAZ.TV
Mitsubishi Outlander: Test 2017 - Autožurnál
Test 2017: Mitsubishi Outlander - Autožurnál

Technické parametry

Motor

PalivobenzínLPG
Převodovkaa, m
Poháněná nápravaFWD
Výkon110 kW - 110 kW
Maximální rychlost190 - 192 Km/h
Zrychlení na 100 Km/h10.9 - 13.3 s

Model

SérieOutlander (III)
Začátek výroby10/2015
Začátek výroby modelu10/2015
Třída vozidlaStřední třída
Interní označení výrobce-

Rozměry

Výška1680mm
Šířka1810mm
Délka4695mm
Rozvor2670 mm
Objem kufru550 / 1681 l
Hmotnost1485 - 1648/
1900 - 2045 Kg
Poloměr otáčení10,6 m
Světlá výška190 mm
Přední nájezdový úhelnení známo
Zadní nájezdový úhelnení známo
Přechodový úhelnení známo
Stoupavostnení známo
Hloubka broděnínení známo

Spotřeba

Kombinovaná 7.1 - 7.5l/100km
Ve městě8.1 - 9.2 l/100km
Mimo město6.2 - 6.8 l/100km
Emisní normaEuro 6
CO2167 g/km

Karoserie

typsuv
Počet míst-
Počet dveří5
Zatížení střechy80 kg
Přední brzdyKotoučová
Zadní brzdyKotoučová
Přední odpruženíVinutá pružina
Zadní odpruženíVinutá pružina

Asistenční systémy

Adaptivní brzdová světlaAktivace výstražných světel
Systém nouzového brzdění-
Parkovací senzoryzadní s Couvací kamerou
Kontrola trakceMitsubishi active stability control
Typ monitorování tlaku v pneumatikáchpřímé měření (senzor)
Navigační systémBarevný displej (dotyková obrazovka)

Cena

Cena678 450 Kč -
846 550 Kč
Minimální výbavaINTENSE

Přívěs

Brzděný1600 - 1600 kg
Nebrzděný745 - 750 kg

Rivalové

Nissan X-Trail
Cena od677 400 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon96 kW - 130 kW
Maximální rychlost180 - 204 Km/h
Spotřeba4.9 - 6.2 l/100km
Akcelerace9.4 - 11.4 s
Škoda Kodiaq
Cena od681 900 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon110 kW - 140 kW
Maximální rychlost194 - 210 Km/h
Spotřeba5 - 6.4 l/100km
Akcelerace8.6 - 10 s
Volkswagen Tiguan Allspace
Cena od698 900 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
Pohon4x4
Výkon110 kW - 176 kW
Maximální rychlost198 - 228 Km/h
Spotřeba5 - 8.1 l/100km
Akcelerace6.7 - 9.9 s
Honda CR-V
Cena od699 900 Kč
Palivabenzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon127 kW - 142 kW
Maximální rychlost200 - 211 Km/h
Spotřeba6.3 - 7.1 l/100km
Akcelerace9.3 - 10 s

Varianty modelu

Mitsubishi Outlander PHEV
Cena od1 230 000 Kč
Palivahybrid

Motorizace

2.0 MIVEC (110 kW / 150 k)
Palivobenzín
Převodovkamanuál (5)
PohonFWD
Objem2 l
Max. rychlost190 km/h
Spotřeba7.3 l
Zrychlení10.9 s
Výkon110 kW
Cenaod 678 450 Kč
Zobrazit motorizaci
2.0 MIVEC (110 kW / 150 k)
Palivobenzín
Převodovkaautomat (1)
PohonFWD
Objem2 l
Max. rychlost192 km/h
Spotřeba7.1 l
Zrychlení12.1 s
Výkon110 kW
Cenaod 718 450 Kč
Zobrazit motorizaci
2.0 MIVEC (110 kW / 150 k)
Palivobenzín
Převodovkaautomat (1)
Pohon4x4
Objem2 l
Max. rychlost190 km/h
Spotřeba7.5 l
Zrychlení13.3 s
Výkon110 kW
Cenaod 808 650 Kč
Zobrazit motorizaci
2.0 MIVEC LPG (110 kW / 150 k)
PalivoLPG
Převodovkamanuál (5)
PohonFWD
Objem2 l
Max. rychlost190 km/h
Spotřeba7.3 l
Zrychlení10.9 s
Výkon110 kW
Cenaod 716 350 Kč
Zobrazit motorizaci
2.0 MIVEC LPG (110 kW / 150 k)
PalivoLPG
Převodovkaautomat (1)
PohonFWD
Objem2 l
Max. rychlost192 km/h
Spotřeba7.1 l
Zrychlení12.1 s
Výkon110 kW
Cenaod 756 350 Kč
Zobrazit motorizaci
2.0 MIVEC LPG (110 kW / 150 k)
PalivoLPG
Převodovkaautomat (1)
Pohon4x4
Objem2 l
Max. rychlost190 km/h
Spotřeba7.5 l
Zrychlení13.3 s
Výkon110 kW
Cenaod 846 550 Kč
Zobrazit motorizaci

Kolik doopravdy stojí Mitsubishi Outlander? Poptejte dealery přes Autohled a
buďte si jisti, že máte tu nejlepší cenu

Získat nejlepší cenuVozy skladem (38)

Statistika prodejů

Prodeje celkem
Prodeje firmy
8 20179 201710 201711 201712 20171 20182 20183 20184 20185 20186 20187 20188 20189 2018 20406080

Výbava

Základní (2.0 ClearTec Diamant Edition 2WD)

  • 3bodový bezpečnostní pás vzadu uprostřed
  • ABS
  • Airbag spolujezdce
  • Deaktivace airbagu
  • Alu kola
  • Systém řízení trakce
  • Asistent rozjezdu do kopce
  • Nouzový brzdový asistent (EBA)
  • Dynamická brzdová světla
  • Pomoc při parkování
  • Elektronický stabilizační program (ESP)
  • Elektrická zadní okna
  • Elektrická přední okna
  • ISOFIX
  • Zadní hlavový airbag
  • Přední hlavový airbag
  • Zadní opěrky hlavy
  • Zadní prostřední opěrka hlavy
  • Světelný senzor
  • Mlhová světla
  • Sklopitelná zadní sedadla
  • Rádio
  • Dešťový senzor
  • Monitorování tlaku v pneumatikách - TPMS
  • Boční airbag vpředu
  • Posilovač řízení
  • Indikace převodového stupně
  • Omezovač rychlosti
  • Systém start-stop
  • Centrální zamykání

Nejvyšší (2.2 DI-D Top 4WD Automatik)

  • 3bodový bezpečnostní pás vzadu uprostřed
  • ABS
  • Airbag spolujezdce
  • Deaktivace airbagu
  • Alu kola
  • Systém řízení trakce
  • Asistent rozjezdu do kopce
  • Nouzový brzdový asistent (EBA)
  • Dynamická brzdová světla
  • Pomoc při parkování
  • Elektronický stabilizační program (ESP)
  • Elektrická zadní okna
  • Elektrická přední okna
  • ISOFIX
  • Zadní hlavový airbag
  • Přední hlavový airbag
  • Zadní opěrky hlavy
  • Zadní prostřední opěrka hlavy
  • LED světlomety
  • Kožený interiér
  • Světelný senzor
  • Navigace
  • Mlhová světla
  • Sklopitelná zadní sedadla
  • Rádio
  • Dešťový senzor
  • Monitorování tlaku v pneumatikách - TPMS
  • Boční airbag vpředu
  • Posilovač řízení
  • Omezovač rychlosti
  • Centrální zamykání

Příplatková (2.2 DI-D Top 4WD Automatik)

  • Metalická barva
0
Porovnávač
TOPlist