Cena od | 1 718 600 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 170 kW - 390 kW |
Maximální rychlost | 222 - 250 Km/h |
Spotřeba | 1.7 - 10.5 l/100km |
Akcelerace | 4.3 - 7.5 s |
Německá automobilka Audi nabízí celkem 60 modelů, namátkově třeba Q8, Q3, Q5, Q7 nebo e-tron. Q7 patří s délkou 5.063 metru k těm větším, šířka je pak 1.968m, výška 1.741 m. Hodnoty průměrného SUVčka jsou pak 4.71m na délku, 1.98m na šířku a 1.69m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “SUV”, tedy aut kde jsou kombinované sportovní vlastnosti s užitkovými (tedy SUV, sportovně užitkové auto). Vyznačují se vyšší světlou výškou, často bývají vybaveny pohonem 4x4. Hodí se tak například i na tahání přívěsů. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších SUVček, jako jsou BMW X5, Audi Q8, Mercedes-Benz GLE, Land Rover Discovery, BMW X6, Mercedes-Benz GLE kupé, Land Rover Defender, BMW X7 nebo Maserati Levante.
Q7 se vyrábí v pěti různých motorizacích, mezi nejvýkonnější 60 TFSI e quattro a nejslabší 45 TDI quattro je rozdíl celkových 165kW (221 koní). Rozdíl v udávané spotřebě je pak zanedbatelných 3.7l/100km, a to celkem nečekaně ve prospěch silnějšího. Spektrum motorizací potěší spíše příznivce nafty, je jich totiž více než benzínových agregátů. Diesel se nabízí ve 2 provedeních o výkonech 228 nebo 282 koní. Nejostřejší vznětový motor vám umožní zrychlit na 100km/h za 6.3 sekundy a tachometr se zastaví až na 250km/h.
Dostupná je verze s osmistupňovou automatickou převodovkou 45 TDI quattro ve spojení s výbavou Q7.Q7 je dostupný pouze ve variantě s pohonem všech kol, a to ve všech motorizacích.
U SUVčka by pro vás mohl být důležitý i objem kufru. Audi Q7 disponuje objemem 865 litrů, resp. 2050 litrů při sklopených zadních sedadlech. Za stejnou nebo nižší cenu toho nejvíce uvezete v těchto vozech: CITROËN SPACETOURER M (1624 litrů), Peugeot Traveller (1556 litrů), SsangYong Rexton (1051 litrů), Cadillac XT5 (850 litrů) nebo Seat Alhambra (809 litrů)
Bezpečnost posádky i chodců by měla být vždy na prvním místě,vůz Audi Q7 tak také prošel crashtestem. Crashtest prováděl euroNCAP v roce 2019 (kategorie “Large Off-Road”) a celkově vůz obdržel pět hvězdiček z pěti. Podrobné procentuální hodnocení je pak 83%, skládá se z jednotlivých dílčích hodnocení - bezpečnost dětí 86%, bezpečnost dospělých 92%, bezpečnost chodců 71%, asistenční systémy 72 %.
Q7 také patří mezí jedno z nejoblíběnějších aut v ČR - za poslední rok si našla 337 zákazníků, z toho 97% nových vozů šlo do firemních flotil a podnikatelům. Je tak 92. nejprodávanějším vozem v ČR. V září 2020 se prodalo 23 kusů, čemuž se nejvíce blíží prodeje C4 SPACETOURER (23 kusů), Toyoty LAND CRUISER (150 SERIES) (23 kusů), E 200 (23 kusů), Mazdy 6 (23 kusů) nebo Seatu IBIZA (23 kusů).
Zajímavé je také to, že Q7 disponuje nepřímým měřením tlaku v pneumatikách, což znamená, že do druhé sady kol není nutné dokupovat senzory, které mohou být drahé.
Palivo | dieselbenzín |
Převodovka | a |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 170 kW - 335 kW |
Maximální rychlost | 229 - 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 5.7 - 7.1 s |
Série | Q7 (4M) (06/15 - 06/19) |
Začátek výroby | 06/2015 |
Začátek výroby modelu | 08/2018 |
Třída vozidla | Vyšší střední třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1741mm |
Šířka | 1968mm |
Délka | 5063mm |
Rozvor | 2994 mm |
Objem kufru | 865 / 2050 l |
Hmotnost | 2130 - 2535/ 2800 - 3145 Kg |
Poloměr otáčení | 12.4 |
Světlá výška | 245 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 2.8 - 8.7l/100km |
Ve městě | 7.1 - 10.9 l/100km |
Mimo město | 6.2 - 7.4 l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 172 g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | 100 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Adaptivní brzdová světla | - |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | zadní |
Kontrola trakce | Elektronisches Stabilitätsprogramm |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | nepřímé měření (ABS) |
Navigační systém | Barevný displej |
Cena | 1 771 900 Kč - 2 315 900 Kč |
Minimální výbava | Q7 |
Brzděný | 2700 - 3500 kg |
Nebrzděný | 750 - 750 kg |
Cena od | 2 566 900 Kč |
Paliva | diesel |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.9 s |
Výkon | 250 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 8.7 l |
Velikost nádrže | 85 l |
CO2 | 199 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Q7 |
Cena | od 1 865 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 229 km/h |
Zrychlení | 7.1 s |
Výkon | 170 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 3250 RPM |
Spotřeba | 6.5 l |
Velikost nádrže | 85 l |
CO2 | 172 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Q7 |
Cena | od 1 771 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 241 km/h |
Zrychlení | 6.3 s |
Výkon | 210 kW |
Točivý moment | 600 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 6.6 l |
Velikost nádrže | 85 l |
CO2 | 172 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Q7 |
Cena | od 1 831 900 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 240 km/h |
Zrychlení | 5.9 s |
Výkon | 280 kW |
Točivý moment | 600 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 2.8 l |
Velikost nádrže | 75 l |
CO2 | 64 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Q7 |
Cena | od 1 995 900 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 240 km/h |
Zrychlení | 5.7 s |
Výkon | 335 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 2.8 l |
Velikost nádrže | 75 l |
CO2 | 64 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Q7 S line |
Cena | od 2 315 900 Kč |
Kolik doopravdy stojí Audi Q7? Poptejte dealery přes Autohled a
buďte si jisti, že máte tu nejlepší cenu
Technologie má svou hodnotu a cenu, auto jako takové má charisma třídy Q7, umocněné dynamikou a skvělou spotřebou, navíc s tím ekologickým akcentem?! Za nás je to skvělý počin, který má racionální opodstatnění spíše v zemích s podporou aut s alternativním typem pohonu, nicméně i u nás je zapotřebí uznat, že tak, jak je auto zkonstruované, obdiv si plným právem zaslouží.autoweb.cz
Jakkoliv Audi Q7 vždycky patřilo mezi auta, kterým jsem nikdy nedokázal zcela propadnout, v této generaci mne dokázalo přesvědčit. Líbí se mi, že se nesnaží být zbytečně sportovní jako BMW X5 a je pohodlnější než Mercedes GLE, přitom vypadá o mnoho více nenápadně a méně vulgárně, uvnitř je přijatelně prostorné a nedostižně krásné, motor s převodovkou si v ničem nezadá se svými soupeři a cenově se také pohybuje na podobné úrovni.autoweb.cz