Cena od | 1 940 840 Kč |
Paliva | diesel mild-hybrid plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 155 kW - 360 kW |
Maximální rychlost | 210 - 250 Km/h |
Spotřeba | 0.9 - 9.5 l/100km |
Akcelerace | 4.9 - 7.2 s |
Německá automobilka BMW nabízí celkem 42 modelů, namátkově třeba X2, X5, X6, X5 M nebo X6 M. X6 patří s délkou 4.935 metru k těm větším, šířka je pak 2.212m, výška 1.696 m. Hodnoty průměrného SUVčka jsou pak 4.6m na délku, 2.06m na šířku a 1.65m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “SUV”, tedy aut kde jsou kombinované sportovní vlastnosti s užitkovými (tedy SUV, sportovně užitkové auto). Vyznačují se vyšší světlou výškou, často bývají vybaveny pohonem 4x4. Hodí se tak například i na tahání přívěsů. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších SUVček, jako jsou Porsche Cayenne, BMW X5, Porsche Cayenne Coupé, Cadillac XT5, Infiniti QX70, Maserati Levante, Volkswagen Touareg nebo Ford Bronco.
X6 se vyrábí v čtyřech různých motorizacích, mezi nejvýkonnější M50i (AT) a nejslabší xDrive30d (AT) je rozdíl celkových 195kW (261 koní). Rozdíl v udávané spotřebě je pak značných 4.3l/100km. Ke koupi motorizace potěší jak příznivce benzínu, tak i nafty, je jich totiž stejně - 2 od každé.
Dostupná je verze s osmistupňovou automatickou převodovkou xDrive30d (AT) ve spojení s výbavou Sériová výbava.X6 je dostupný pouze ve variantě s pohonem všech kol, a to ve všech motorizacích.
U SUVčka by pro vás mohl být důležitý i objem kufru. BMW X6 disponuje objemem 580 litrů, resp. 1530 litrů při sklopených zadních sedadlech. Za stejnou nebo nižší cenu toho nejvíce uvezete v těchto vozech: SEAT Tarraco (760 litrů), Volkswagen Touran (743 litrů), CITROËN GRAND C4 SPACETOURER (704 litrů), Audi Q8 (605 litrů) nebo Maserati Levante (580 litrů)
Zajímavé jsou také terénní schopnosti - světlou výšku mezi podvozkem a vozovkou má 21.2cm, předními koly zdoláte nerovnosti až pod úhlem 25,0 stupňů, vzadu je to až 22,5 stupňů. Přechodový úhel je pak 20,0 stupňů stupňů. Projet vodou můžete až do celkové hloubky 500 mmm.
Vůz BMW X6 se také objevil v TÜV Reportu spolehlivosti 2017, a to na 70. místě se známkou 3, jeho průměrná poruchovost podle německé stanice technické kontroly je 5.2 %.
Palivo | dieselbenzín |
Převodovka | a |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 195 kW - 390 kW |
Maximální rychlost | 230 - 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.3 - 6.5 s |
Série | X6 (G06) |
Začátek výroby | 11/2019 |
Začátek výroby modelu | 11/2019 |
Třída vozidla | Vyšší střední třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1696mm |
Šířka | 2004mm |
Délka | 4935mm |
Rozvor | 2975 mm |
Objem kufru | 580 / 1530 l |
Hmotnost | 2130 - 2310/ 2800 - 2975 Kg |
Poloměr otáčení | 12.6 |
Světlá výška | 216 |
Přechodový úhel | 17.9 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 500 |
Kombinovaná | 5.9 - 10.4l/100km |
Ve městě | 6.7 - 13.7 l/100km |
Mimo město | 5.2 - 8.5 l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 159 g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | 100 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Adaptivní brzdová světla | Blikající světlo brzdové |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | vo.+hi. mit Rückfahrkamera |
Kontrola trakce | Stabilizační systém DSC III |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej |
Cena | 2 061 800 Kč - 2 684 500 Kč |
Minimální výbava | Sériová výbava |
Brzděný | 3500 - 3500 kg |
Nebrzděný | 750 - 750 kg |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.5 s |
Výkon | 250 kW |
Točivý moment | 450 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 8 l |
Velikost nádrže | 83 l |
CO2 | 181 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 2 102 100 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 4.4 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.3 s |
Výkon | 390 kW |
Točivý moment | 750 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 10.4 l |
Velikost nádrže | 83 l |
CO2 | 237 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 2 684 500 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 230 km/h |
Zrychlení | 6.5 s |
Výkon | 195 kW |
Točivý moment | 620 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 6.1 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | 159 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 2 061 800 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 248 km/h |
Zrychlení | 5.5 s |
Výkon | 250 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | 4400 RPM |
Spotřeba | 5.9 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 2 204 800 Kč |
Největším problémem BMW X6 je tak ve finále jeho image. Jinak se ale jedná o velice povedený automobil, a to i se základním motorem. Vznětový šestiválec o výkonu 190 kW má síly na rozdávání, a tak v českých podmínkách plně dostačuje – i jeho výkonová rezerva je dostatečná. Někdy je X6 dokonce možná až moc rychlá, před brzděním do zatáček dá někdy najevo svoji hmotnost převyšující dvě tuny. Snad jedinou opravdovou nevýhodou je naprosto nekomunikativní řízení, řidič opravdu netuší, co se pod koly děje.auto.cz
Ponechám-li stranou hodnocení smyslu existence tohoto vozu, pak musím zcela objektivně kvality BMW X6 M50d uznat. Vzhledem ke své stavbě je to neuvěřitelně rychlé, mrštné a jistým zvrácený způsobem zábavné auto, které vás na druhé straně zahrne relativní úsporností, přepychem a pohodlím. Což vždy byla a bude velmi atraktivní kombinace. Pokud hledáte přesně tohle, BMW X6 se vám líbí a zároveň nepotřebujete o něco praktičtější a smysluplnější ix-pětku, budete nadmíru spokojeni.autoweb.cz