Cena od | 2 020 700 Kč |
Paliva | diesel |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 200 kW - 243 kW |
Maximální rychlost | 226 - 240 Km/h |
Spotřeba | 6.9 - 6.9 l/100km |
Akcelerace | 5.7 - 6.6 s |
Německá automobilka BMW nabízí celkem 41 modelů, namátkově třeba X2, X4, X5, X3 nebo X1. X6 patří s délkou 4.935 metru k těm větším, šířka je pak 2.004m, výška 1.696 m. Hodnoty průměrného SUVčka jsou pak 4.62m na délku, 2.01m na šířku a 1.66m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “SUV”, tedy aut kde jsou kombinované sportovní vlastnosti s užitkovými (tedy SUV, sportovně užitkové auto). Vyznačují se vyšší světlou výškou, často bývají vybaveny pohonem 4x4. Hodí se tak například i na tahání přívěsů. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších SUVček, jako jsou Porsche Cayenne, Audi Q8, Audi Q7, Land Rover Range Rover Sport, Mercedes-Benz GLE AMG, BMW X5, Porsche Cayenne Coupé, Mercedes-Benz GLE, Land Rover Discovery, Cadillac XT5, Land Rover Range Rover Velar, Land Rover Defender, Infiniti QX70, Jeep Grand Cherokee, Maserati Levante nebo Volkswagen Touareg.
X6 se vyrábí v čtyřech různých motorizacích, mezi nejvýkonnější M50i (AT) a nejslabší xDrive30d (AT) je rozdíl celkových 195kW (261 koní). Rozdíl v udávané spotřebě je pak značných 4.3l/100km. Ke koupi motorizace potěší jak příznivce benzínu, tak i nafty, je jich totiž stejně - 2 od každé.
Dostupná je verze s osmistupňovou automatickou převodovkou xDrive30d (AT) ve spojení s výbavou .X6 je dostupný pouze ve variantě s pohonem všech kol, a to ve všech motorizacích.
U SUVčka by pro vás mohl být důležitý i objem kufru. BMW X6 disponuje objemem 580 litrů, resp. 1530 litrů při sklopených zadních sedadlech. Za stejnou nebo nižší cenu toho nejvíce uvezete v těchto vozech: CITROËN SPACETOURER M (1624 litrů), SsangYong Rexton (1051 litrů), Dacia Lodgy (827 litrů), Fiat DOBLO COMBI (790 litrů) nebo Seat Tarraco (760 litrů)
Zajímavé jsou také terénní schopnosti - světlou výšku mezi podvozkem a vozovkou má 21.2cm, předními koly zdoláte nerovnosti až pod úhlem 25,0 stupňů, vzadu je to až 22,5 stupňů. Přechodový úhel je pak 20,0 stupňů stupňů. Projet vodou můžete až do celkové hloubky 500 mmm.
Vůz BMW X6 se také objevil v TÜV Reportu spolehlivosti 2017, a to na 70. místě se známkou 3, jeho průměrná poruchovost podle německé stanice technické kontroly je 5.2 %.
Palivo | dieselbenzín |
Převodovka | a |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 195 kW - 390 kW |
Maximální rychlost | 230 - 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.3 - 6.5 s |
Série | X6 (G06) |
Začátek výroby | 11/2019 |
Začátek výroby modelu | 11/2019 |
Třída vozidla | Vyšší střední třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1696mm |
Šířka | -mm |
Délka | 4935mm |
Rozvor | 2975 mm |
Objem kufru | 580 / 1530 l |
Hmotnost | 2130 - 2310/ 2800 - 2975 Kg |
Poloměr otáčení | 12.6 |
Světlá výška | 216 |
Přechodový úhel | 17.9 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 500 |
Kombinovaná | 5.9 - 10.4l/100km |
Ve městě | 6.7 - 13.7 l/100km |
Mimo město | 5.2 - 8.5 l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 159 g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | 100 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Adaptivní brzdová světla | Blikající světlo brzdové |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | vo.+hi. mit Rückfahrkamera |
Kontrola trakce | Stabilizační systém DSC III |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej |
Cena | 1 973 400 Kč - 2 584 400 Kč |
Minimální výbava |
Brzděný | 3500 - 3500 kg |
Nebrzděný | 750 - 750 kg |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.5 s |
Výkon | 250 kW |
Točivý moment | 450 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 8 l |
Velikost nádrže | 83 l |
CO2 | 181 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 1 982 500 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 4.4 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.3 s |
Výkon | 390 kW |
Točivý moment | 750 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 10.4 l |
Velikost nádrže | 83 l |
CO2 | 237 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 2 584 400 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 230 km/h |
Zrychlení | 6.5 s |
Výkon | 195 kW |
Točivý moment | 620 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 6.1 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | 159 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 1 973 400 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 248 km/h |
Zrychlení | 5.5 s |
Výkon | 250 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | 4400 RPM |
Spotřeba | 5.9 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 2 108 600 Kč |
Největším problémem BMW X6 je tak ve finále jeho image. Jinak se ale jedná o velice povedený automobil, a to i se základním motorem. Vznětový šestiválec o výkonu 190 kW má síly na rozdávání, a tak v českých podmínkách plně dostačuje – i jeho výkonová rezerva je dostatečná. Někdy je X6 dokonce možná až moc rychlá, před brzděním do zatáček dá někdy najevo svoji hmotnost převyšující dvě tuny. Snad jedinou opravdovou nevýhodou je naprosto nekomunikativní řízení, řidič opravdu netuší, co se pod koly děje.auto.cz
Ponechám-li stranou hodnocení smyslu existence tohoto vozu, pak musím zcela objektivně kvality BMW X6 M50d uznat. Vzhledem ke své stavbě je to neuvěřitelně rychlé, mrštné a jistým zvrácený způsobem zábavné auto, které vás na druhé straně zahrne relativní úsporností, přepychem a pohodlím. Což vždy byla a bude velmi atraktivní kombinace. Pokud hledáte přesně tohle, BMW X6 se vám líbí a zároveň nepotřebujete o něco praktičtější a smysluplnější ix-pětku, budete nadmíru spokojeni.autoweb.cz