Akční nabídky

Ford Ranger Double Cab - popis vozu

Americká automobilka Ford nabízí celkem 22 modelů, namátkově třeba Ranger Double Cab, Ranger Raptor, Explorer, Puma nebo Kuga. Ranger Double Cab patří s délkou 5.282 metru k těm větším, šířka je pak 1.867m, výška 1.804 m. Hodnoty průměrného auta jsou pak 5.32m na délku, 1.95m na šířku a 1.83m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “pickup”, tedy automobilů Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších , jako jsou Toyota Hilux Double Cab, Toyota Hilux GR Sport, Mitsubishi L200 Double Cab, Toyota Hilux Extra Cab nebo Toyota Hilux Single Cab.

Motory a jejich ceny

Ranger Double Cab se vyrábí v čtyřech různých motorizacích, mezi nejostřejší 3.0 EcoBlue a nejslabší 2.0 EcoBlue 170 k, 6st. manuální převodovka je rozdíl celkových 52kW (70 koní). Rozdíl v udávané spotřebě je pak zanedbatelných 2.9l/100km.

Dostupná je verze s desítistupňovou automatickou převodovkou 2.0 EcoBlue 170 k, 10st. automatická převodovka ve spojení s výbavou XL. Za automatickou převodovku oproti běžné manuální šestistupňové spojené se stejným naftovým agregátem připlatíte 242 tisíc. Ranger Double Cab je dostupný pouze ve variantě s pohonem všech kol, a to ve všech motorizacích.

Ranger Double Cab - financování a leasing

Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 24232Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 256020 Kč. Neméně zajímavou variantou financování vozu Ford Ranger Double Cab pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing Ford Lease v sobě zahrnuje i havarijní pojištění , silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 10-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.Nechte si spočítat nabídku operativního leasingu přesně podle vašich představ.

Technické parametry

Motor

Palivo
Převodovka
Poháněná náprava4x4
Výkon125 kW - 177 kW
Maximální rychlost180 - 190 Km/h
Zrychlení na 100 Km/h8.7 - 12.1 s

Model

Série-
Začátek výroby-
Začátek výroby modelu-
Třída vozidlavyšší střední třída
Interní označení výrobce-

Rozměry

Výška1884mm
Šířka1918mm
Délka5370mm
Rozvor3270 mm
Objem kufru- / - l
Hmotnost2314 - 2486/
3190 - 3350 Kg
Poloměr otáčení-
Světlá výška-

Spotřeba

Kombinovaná 8.4 - 10.3l/100km
Ve městě- - - l/100km
Mimo město- - - l/100km
Emisní normaLKW
CO2221 g/km

Karoserie

typpickup
Počet míst5
Počet dveří4
Zatížení střechy-
Přední brzdy-
Zadní brzdy-
Přední odpružení-
Zadní odpružení-

Asistenční systémy

Adaptivní brzdová světla-
Systém nouzového brzdění-
Parkovací senzory-
Kontrola trakce-
Typ monitorování tlaku v pneumatikách-
Navigační systém-

Cena

Cena1 197 900 Kč -
1 684 320 Kč
Minimální výbavaXL

Přívěs

Brzděný3450 - 3500 kg
Nebrzděný750 - 750 kg

Motorizace

2.0 EcoBlue 170 k
Palivodiesel
Převodovkamanuál (6)
Pohon4x4
Objem2 l
Max. rychlost180 km/h
Zrychlení11.6 s
Výkon125 kW
Točivý moment405 Nm
Maximální otáčky- RPM
Spotřeba8.4 l
Velikost nádrže80 l
CO2221 g/km
Emisní normaLKW
Nejnižší výbavaXL
Cenaod 1 197 900 Kč
Zobrazit motorizaci
2.0 EcoBlue Bi-Turbo 205k
Palivodiesel
Převodovkaautomat (10)
Pohon4x4
Objem2 l
Max. rychlost180 km/h
Zrychlení10.5 s
Výkon151 kW
Točivý moment500 Nm
Maximální otáčky- RPM
Spotřeba10.3 l
Velikost nádrže80 l
CO2270 g/km
Emisní normaLKW
Nejnižší výbavaTremor
Cenaod 1 430 220 Kč
Zobrazit motorizaci
2.0 EcoBlue 170 k
Palivodiesel
Převodovkaautomat (6)
Pohon4x4
Objem2 l
Max. rychlost180 km/h
Zrychlení12.1 s
Výkon125 kW
Točivý moment405 Nm
Maximální otáčky- RPM
Spotřeba8.7 l
Velikost nádrže80 l
CO2229 g/km
Emisní normaLKW
Nejnižší výbavaLimited
Cenaod 1 439 900 Kč
Zobrazit motorizaci
3.0 EcoBlue
Palivodiesel
Převodovkaautomat (10)
Pohon4x4
Objem3 l
Max. rychlost190 km/h
Zrychlení8.7 s
Výkon177 kW
Točivý moment600 Nm
Maximální otáčky- RPM
Spotřeba10.1 l
Velikost nádrže80 l
CO2265 g/km
Emisní normaLKW
Nejnižší výbavaWildtrak
Cenaod 1 684 320 Kč
Zobrazit motorizaci

Videa

2017 Ford Ranger XLT 2.2 TDCi: 4K POV Test - Roadblog.cz