Recenze

Nissan Pulsar patří do skupinového označení “Nižší střední třída”, kam patří například také Subaru XV, Volvo V40, Suzuki S-Cross, BMW Řada 1 nebo Land Rover Range Rover Evoque. Aktuální generace je označována jako Pulsar (C13) C13 a začala se vyrábět v říjnu 2014.

Japonská automobilka Nissan nabízí celkem 15 modelů: Micra, Leaf, Pulsar, GT-R nebo e-NV200 Kombi. Pulsar patří s délkou 4.387 metru k těm menším, šířka je pak 1.768m, výška 1.52 m. Hodnoty průměrného hatchbacku jsou pak 4.08m na délku, 1.92m na šířku a 1.48m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “hatchback”, tedy aut kde je prostor pro cestující a pro zavazadla spojený, tj. zadní dveře poskytují přístup do zavazadelníku. V zásadě se tvarem neliší od vozů combi, liší se hlavně velikostí zavazadelníku a absencí třetí řady oken. Vozy kombi jsou tak praktičtější, hatchbacky zase vynikají v kompaktnosti a jsou vhodnější do města. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších hatchbacků, jako jsou Ford Focus, Toyota Auris, Seat Leon nebo Fiat Tipo Hatchback.

Ceny motorizací - benzín nebo nafta?

Pulsar se vyrábí v třech různých motorizacích, mezi nejvýkonnější DIG-T 115 Xtronic (165 Nm) a nejslabší dCi 110 (260 Nm) je rozdíl celkových 4kW (5 koní). Rozdíl v udávané spotřebě je pak zanedbatelných 1.5l/100km. Pokud máte rádi vůni benzínu, z nabízených motorizací budete mít radost - je jich totiž více než naftových. Ke koupi jsou ve výkonech 114 koní. Nejostřejší z nich (DIG-T 115 Xtronic (165 Nm)) dosahuje maximální rychlosti 185km/h a na stovku se dostane na 12.7 sekundy.

Dostupná je verze s automatickou převodovkou ve spojení s výbavou VISIA.Pulsar se momentálně vyrábí pouze ve variantě s pohonem předních kol, pokud požadujete pohon 4x4, je třeba se poohédnout jinde - v podobné cenové relaci třeba rumunská automobilka Dacia nabízí Duster s motorem 1,5 dCi 80 kW/109 k S&S za 421900 Kč.

Pulsar - financování a leasing

Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 8089Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 85440 Kč. Výhodnější variantou financování vozu Nissan Pulsar pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing Nissan Finance v sobě zahrnuje havarijní i zákonné pojištění (průměrná cena Pulsar - 8277 Kč), silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 20-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.Podívejte se na vzorové nabídky operativního leasingu nebo si nechte spočítat kalkulaci na míru.

U hatchbacku by pro vás mohl být důležitý i objem kufru. Nissan Pulsar disponuje objemem 385 litrů, resp. 0 litrů při sklopených zadních sedadlech. Za stejnou nebo nižší cenu toho nejvíce uvezete v těchto vozech: CITROËN BERLINGO MULTISPACE 2015 (1350 litrů), Dacia Lodgy (827 litrů), Dacia Lodgy 2012 (827 litrů), Dacia Dokker 2014 (800 litrů) nebo Dacia Dokker 2013 (800 litrů)

Bezpečnost posádky i chodců by měla být vždy na prvním místě,vůz Nissan Pulsar tak také prošel crashtestem. Crashtest prováděl euroNCAP v roce 2014 (kategorie “Small Family Car”) a celkově vůz obdržel pět hvězdiček z pěti. Podrobné procentuální hodnocení je pak 78%, skládá se z jednotlivých dílčích hodnocení - bezpečnost dětí 81%, bezpečnost dospělých 84%, bezpečnost chodců 75%, asistenční systémy 68 %. Starší crashtesty ale zas tak úplně nelze srovnávat s aktuálními, EuroNCAP totiž kritéria pravidelně zpřísňuje.

Vyzdvihnout je třeba dobrou manévrovatelnost modelu Pulsar - otočí se na 10,2 m, což je velmi dobrý údaj.

Kolik doopravdy stojí Nissan Pulsar?
Získejte Nissan Pulsar za nejlepší cenu
Získat lepší cenu

Další recenze

Nissan připouští, že když vyvíjel Pulsar, necílil na zábavnost Mazdy 3 nebo Fordu Focus. Místo toho se zaměřil na kvalitu zpracování Volkswagenu Golf nebo Audi A3. V mnoha ohledech byl velmi úspěšný.
4/5
V tak široké nabídce aut v této extrémně konkurenční třídě měl Pulsar vždy problém zapůsobit, ale dělá dost pro to, aby si zasloužil pozornost.
4/5
Pulsar je téměř nedostižný v poměru cena/prostor a slušně boduje také cenovkou ve vztahu k výkonům, jen tomu zkrátka chybí větší jiskra, důvod k nadšení. Velký a praktický cestovní kufr je mi sympatický, a když má navíc rychlá a tichá kolečka, je to vítaný bonus. Nicméně - a přes to vlak prostě nejede - tento konkrétní Nissan ve mně trochu očekávaný výbuch emocí způsobit neumí, jakkoli to může znít pateticky.
4/5
Designově nijak nevybočující a určitě spíše jenom průměrný vůz. To však nemusí nutně znamenat, že je Nissan Pulsar špatný. Naopak. Vše bylo navrženo hlavně s cílem na praktičnost, a tak se lze těšit jak na kvalitu zpracování, tak třeba i na poměrně velký prostor. A to i v zavazadelníku, který samozřejmě umožní rozšíření pomocí sklopení sedaček. Čtyřválce 1,2 DIG-T, 1,5 dCi a 1,6 DIG-T nabídnou širokou škálu výkonů, až do 190 koní, což z celkem lehkého a kompaktního vozu dělá poměrně dobrou volbu i pro rychlejší jízdu – a to včetně povedeného zvuku. Spolu s nízkými pořizovacími cenami se tak v nižší střední třídě může stát určitě poměrně dobrou, vlastně i velmi zajímavou volbou.

Technické parametry

Motor

Palivodieselbenzín
Převodovkaa, m
Poháněná nápravaFWD
Výkon81 kW - 85 kW
Maximální rychlost185 - 190 Km/h
Zrychlení na 100 Km/h10.7 - 12.7 s

Model

SériePulsar (C13)
Začátek výroby10/2014
Začátek výroby modelu07/2015
Třída vozidlaNižší střední třída
Interní označení výrobce-

Rozměry

Výška1520mm
Šířka2017mm
Délka4387mm
Rozvor2700 mm
Objem kufru385 / - l
Hmotnost1304 - 1352/
1750 - 1785 Kg
Poloměr otáčení10,2 m
Světlá výška156 mm
Přední nájezdový úhel-
Zadní nájezdový úhel-
Přechodový úhel-
Stoupavost-
Hloubka brodění-

Spotřeba

Kombinovaná 3.6 - 5.1 l/100km
Ve městě4.1 - 6.3 l/100km
Mimo město3.3 - 4.5 l/100km
Emisní normaEuro 6
CO2117 g/km

Karoserie

typhatchback
Počet míst5
Počet dveří5
Zatížení střechy75 kg
Přední brzdyKotoučová
Zadní brzdyKotoučová
Přední odpruženíVinutá pružina
Zadní odpruženíVinutá pružina

Asistenční systémy

Adaptivní brzdová světla-
Systém nouzového brzdění-
Parkovací senzoryZadní parkovací kamera
Kontrola trakceProgram elektronické stability
Typ monitorování tlaku v pneumatikáchpřímé měření (senzor)
Navigační systémBarevný displej (dotyková obrazovka)

Cena

Cena349 900 Kč -
409 900 Kč
Minimální výbavaVISIA

Přívěs

Brzděný500 - 1200 kg
Nebrzděný500 - 672 kg

Rivalové

Volkswagen Polo
Cena od292 900 Kč
PalivaCNG diesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon55 kW - 85 kW
Maximální rychlost170 - 200 Km/h
Spotřeba3.2 - 4.7 l/100km
Akcelerace9.5 - 14.9 s
Ford Fiesta
Cena od324 990 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon52 kW - 103 kW
Maximální rychlost160 - 202 Km/h
Spotřeba3.6 - 5.2 l/100km
Akcelerace9 - 14.9 s
CITROËN C3
Cena od250 000 Kč
Palivadiesel benzín
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon50 kW - 81 kW
Maximální rychlost171 - 188 Km/h
Spotřeba3.5 - 5.2 l/100km
Akcelerace9.8 - 15.9 s
Opel Corsa
Cena od281 900 Kč
Palivadiesel benzín LPG
Převodovkaa, m
PohonFWD
Výkon51 kW - 110 kW
Maximální rychlost162 - 207 Km/h
Spotřeba3.1 - 6.9 l/100km
Akcelerace8.9 - 16 s

Motorizace

DIG-T 115 (190 Nm)
Palivobenzín
Převodovkamanuál (6)
PohonFWD
Objem1.2 l
Max. rychlost190 km/h
Spotřeba5 l
Zrychlení10.7 s
Výkon85 kW
Cenaod 349 900 Kč
Zobrazit motorizaci
DIG-T 115 Xtronic (165 Nm)
Palivobenzín
Převodovkaautomat (0)
PohonFWD
Objem1.2 l
Max. rychlost185 km/h
Spotřeba5.1 l
Zrychlení12.7 s
Výkon85 kW
Cenaod 399 900 Kč
Zobrazit motorizaci
dCi 110 (260 Nm)
Palivodiesel
Převodovkamanuál (6)
PohonFWD
Objem1.5 l
Max. rychlost190 km/h
Spotřeba3.6 l
Zrychlení11.5 s
Výkon81 kW
Cenaod 409 900 Kč
Zobrazit motorizaci

Kolik doopravdy stojí Nissan Pulsar? Poptejte dealery přes Autohled a
buďte si jisti, že máte tu nejlepší cenu

Získat nejlepší cenu

Statistika prodejů

Prodeje celkem
Prodeje firmy
3 20174 20175 20176 20177 20178 20179 201710 201711 201712 20171 20182 20183 20184 2018 24681012

Výbava

Základní (1.2 DIG-T Visia)

  • 3bodový bezpečnostní pás vzadu uprostřed
  • ABS
  • Airbag spolujezdce
  • Deaktivace airbagu
  • Systém řízení trakce
  • Nouzový brzdový asistent (EBA)
  • Elektronický stabilizační program (ESP)
  • Elektrická zadní okna
  • Elektrická přední okna
  • ISOFIX
  • Zadní hlavový airbag
  • Přední hlavový airbag
  • Zadní opěrky hlavy
  • Zadní prostřední opěrka hlavy
  • Sklopitelná zadní sedadla
  • Rádio
  • Monitorování tlaku v pneumatikách - TPMS
  • Boční airbag vpředu
  • Posilovač řízení
  • Indikace převodového stupně
  • Omezovač rychlosti
  • Systém start-stop
  • Centrální zamykání

Nejvyšší (1.6 DIG-T Tekna)

  • 3bodový bezpečnostní pás vzadu uprostřed
  • ABS
  • Airbag spolujezdce
  • Deaktivace airbagu
  • Alu kola
  • Systém řízení trakce
  • Nouzový brzdový asistent (EBA)
  • Městské nouzové brzdění
  • Pomoc při parkování
  • Elektronický stabilizační program (ESP)
  • Elektrická zadní okna
  • Elektrická přední okna
  • ISOFIX
  • Upozornění na nebezpečí kolize
  • Zadní hlavový airbag
  • Přední hlavový airbag
  • Zadní opěrky hlavy
  • Zadní prostřední opěrka hlavy
  • LED světlomety
  • Kožený interiér
  • Světelný senzor
  • Navigace
  • Mlhová světla
  • Křižovatkový asistent
  • Sklopitelná zadní sedadla
  • Rádio
  • Dešťový senzor
  • Monitorování tlaku v pneumatikách - TPMS
  • Boční airbag vpředu
  • Posilovač řízení
  • Indikace převodového stupně
  • Omezovač rychlosti
  • Systém pro udržování vozu v jízdním pruhu
  • Indikátor jízdy v jízdním pruhu
  • Systém start-stop
  • Centrální zamykání

Příplatková (1.6 DIG-T Tekna)

  • Metalická barva

CRASHTEST

  • Crashtest
    2014
  • 84%
    Dospělý
  • 81%
    Dítě
  • 75%
    Chodec
Přehrát video
0
Porovnávač
TOPlist