Cena od | 769 980 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | FWD |
Výkon | 150 kW - 150 kW |
Maximální rychlost | 225 - 225 Km/h |
Spotřeba | 6.5 - 6.5 l/100km |
Akcelerace | 7.4 - 7.4 s |
Benzínový motor o objemu 1998ccm a výkonu 247 koní přenáší sílu tohoto hatchbacku na přední kola pomocí šestistupňové manuální převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 6.4 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 250km/h. Pro srovnání, benzínový motor 1.6 T-GDI Ceed GT o objemu 1591ccm generuje 201 koní a na stovku zrychlí za 7.4 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 225km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 7.7 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto hatchback od Hyundaie stát 2.77 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 83 160,00 Kč. Výše zmiňovaný KIA Ceed GT je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 6.5l, což v praxi znamená náklady 2.34 Kč na 1km a 70 200,00Kč na 30 tisíc km.
Hyundai i30 N Fastback měří 1.42 metru na výšku, 1.8 metru na šířku a 4.46 metru na délku. Rozvor činí 2.65 metru. Do kufru se vejde 450 litrů nákladu, resp. 1351 litrů při sklopených sedačkách. U jsou hodnoty následující: 1.44 metru na výšku, 1.8 metru na šířku a 4.33 metru na délku, rozvor činí 2.65m. Objem kufru je 395 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1291 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Hyundai má pohotovostní hmotnost 1.49 tuny, KIA o 77kg méně, váží tedy 1.42 tuny.
Název | 2.0 T-GDI 184kW |
Palivo | benzín |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 6000 RPM |
Točivý moment | 353 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1750 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | m (6) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 184 kW |
Maximální rychlost | 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 6.4 s |
Nejnižší výbava | i30 N |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1417mm |
Šířka | 1795mm |
Délka | 4455mm |
Rozvor | 2650 mm |
Objem kufru | 450 / 1351 l |
Hmotnost | 1494 / 1950 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 7.7 l/100km |
Ve městě | 10.7 l/100km |
Mimo město | 5.9 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 50 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 176 g/km |
typ | hatchback |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 700 kg |
Brzděný | 1600 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 799 990 Kč |
Minimální výbava | i30 N |
Palivo | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Objem | 2 - 2 l |
Max. rychlost | 250 - 250 km/h |
Spotřeba | 7.7 - 7.7 l |
Zrychlení | 5.4 - 6.4 s |
Výkon | 184 kW - 206 kW |
Cena | 799 990 Kč - 919 990 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 6.4 s |
Výkon | 184 kW |
Točivý moment | 353 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 7.7 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 176 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | i30 N |
Cena | od 799 990 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.9 s |
Výkon | 206 kW |
Točivý moment | 392 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | i30 N Performance |
Cena | od 869 990 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.4 s |
Výkon | 206 kW |
Točivý moment | 392 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | i30 N Performance |
Cena | od 919 990 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto hatchbacku vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii hatchback za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Hyundai lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu i30 N Fastback oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Hyundai i30 N Fastback s motorem i30 N na 11 529 Kč ročně, což je na poměry hatchbacků o 6 616 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 184kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (7.7l/100km) při současných průměrných cenách paliv (36 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 83 160 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách i30 N Fastback v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba