Škoda

Aktuální modely

Škoda Citigo 3d
Cena od199 900 Kč
Palivabenzín
Škoda Citigo 5d
Cena od209 900 Kč
Palivabenzín
Škoda Fabia
Cena od279 900 Kč
Palivabenzín
Škoda Fabia Combi
Cena od293 900 Kč
Palivabenzín
Škoda Rapid Spaceback
Cena od299 900 Kč
Palivabenzín
Škoda Rapid
Cena od307 900 Kč
Palivabenzín
Škoda Octavia
Cena od419 900 Kč
Palivadiesel benzín
Škoda Octavia Combi
Cena od454 900 Kč
Palivadiesel benzín
Škoda Karoq
Cena od484 900 Kč
Palivadiesel benzín
Škoda Kodiaq
Cena od702 900 Kč
Palivadiesel benzín
Škoda Superb
Cena od703 900 Kč
Palivadiesel
Škoda Octavia RS
Cena od706 900 Kč
Palivadiesel benzín
Škoda Superb Combi
Cena od733 900 Kč
Palivadiesel
Škoda Octavia Combi RS
Cena od741 900 Kč
Palivadiesel benzín
Škoda Octavia Combi Scout
Cena od774 900 Kč
Palivadiesel benzín

Škoda

Škoda Auto je největší český výrobce automobilů a jedna z nejvýraznějších českých společností vůbec. Společnost navazující na firmu Laurin & Klement byla hned čtrnáctkrát označena jako česká firma roku.

O společnosti Škoda

Od roku 1991 je společnost Škoda Auto součástí mezinárodního koncernu Volkswagen Group, kde aktuálně zastává po Volkswagenu a Audi třetí nejvýznamnější pozici v koncernu. Hlavní centrála a závody Škoda Auto sídlí v Mladé Boleslavi, další závody však Škoda vlastní v Kvasinách, Vrchlabí i Bratislavě. Převážně v posledních letech pak společnost expandovala i do Indie, Ruska a Číny, kde celkově spolu s evropskými závody zaměstnává téměř 30 tisíc zaměstnanců.

Historie společnosti Škoda

Dějiny společnosti Škoda se datují od roku 1894, kdy Václav Laurin a Václav Klement ještě pod obchodní značkou Slavia začali vyrábět jízdní kola s přídavným motorem a posléze i první automobily. V roce 1925 došlo ke sloučení společnosti se Škodovými závody v Plzni, a tedy i přijmutí značky Škoda. Od té doby prošla společnost řadou hospodářských změn spojených s politickými změnami v Čechách, které eskalovaly až v privatizaci Škoda Auto pod koncern Volkswagen Group v roce 1991.

Současná image Škoda

V posledních letech se společnost Škoda Auto kromě tradičních vozů nižší a střední třídy zaměřila i na segment vozů SUV a vyšší střední třídy. Přestože se Škoda stále rozvíjí na Evropském a Asijském trhu a od roku 2007 je k dostání i v Austrálii, Africe a Jižní Americe, po neúspěšných pokusech z 60. let se marně snaží dobýt americký trh.

0
Porovnávač
TOPlist