Škoda

Aktuální modely

Skoda Kodiaq
Cena odNaN Kč
Paliva
Škoda Fabia Combi Tour
Cena od359 900 Kč
Palivabenzín
Škoda Fabia
Cena od369 900 Kč
Palivabenzín
Škoda Scala
Cena od459 900 Kč
Palivabenzín
Škoda Kamiq
Cena od479 900 Kč
Palivabenzín
Škoda Octavia
Cena od619 900 Kč
Palivadiesel benzín
Škoda Octavia Combi
Cena od659 900 Kč
Palivadiesel benzín
Škoda Karoq
Cena od665 900 Kč
Palivadiesel benzín
Škoda Superb
Cena od880 900 Kč
Palivadiesel benzín plug-in-hybrid
Škoda Superb Combi
Cena od920 900 Kč
Palivadiesel benzín plug-in-hybrid
Škoda Octavia RS
Cena od1 059 900 Kč
Palivabenzín
Škoda Octavia Combi RS
Cena od1 099 900 Kč
Palivabenzín
Škoda Superb Combi Scout
Cena od1 180 900 Kč
Palivadiesel benzín
Škoda Enyaq iV
Cena od1 239 900 Kč
Palivaelektřina
Škoda Kodiaq RS
Cena od1 399 900 Kč
Palivabenzín
Skoda Enyaq iV RS
Cena od1 644 900 Kč
Palivaelektřina
Škoda Enyaq iV RS Coupé
Cena od1 704 900 Kč
Palivaelektřina

Škoda

Škoda Auto je největší český výrobce automobilů a jedna z nejvýraznějších českých společností vůbec. Společnost navazující na firmu Laurin & Klement byla hned čtrnáctkrát označena jako česká firma roku.

O společnosti Škoda

Od roku 1991 je společnost Škoda Auto součástí mezinárodního koncernu Volkswagen Group, kde aktuálně zastává po Volkswagenu a Audi třetí nejvýznamnější pozici v koncernu. Hlavní centrála a závody Škoda Auto sídlí v Mladé Boleslavi, další závody však Škoda vlastní v Kvasinách, Vrchlabí i Bratislavě. Převážně v posledních letech pak společnost expandovala i do Indie, Ruska a Číny, kde celkově spolu s evropskými závody zaměstnává téměř 30 tisíc zaměstnanců.

Historie společnosti Škoda

Dějiny společnosti Škoda se datují od roku 1894, kdy Václav Laurin a Václav Klement ještě pod obchodní značkou Slavia začali vyrábět jízdní kola s přídavným motorem a posléze i první automobily. V roce 1925 došlo ke sloučení společnosti se Škodovými závody v Plzni, a tedy i přijmutí značky Škoda. Od té doby prošla společnost řadou hospodářských změn spojených s politickými změnami v Čechách, které eskalovaly až v privatizaci Škoda Auto pod koncern Volkswagen Group v roce 1991.

Současná image Škoda

V posledních letech se společnost Škoda Auto kromě tradičních vozů nižší a střední třídy zaměřila i na segment vozů SUV a vyšší střední třídy. Přestože se Škoda stále rozvíjí na Evropském a Asijském trhu a od roku 2007 je k dostání i v Austrálii, Africe a Jižní Americe, po neúspěšných pokusech z 60. let se marně snaží dobýt americký trh.

0
Porovnávač
TOPlist