Škoda

Aktuální modely

Škoda Fabia
Cena od349 900 Kč
Palivabenzín
Škoda Fabia Combi Tour
Cena od359 900 Kč
Palivabenzín
Škoda Scala
Cena od417 900 Kč
PalivaCNG benzín
Škoda Kamiq
Cena od427 900 Kč
PalivaCNG benzín
Škoda Octavia
Cena od519 900 Kč
PalivaCNG diesel benzín mild-hybrid plug-in-hybrid
Škoda Octavia Combi
Cena od559 900 Kč
PalivaCNG diesel benzín mild-hybrid plug-in-hybrid
Škoda Karoq
Cena od638 900 Kč
Palivadiesel benzín
Škoda Superb
Cena od845 900 Kč
Palivadiesel benzín plug-in-hybrid
Škoda Kodiaq
Cena od863 900 Kč
Palivadiesel benzín
Škoda Superb Combi
Cena od885 900 Kč
Palivadiesel benzín plug-in-hybrid
Škoda Octavia RS
Cena od924 900 Kč
Palivadiesel benzín plug-in-hybrid
Škoda Octavia Combi Scout
Cena od924 900 Kč
Palivadiesel benzín
Škoda Octavia Combi RS
Cena od964 900 Kč
Palivadiesel benzín plug-in-hybrid
Škoda Superb Combi Scout
Cena od1 150 900 Kč
Palivadiesel benzín
Škoda Enyaq iV
Cena od1 179 900 Kč
Palivaelektřina
Škoda Kodiaq RS
Cena od1 313 900 Kč
Palivabenzín
Škoda Enyaq iV RS Coupé
Cena od1 644 900 Kč
Palivaelektřina

Škoda

Škoda Auto je největší český výrobce automobilů a jedna z nejvýraznějších českých společností vůbec. Společnost navazující na firmu Laurin & Klement byla hned čtrnáctkrát označena jako česká firma roku.

O společnosti Škoda

Od roku 1991 je společnost Škoda Auto součástí mezinárodního koncernu Volkswagen Group, kde aktuálně zastává po Volkswagenu a Audi třetí nejvýznamnější pozici v koncernu. Hlavní centrála a závody Škoda Auto sídlí v Mladé Boleslavi, další závody však Škoda vlastní v Kvasinách, Vrchlabí i Bratislavě. Převážně v posledních letech pak společnost expandovala i do Indie, Ruska a Číny, kde celkově spolu s evropskými závody zaměstnává téměř 30 tisíc zaměstnanců.

Historie společnosti Škoda

Dějiny společnosti Škoda se datují od roku 1894, kdy Václav Laurin a Václav Klement ještě pod obchodní značkou Slavia začali vyrábět jízdní kola s přídavným motorem a posléze i první automobily. V roce 1925 došlo ke sloučení společnosti se Škodovými závody v Plzni, a tedy i přijmutí značky Škoda. Od té doby prošla společnost řadou hospodářských změn spojených s politickými změnami v Čechách, které eskalovaly až v privatizaci Škoda Auto pod koncern Volkswagen Group v roce 1991.

Současná image Škoda

V posledních letech se společnost Škoda Auto kromě tradičních vozů nižší a střední třídy zaměřila i na segment vozů SUV a vyšší střední třídy. Přestože se Škoda stále rozvíjí na Evropském a Asijském trhu a od roku 2007 je k dostání i v Austrálii, Africe a Jižní Americe, po neúspěšných pokusech z 60. let se marně snaží dobýt americký trh.

0
Porovnávač
TOPlist