Cena od | 657 900 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Výkon | 81 kW - 140 kW |
Maximální rychlost | 185 - 218 Km/h |
Spotřeba | 4.2 - 6.3 l/100km |
Akcelerace | 6.8 - 10.8 s |
Novodobá generace tohoto SUVčka je označována jako Karoq (ab 11/17) NF a začala se vyrábět v listopadu 2017. Česká automobilka Škoda nabízí v součtu 17 modelů, namátkově třeba Kamiq, Enyaq iV, Karoq, Kodiaq nebo Kodiaq RS. Karoq patří s délkou 4.382 metru k těm menším, šířka je pak 2.025m, výška 1.603 m. Míry průměrného SUVčka jsou pak 4.6m na délku, 2.06m na šířku a 1.65m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “SUV”, tedy aut kde jsou kombinované sportovní vlastnosti s užitkovými (tedy SUV, sportovně užitkové auto). Vyznačují se vyšší světlou výškou, často bývají vybaveny pohonem 4x4. Hodí se tak například i na tahání přívěsů. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších SUVček, jako jsou Volkswagen T-Roc, KIA Sportage, CITROËN C5 Aircross, SEAT Ateca, Subaru XV, Peugeot 2008, Opel Grandland, SsangYong Korando, Fiat 500X, Volkswagen T-Cross, Volkswagen Taigo, Mitsubishi Eclipse Cross, KIA XCeed, Peugeot 3008, CUPRA Formentor, Volkswagen Tiguan, MINI Countryman, Škoda Kamiq, SsangYong Tivoli Grand, Mitsubishi ASX, MG ZS, Dacia Duster, Hyundai Tucson, BMW X2 nebo Mercedes-Benz GLA.
Karoq se vyrábí v sedmi různých motorizacích, mezi nejvýkonnější 2.0 TSI 140kW DSG 4x4 a nejslabší 1,0 TSI 81 kW je rozdíl celkových 59kW (79 koní). Rozdíl v udávané spotřebě je pak zanedbatelných 1.4l/100km. Pokud máte rádi vůni benzínu, z nabízených motorizací budete mít radost - je jich totiž více než naftových. Dostupné jsou ve výkonech 109, 148 nebo 188 koní. Nejostřejší z nich (2.0 TSI 140kW DSG 4x4) dosahuje maximální rychlosti 221km/h a na stovku se dostane na 7.0 sekundy.
Dostupná je verze s sedmistupňovou automatickou převodovkou 1,5 TSI 110 kW DSG ve spojení s výbavou Ambition. Za automatickou převodovku oproti běžné manuální šestistupňové spojené se stejným benzínovým agregátem připlatíte 50 tisíc. Vůz Škoda Karoq lze sehnat jak ve variantě s pohonem předních kol, tak i s pohonem všech kol. Ten se pojí s motorizacemi 2,0 TDI 110 kW DSG 4x4 a příplatek oproti nejlevnější dvoukolce je 150 tisíc Kč.
Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 13470Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 142300 Kč. Neméně zajímavou variantou financování vozu Škoda Karoq pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing Škoda bez starostí v sobě zahrnuje i havarijní pojištění , silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 10-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.Podívejte se na vzorové nabídky operativního leasingu nebo si nechte spočítat kalkulaci na míru.
U SUVčka by pro vás mohl být důležitý i objem kufru. Škoda Karoq disponuje objemem 521 litrů, resp. 1630 litrů při sklopených zadních sedadlech. Za stejnou nebo nižší cenu toho nejvíce uvezete v těchto vozech: CITROËN BERLINGO (775 litrů), SsangYong Korando (551 litrů), Mercedes-Benz Citan Tourer (520 litrů), Škoda Scala (467 litrů) nebo Ford Puma (456 litrů)
Bezpečnost posádky i chodců by měla být vždy na prvním místě,vůz Škoda Karoq tak také prošel crashtestem. Crashtest prováděl euroNCAP v roce 2017 (kategorie “Small Off-Road”) a celkově vůz obdržel pět hvězdiček z pěti. Podrobné procentuální hodnocení je pak 79%, skládá se z jednotlivých dílčích hodnocení - bezpečnost dětí 79%, bezpečnost dospělých 93%, bezpečnost chodců 73%, asistenční systémy 58 %.
Vyzdvihnout je třeba dobrou manévrovatelnost modelu Karoq - otočí se na 10,9 m, což je velmi dobrý údaj.
Zajímavé je také to, že Karoq disponuje nepřímým měřením tlaku v pneumatikách, což znamená, že do druhé sady kol není nutné dokupovat senzory, které mohou být drahé.
Palivo | dieselbenzín |
Převodovka | a, m |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 81 kW - 140 kW |
Maximální rychlost | 187 - 221 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 7 - 11.1 s |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1603mm |
Šířka | 1841mm |
Délka | 4382mm |
Rozvor | 2638 mm |
Objem kufru | 521 / 1630 l |
Hmotnost | 1340 - 1586/ 1872 - 2171 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 4.1 - 6.6l/100km |
Ve městě | 5.1 - 8.1 l/100km |
Mimo město | 3.6 - 5.7 l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 119 g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Adaptivní brzdová světla | - |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | - |
Kontrola trakce | - |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | - |
Navigační systém | - |
Cena | 665 900 Kč - 940 900 Kč |
Minimální výbava | Ambition |
Brzděný | 1200 - 2100 kg |
Nebrzděný | 670 - 750 kg |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 187 km/h |
Zrychlení | 11.1 s |
Výkon | 81 kW |
Točivý moment | 200 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.2 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 119 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Ambition |
Cena | od 665 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 205 km/h |
Zrychlení | 8.9 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.3 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 120 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Ambition |
Cena | od 715 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 205 km/h |
Zrychlení | 9 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.2 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 119 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Ambition |
Cena | od 765 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 221 km/h |
Zrychlení | 7 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 320 Nm |
Maximální otáčky | 4200 RPM |
Spotřeba | 6.6 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sportline |
Cena | od 940 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 190 km/h |
Zrychlení | 10.6 s |
Výkon | 85 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 2750 RPM |
Spotřeba | 4.3 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 114 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Ambition |
Cena | od 715 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 189 km/h |
Zrychlení | 11 s |
Výkon | 85 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 2750 RPM |
Spotřeba | 4.1 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 109 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Ambition |
Cena | od 765 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 199 km/h |
Zrychlení | 8.7 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 340 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 4.7 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | 123 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Ambition |
Cena | od 865 900 Kč |
Kolik doopravdy stojí Škoda Karoq? Poptejte dealery přes Autohled a
buďte si jisti, že máte tu nejlepší cenu
Ve srovnávacím testu portál e-flotila.cz porovnával vozy Škoda Karoq, Opel Grandland X a Mitsubishi Eclipse Cross. Karoq je vhodný pro zákazníky, kteří chtějí nejmodernější digitální techniku a litry v kufru jsou pro ně jedním z hlavních údajů pro rozhodnutí, přitom příliš neřeší cenu. Eclipse Cross pak nabídne sice nejmenší kufr a pouze benzinový motor (zatím), ale kdo chce na silnici vyčnívat z řady, jezdí v autě většinou sám a spíš než velikost kufru je pro něj podstatnější razantnější, sportovnější jízdní styl, je to auto pro něj. Opel Grandland X se jako jediný dostane pod hranici půl milionu, a to dokonce dost výrazně. Bohužel nenabídne pohon všech kol, což mu v kompaktní třídě přece jen část zákazníků bere. Podle redakce je to ideální auto pro usedlejší a starší zákazníky, kterým bude kapacita bohatě stačit, a za ušetřenou částku si mohou dovolit víc výbavy.e-flotila.cz
Nejméně nám vyhovoval 1,5litr v karoqu. Během testu jsem se s ním prostě neuměl sžít. Nechtěl táhnout v nejnižších otáčkách, opakovaně „chcípal“ při rozjezdu. Když se rozjel, táhl slušně, ožíval až ve vyšších otáčkách. Kdo chce jezdit rychle, bude spokojen, musí ale počítat s poněkud větší spotřebou 7,6 litru. Když jsem před časem testoval karoq s pouhým litrem, líbil se mi mnohem víc – nejede o nic hůř a žere méně.e-flotila.cz