Lexus UX - popis vozu
Japonská automobilka Lexus nabízí dohromady 11 modelů, namátkově třeba NX, UX, RC, IS nebo LC. UX patří s délkou 4.495 metru k těm menším, šířka je pak 1.84m, výška 1.54 m. Rozměry průměrného auta jsou pak 4.36m na délku, 1.94m na šířku a 1.58m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “SUV;crossover”, tedy aut Porovnat parametry můžete s parametry dalších , jako jsou Mercedes-Benz GLA, Opel Grandland X nebo Renault Kadjar.
UX se vyrábí v třech různých motorizacích.Pokud preferujete benzínové motory, z nabízených motorizací budete nadšeni - UX je totiž dostupný pouze s agregáty spalující benzín. K zakoupení jsou ve výkonech 169 koní. Nejostřejší z nich (200) dosahuje maximální rychlosti 190km/h a na stovku se dostane na 9.2 sekundy.
Dostupná je verze s automatickou převodovkou 200 ve spojení s výbavou Business Edition.Vůz Lexus UX lze sehnat jak ve variantě s pohonem předních kol, tak i s pohonem všech kol. Ten se pojí s motorizacemi 250h 4×4 E-FOUR a příplatek oproti nejlevnější dvoukolce je 50 tisíc Kč.
UX - financování a leasing
Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 18206Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 192360 Kč. Neméně zajímavou variantou financování vozu Lexus UX pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing v sobě zahrnuje i havarijní pojištění , silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 10-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.Nechte si spočítat nabídku operativního leasingu přesně podle vašich představ.
Bezpečnost posádky i chodců by měla být vždy na prvním místě,vůz Lexus UX tak také prošel crashtestem. Crashtest prováděl euroNCAP v roce 2019 (kategorie “Small Off-Road”) a celkově vůz obdržel pět hvězdiček z pěti. Podrobné procentuální hodnocení je pak 87%, skládá se z jednotlivých dílčích hodnocení - asistenční systémy 77%, bezpečnost dospělých 96%, bezpečnost dětí 85%, bezpečnost chodců 82 %.